نکات مهم در طراحی وبسایت صرافی

نکات مهم در طراحی وبسایت صرافی

سه شنبه 27 فروردین 1398
| 4662
:امتیاز دهید

اگر به خرید و فروش سکه های مجازی یا همان ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و یا هزاران ارز دیجیتال موجود در بازار علاقه مند هستید و می خواهید در زمینه ارزهای دیجیتال به تجارت بپردازید به یک کیف پول نیاز دارید. همچنین اگر به تازگی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده اید این مقاله به شما کمک می کند که اطلاعات مفیدی در زمینه کیف پول ارز دیجیتال، نحوه عملکرد آن ها، امنیت این کیف پول ها و انواع کیف پول های دیجیتال و مزایا و معایب هرکدام کسب کنید. مقاله نکات مهم در طراحی سایت صرافی مخصوص شماست. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال سرمایه گذاری پرسود هستید، برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال روی بنر زیر کلیک کنید.
طراحی سایت ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال چیست

کیف پول ارز دیجیتال (cryptocurrency wallet) یک برنامه نرم افزاری است که کلید خصوصی و عمومی کاربر را ذخیره کرده و با انواع بلاک چین ارتباط برقرار می‌کند تا کاربران بتوانند با کاربران دیگر ارز دیجیتال خود را مبادله کرده و نیز بر موجودی حساب خود را کنترل و نظارت کنند. اگر می خواهید از بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید، باید یک کیف پول دیجیتال داشته باشید.

 
طراحی سایت صرافی

کیف پول ارز دیجیتال چگونه کار می کند

امروزه با اینکه بسیاری از افراد از کیف پول ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، اما به درستی نمی دانند که این کیف پول ها چگونه کار می کنند. بر خلاف کیف پول های سنتی جیبی، کیف پول دیجیتال پولی را در خود ذخیره نمی کند. در واقع بر خلاف ارزهای معمولی مانند دلار، ارزهای دیجیتال در هیچ مکان خاصی ذخیره نمی شوند و یا به صورت فیزیکی در هر جایی وجود ندارند. تمام آنچه که هست سوابق تراکنش های انجام شده است که در دفتری به نام بلاک چین ذخیره می شود.

بیشتر بخوانید: ارز کیشو و رویای بزرگی که در سر دارد

همان گونه که بیان شد، کیف پول ارز دیجیتال برنامه نرم افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی را ذخیره کرده و با بلاک چین ‌های مختلف ارتباط برقرار می ‌کند تا کاربران به راحتی ارز دیجیتال خود را برای کاربران دیگر ارسال کرده و یا از دیگران ارز دیجیتال دریافت کنند و از طریق آن بتوانند حساب خود را برای مبادلات مالی دیگر مدیریت کنند. وقتی کاربری بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتالی دیگر را برای کاربر دیگری ارسال می کند، در واقع مالکیت آن ارز را از کیف پول خود به نشانی کیف پول آن کاربر انتقال می‌دهد. برای اینکه کاربر بتواند ارز دیجیتال مبادله شده را استفاده کند، می بایست کلید خصوصی ذخیره شده در کیف پول او با کلید عمومی مختص آن ارز مطابقت داشته باشد. به این ترتیب، مبادله ارز دیجیتال بین دو کاربر انجام شده و موجودی کیف پول ارسال کننده ارز کاهش و موجودی کیف پول کاربر دیگر افزایش می یابد. در این فرآیند تبادل فیزیکی ارز صورت نمی گیرد و جابجایی ارز صرفاً به صورت ثبت تراکنش بر روی بلاک چین و تغییر موجودی کیف پول فرستنده و گیرنده صورت می ‌گیرد. 

 
طراحی سایت صرافی

انواع کیف پول های ارز دیجیتال

در حوزه ارزهای دیجیتال کیف پول های مختلفی وجود دارد که هر کدام شیوه های مختلفی برای ذخیره ارز دیجیتال و دسترسی به آن به کاربران ارائه می دهند. کیف پول های ارز دیجیتال به سه دسته مختلف کیف پول نرم افزاری (software wallet)، کیف پول سخت افزاری (hardware wallet) و کیف پول کاغذی (paper wallet) تقسیم می شوند. کیف پول نرم افزاری نیز شامل سه نوع دسکتاپ (Desktop wallet)، موبایل (mobile wallet) و آنلاین (online wallet) هستند. در ادامه با انواع مختلف کیف پول های ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد. 

  • کیف پول دسکتاپ: این کیف پول ها که از انواع کیف پول های نرم افزاری هستند بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ دانلود و نصب می شوند. محتوای این کیف پول ها تنها از طریق کامپیوتری که کیف پول روی آن نصب شده قابل دسترس است. کیف پول دسکتاپ یکی از بالاترین سطوح امنیتی را به کاربران ارائه می دهد، اما اگر رایانه شما هک شده یا ویروسی شود ممکن است تمامی موجودی حساب خود را از دست بدهید.

  • کیف پول آنلاین: یکی دیگر از کیف پول های نرم افزاری کیف پول آنلاین است که روی سرورهای ابری اجرا می شود و از طریق وسایلی همچون رایانه و گوشی تلفن همراه در هر مکان قابل دسترسی است. با اینکه این نوع کیف پول خیلی راحت در دسترس کاربران است، به دلیل اینکه کلید های خصوصی آن به صورت آنلاین در اختیار شخص ثالثی قرار دارد باعث می شود که بیشتر مورد حمله هکرها و سارقان اینترنتی قرار بگیرد و به این ترتیب ریسک استفاده از آن به مراتب بیشتر از کیف پول های دسکتاپ و موبایل است.

  • کیف پول موبایل: این نوع کیف نوع دیگری از کیف پول های نرم افزاری است که بر روی اپلیکیشنی در گوشی کاربر اجرا می شود و به دلیل اینکه در مکان های مختلف و هر جایی در دسترس کاربر است یکی از کاربردی ترین انواع کیف پول های ارز دیجیتال است اما به دلیل فضای محدود موجود در تلفن همراه معمولاً از کیف پول های دسکتاپ کوچک تر و ساده تر هستند.

  • کیف پول سخت افزاری: این نوع کیف پول با سایر کیف پول ها به خصوص کیف پول های نرم افزاری تفاوت دارد، به این دلیل که کلید خصوصی شخصی کاربر را بر روی یک دستگاه سخت افزاری مانند USB ذخیره می کنند. اگر چه کیف پول های سخت افزاری تراکنش و معاملات ارز دیجیتال را به صورت آنلاین انجام می دهند، اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال مبادله شده را آفلاین ذخیره می کنند و به این ترتیب امنیت تراکنش ها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. این نوع کیف پول ها با انواع رابط های کاربری تحت وب سازگاری دارند و از ارزهای دیجیتال مختلفی پشتیبانی می کنند. حال بستگی به کاربر دارد که بخواهد با کدام ارز دیجیتال معامله کند. علاوه بر این، انجام تراکنش با این نوع کیف پول بسیار آسان است. کاربر تنها دستگاه خود را به هر کامپیوتری یا دستگاهی که به اینترنت متصل باشد وصل کرده، رمز خود را وارد می کند و  پس از تایید اطلاعات ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای کاربر دیگر ارسال می کند. در کیف پول های سخت افزاری به راحتی می توانید معاملات خود را انجام دهید و  پول خود را به صورت آفلاین ذخیره کرده و حساب خود را از خطرات فضای آنلاین محافظت نمایید.

  • کیف پول های کاغذی: کاربران برای ذخیره ارز دیجیتال خود می توانند از کیف پول های کاغذی که بسیار ساده هستند و امنیت بالایی دارند استفاده کنند. در حالی که اصطلاح کیف پول کاغذی به نسخه فیزیکی یا پرینت شده کلید های عمومی و خصوصی کاربر اشاره می کند، اما بیشتر منظور نرم افزارهایی هستند که با استفاده از آن ها جفت کلیدهای عمومی و خصوصی ایجاد شده و سپس  به صورت کاغذی چاپ می شوند. استفاده از کیف پول کاغذی نسبتاً ساده است. انتقال بیت کوین و یا هر نوع ارز دیجیتال دیگر به حساب یک کاربر از طریق انتقال وجه از کیف پول نرم افزاری به آدرس عمومی مندرج بر روی کاغذ پرینت شده انجام می شود. همچنین اگر کاربر قصد خرج کردن پول را داشته باشد تنها لازم است که پول را از کیف پول کاغذی به کیف پول نرم افزاری خود منتقل کند. این فرایند، که اغلب به عنوان «سوییپینگ» (Sweeping) نامیده می شود، می تواند بصورت دستی با وارد کردن کلید خصوصی کاربر یا اسکن کردن کیوآرکد (QR code) مندرج روی کیف پول کاغذی انجام شود.

 
طراحی سایت صرافی

امنیت کیف پول های ارز دیجیتال چگونه است

میزان امنیت کیف پول های ارز دیجیتال با یکدیگر تفاوت دارد. سطح امنیت آن ها به دو عامل نوع کیف پول (دسکتاپ، تلفن همراه، آنلاین، کاغذی و سخت افزاری) و شرکت ارائه دهنده خدمات به کاربران بستگی دارد. به طور کلی، یک وب سرور که ارز دیجیتال شما در آن به صورت آنلاین ذخیره می شود در مقایسه با محیط آفلاین به مراتب از ریسک بیشتری برخوردار است. سیستم های کیف پول های آنلاین ممکن است نواقصی داشته باشند که هکرها با سو استفاده از این مشکلات فنی موجودی حساب شما را سرقت کنند. در عوض، از آجا که کیف پول های آفلاین یا همان کیف پول های سخت افزاری تقریباً به اینترنت و شبکه آنلاین متصل نیستند و در اختیار شخص ثالث قرا نمی گیرند قابل هک شدن نیستند و امنیت حساب شما در آن ها به مراتب بالاتر از سایر کیف پول ها خواهد بود.

یک مقاله مفید و جذاب دیگر بخوانید: مزایای متاورس چیست؟

اگرچه کیف پول های آنلاین بیشتر مستعد حملات هکرها هستند و آسیب پذیری آن ها در برابر سرقت های اینترنتی به مراتب بیشتر از سایر کیف پول های ارز دیجیتال است، باید توجه داشت که  هنگام استفاده از هر نوع کیف پولی یک سری موارد امنیتی را مد نظر قرار داد. به یاد داشته باشید مهم نیست که از کدام کیف پول استفاده می کنید، از دست دادن کلید خصوصی شما منجر به از دست دادن پول شما خواهد شد. همچنین اگر زمانی کیف پول شما هک شود و پول موجود در حساب شما به حساب یک هکر واریز شود،‌ هیچ راهی برای بازگرداندن و لغو تراکنش صورت گرفته وجود ندارد. بنابراین باید همیشه کاملاً مراقب باشید و دقت زیادی در انجام معاملات خود داشته باشید.

اگر چه امروزه بیت کوین در مقابل سایر ارزها به مراتب محبوبیت بیشتری در میان کاربران ارزهای دیجیتال دارد، صدها ارز دیجیتال دیگر هم (که در اصطلاح آلت کوین نامیده می‌شوند) با ماهیت ها و زیرساخت های مختلف طی سال‌‌های اخیر وارد بازار شده‌اند و مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. اگر علاقه مند هستید که از چند نوع ارز دیجیتال استفاده کنید نیازی ندارید که برای هر ارز دیجیتالی یک کیف پول جداگانه داشته باشید. در واقع حفظ امنیت کیف پول های متعدد به مراتب سخت تر از یک کیف پول خواهد بود. به جای استفاده از کیف پولی که تنها از یک نوع ارز پشتیبانی می کند، شما می توانید به راحتی از کیف پول های چند ارزی که قابلیت ذخیره چندین نوع ارز دیجیتال را در خود دارند استفاده کنید تا دیگر مجبور نباشید برای معامله با هر ارز دیجیتالی یک کیف پول مخصوص ایجاد کنید.

طراحی سایت صرافی

به طور کلی، در کیف پول های ارز دیجیتال هزینه تراکنش ها به مراتب کمتر از هزینه تراکنش بانک ها و موسسات مالی است. گاهی برای پردازش برخی تراکنش ها در شبکه کارمزدهایی از کاربران دریافت می شود، در حالی که برخی تراکنش ها هم هیچ هزینه ای ندارند. همچنین کاربران می توانند هزینه تراکنش ها را خودشان تعیین کنند. در بعضی موارد اگر کارمزد کمتری برای تراکنش خود انتخاب کنید ممکن است تراکنش شما با اولویت کمتری صورت گیرد و ناچار شوید ساعت ها و حتی چندین روز منتظر باشید تا تراکنش مورد نظرتان تأیید شود. البته اگر سرعت انجام تراکنش برای شما اهمیت زیادی دارد می بایست کارمزد بیشتری پرداخت کنید تا تراکنش شما در اولویت های بالاتری قرار بگیرد و زودتر تأیید شود. در هر صورت در زمینه موضوع کارمزد تراکنش ها هر کیف پولی که برای انجام معامالات ارز دیجیتال خود انتخاب می کنید باید به سطح امنیت آن هم توجه کنید چراکه کارمزد پایین تراکنش ها همواره امنیت یک کیف پول ارز دیجیتال را تضمین نمی کند و این احتمال وجود دارد که با انتخاب کارمزدهای پایین علاوه بر کاهش سرعت انجام تراکنش ها میزان امنیت آن ها را هم با چالش روبرو کنید.

به این مقاله حتما سر بزنید: صفر تا صد متاورس

موضوع دیگر در زمینه امنیت کیف پول های ارز دیجیتال ناشناس بودن یا نبودن هویت کاربران هنگام استفاده از این کیف پول هاست. در حالی که کیف پول های ارز دیجیتال به هویت واقعی یک کاربر گره نخورده است، تمام معاملات و تراکنش ها بصورت عمومی و دائمی در بلاک چین ذخیره می شوند. هیچ نام و نشانی از کاربر روی بلاک چین وجود نخواهد داشت اما، اطلاعات مربوط به آدرس کیف پول کاربر را می توان از راه ها و روش های مختلفی ردیابی کرد. البته تلاش شده تا روش هایی برای بالا بردن ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی کاربران ایجاد شود ولی هیچ گاه ممکن نیست که هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کیف پول ها به طور کامل هویت خود را از کاربران دیگر مخفی نمایید.  

طراحی سایت صرافی   

به طور خلاصه کاربران هنگام انتخاب یک کیف پول برای انجام معاملات ارز دیجیتال باید چندین نکته را مد نظر داشته باشند:

  • اینکه کاربر می خواهد با کیف پول خود به صورت روزانه ارز دیجیتال خرید و فروش کند یا اینکه می خواهد ارز دیجیتال خود را ذخیره کرده و در زمان مناسب و در جای مناسبی سرمایه گذاری کند.
  • کاربر تمایل دارد یک نوع ارز دیجیتال خرید و فروش کند یا اینکه می خواهد با چندین نوع ارز دیجیتال تجارت کند.
  • آیا لازم است که کاربر در همه جا و در هر لحظه به کیف پول ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشد
  • و اینکه تا چه اندازه امنیت کیف پول برای ذخیره و نگه داری ارز دیجیتال برای یک کاربر مهم است.

بنابراین کاربران ارزهای دیجیتال می بایست با توجه به نکات مطرح شده نوع کیف پول مورد نظر خود را اعم از کیف پول نرم افزاری، سخت افزاری و کاغذی برای انجام معاملات انتخاب کنند. 

در ادامه این مقاله معروف ترین کیف پول ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال و ذخیره آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

معروف ترین کیف پول های ارز دیجیتال کدام اند

تا به اینجا با کیف پول های ارز دیجیتال، انواع آن، نحوه عملکرد این کیف پول ها و نکات امنیتی در رابطه با استفاده از کیف پول های دیجیتال آشنا شدید. اکنون چندین مورد از معروف ترین کیف پول های دیجیتالی که مورد پسند و استقبال بسیاری از کاربران ارز دیجیتال قرار گرفته اند را برای شما بیان خواهیم کرد و به نقاط قوت و ضعف هر کدام اشاره می کنیم. 

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

این کیف پول یک راه حل جدید رایگان و چند منظوره برای ذخیره سازی ایمن و مدیریت ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، استلار، ریپل، لایت کوین و بیش از 300 نوع سکه و ارز دیجیتال دیگر است. در این کیف پول ارزش دارایی ها و ویژگی های آن به صورت منظم به روز می شوند، کلید های خصوصی هر کاربر به صورت یک رمز در دستگاه مخصوص او ذخیره شده و کاربران از طریق این کیف پول به سادگی کنترل و مدیریت حساب خود را بر عهده می گیرند. اپلیکیشن ویژه ویندوز و مک و همچنین اپلیکیشن ویژه گوش های اندروید و آیفون این کیف پول هم به سادگی در دسترس و اختیار کاربران است و می توانند از آن استفاده کنند. کیف پول اتمیک از امنیت بالایی برخوردار است و همزمان قابلیت ذخیره چند نوع ارز دیجیتال را در خود دارد  و رابط کاربری آسان و کاملی دارد. یکی از ویژگی های پیشرفته این کیف پول پشتیبانی از تراکنش های و معاملات ریز و بسیار کوچک ارزهای دیجیتال است که به دلیل کارمزد پایین این نوع تراکنش ها به طور قابل توجهی در هزینه های کاربران صرفه جویی می شود. همچنین کاربران می توانند از طریق کیف پول اتمیک با استفاده از ارزهای دلار و یورو ارز دیجیتال بخرند و یا از طریق صرافی های ارز دیجیتال مانند Changelly یا ShapeShift با بهترین نرخ ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنند.

مزایا
  • رابط کاربری دستی،
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت بهینه،
  • غیر متمرکز
  • امکان ذخیره و استفاده از چندین نوع ارز دیجیتال
  • امکان مبادله قانونی ارزهای دیجیتال
  • امکان استفاده در صرافی های ارز دیجیتال
  • پشتیبانی از کارت های بانکی
  • پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته از طریق مسنجر
معایب
  • هنوز تمامی ارزهای دیجیتال از معاملات خرد و اتمیک پشتیبانی نمی کنند
طراحی سایت صرافی

کیف پول برد (Bread Wallet)

این کیف پول یک کیف پول دیجیتالی بیت کوین است که با استفاده از آن کاربران می توانند به سادگی فرستادن ایمیل بیت کوین های خود را برای کاربران دیگر ارسال کنند. کیف پول برد را می توان با استفاده از گوشی موبایل و از فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور دانلود کرد. برد والت یک کیف پول تک کاربری و بدون سرور است که تنها از طریق آن می توان بیت کوین ارسال کرده و دریافت کرد؛ یعنی در این کیف پول کاربران در هر زمان و مکان به سرمایه خود دسترسی دارند و می توانند حساب خود را کاملاً کنترل و مدیریت کنند. علاوه بر این، کیف پول برد با ارائه رابط کاربری ساده، طراحی ظریف و دقیق و داشتن تعهد نسبت به بهبود مداوم امنیت و سرعت آن، گزینه مناسب و قابل قبولی برای کاربران تازه کار و حرفه ای در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین است.

مزایا
  • حفظ حریم خصوصی کاربر و امنیت بالا
  • مناسب برای کاربران تازه کار
  • ساده  و سریع
  • نرم افزار متن باز
  • استفاده رایگان   
معایب
  • عدم پشتیبانی از نسخه دسکتاپ و مبتنی بر وب
  • ویژگی های محدود
  • از انواع کیف پول های داغ (hot wallet) که برای دریافت و ارسال اطلاعات به اینترنت نیاز دارند.
طراحی سایت صرافی

کیف پول مایسیلیوم (Mycelium Wallet)

برای کاربران حرفه ای که به دنبال یک کیف پول دیجیتال موبایل برای خرید و فروش بییت کوین هستند مایسیلیوم یکی از بهترین گزینه های انتخاب است. کیف پول مایسیلیوم به کاربران گوشی های اندروید و آیفون امکان می دهد که برای کاربران دیگر بیت کوین ارسال کنند و یا بیت کوین دریافت کنند و بدین ترتیب کنترل کاملی روی موجودی حساب خود داشته باشند. این برنامه به هیچ شخص ثالثی اجازه نمی دهد که به بیت کوین های شما دسترسی داشته باشد. این کیف پول در مقایسه با سایر کیف پول های ارز دیجیتال به دلیل داشتن سطح امنیتی بسیار بالا و با داشتن ویژگی های همچون وجود حافظه بدون نیاز به اینترنت و تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری شده به صورت فایل های PDF، داشتن اسکنر کیو آر کد (QR Code) قوی، بازار تجاری محلی و همچنین امکان برقراری چت و گفت گو میان کاربران مختلف به یکی از بهترین کیف پول ها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

مزایا
  • سطح امنیت بسیار بالا
  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • داشتن قابلیت های متنوع
  • از انواع کیف پول های سرد (Cold Wallet) که با داشتن حافظه برای ارسال و دریافت اطلاعات نیازی به اینترنت ندارد
  • نرم افزار های متن باز
  • استفاده رایگان
معایب
  • عدم پشتیبانی از نسخه دسکتاپ و مبتنی بر وب
  • کاربران تازه‌ کار نمی ‌توانند از آن استفاده کنند.
طراحی سایت صرافی

کیف پول اکسودوس (Exodus Wallet)

اکسودوس یک کیف پول دیجیتال نسبتاً جدید و ناشناخته است که در حال حاضر تنها نسخه دسکتاپ آن قابل دسترسی است. با استفاده از رابط کاربری فوق العاده آسان و زیبای این کیف پول کاربران می توانند ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتر، لایت کوین، داج کوین و دش را مبادله کرده و یا در حساب خود ذخیره کنند. همچنین این کیف پول روش بسیار ساده‌ای برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و تراکنش های کیف پول کاربر ارائه می ‌کند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد کیف پول اکسودوس امکان دسترسی به صرافی آنلاین shapeshift و تبدیل بیت کوین به دیگر ارزها و بالعکس بدون خارج شدن از برنامه کیف پول است. 

مزایا
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت بالا
  • مناسب برای افراد تازه کار
  • محیط کاربری جذاب و ساده
  • قابلیت مبادله ارزهای مختلف در داخل برنامه
  • پشتیبانی از چندین ارز مختلف دیجیتال
  • نرم افزار متن باز
  • استفاده رایگان
معایب
  • نیازمند به اینترنت جهت تبادل اطلاعات
  • عدم پشتیبانی از نسخه موبایل و مبتنی بر وب
طراحی سایت صرافی

کیف پول کوپی (Copay Wallet)

کوپی که توسط صرافی آنلاین Bitpay ساخته شده است، یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال در بازار این نوع ارزهاست. اگر کارایی کیف پول برای شما مهم است، کوپی از طریق یک رابط کاربری زیبا و ساده بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا به صورت آنلاین قابل دسترس است. یکی از ویژگی های مهمی که کیف پول کوپی دارد این است که یک کیف پول چند منظوره است که از قابلیت چند امضائی پشتیبانی می کند تا افراد و شرکای تجاری با استفاده از آن بتوانند به صورت شراکتی به تجارت بپردازند. به طور کلی، کوپی کیف پول دیجیتالی است که همه کاربران ارز دیجیتال می توانند از آن استفاده کنند و برای افراد تازه کار گزینه مناسبی است و در عین حال برای افراد حرفه ای که تجربه زیادی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارند نیز امکانات و ابزارهای متنوع و زیادی فراهم می کند. 

مزایا
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت بالا
  • قابلیت تراکنش های چند امضائی
  • قابلیت اجرا بر روی سیستم ها و دستگاه های مختلف
  • داشتن حافظه های مختلف و چندگانه
  • مناسب برای افراد تازه کار
  • نرم افزار متن باز
  • استفاده رایگان
معایب
  • سرعت پایین در انجام تراکنش ها و معاملات
  • محدودیت در پشتیبانی از کاربران
طراحی سایت صرافی

 کیف پول جکس (Jaxx Wallet)

جکس یکی از کیف پول هایی است که با داشتن رابط کاربری مناسب و آسان از ارزهای دیجیتال مختلفی همچون بیت کوین، اتر، اتر کلاسیک، دش، ریپل، دائو، زد کش و روت استاک پشتیبانی می کند. این کیف پول به طور ویژه برای خرید و فروش بیت کوین و اتریوم طراحی شده و در سیستم ها و دستگاه های دیجیتال مختلف از جمله کامپیوتر و موبایل و تب لت با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس مک، اندروید و IOS قابل اجراست. همچنین جکس از طریق افزونه های فایرفاکس و کروم به وب سایت های مختلف متصل می شود. کیف پول جکس در داخل خود از طریق صرافی آنلاین Shapeshift امکان تبادل بیت کوین، اتر و دائو را فراهم کرده و می توان اتریوم را از کیف پول های کاغذی به آن انتقال داد. برنامه جکس با مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های متنوع پشتیبانی مداوم از ارزهای جدید یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که می خواهند با استفاده از کیف پول دیجیتال خود چندین نوع ارز دیجیتال را خرید و فروش کنند. 

در اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ مشکل دارید؟ اینجا کلیک کنید

مزایا
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت بالا
  • پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال
  • امکان ارتباط میان کیف پول‌ها در سیستم های مختلف
  • پشتیبانی بسیاری عالی از کاربران
  • قابلیت های متنوع و زیاد
  • رابط کاربری مناسب و آسان
  • استفاده رایگان
معایب
  • متن باز نبودن نرم افزار
  • سرعت پایین هنگام بارگذاری اطلاعات
طراحی سایت صرافی

کیف پول آرموری (Armory Wallet)

آرموری یک کیف پول از نوع کیف های دسکتاپ است که به دلیل تأکید زیاد آن بر مسأله امنیت کاملاً مناسب کاربران حرفه ای ارز دیجیتال است. این برنامه با ساختار متن باز خود ویژگی ها و قابلیت های فراوانی را به کاربران ارئه می دهد. از جمله کاربردهای مفید این کیف پول دیجیتال می توان به مواردی از جمله سیستم ذخیره سازی سرد یا همان آفلاین، امکان معاملات چند امضائی، تهیه نسخه های پشتیبان  یکبار مصرف با قابلیت چاپ، پشتیبانی از چندین کیف پول با رابط های کاربری مختلف، قابلیت رمزگذاری ضد ردیابی کیف پول، امکان وارد کردن کلیدها به داخل برنامه و انتقال کلیدها از کیف پول‌ های کاغذی به کیف پول دسکتاپ آرموری اشاره کرد. با اینکه آشنایی با تمام امکانات و ویژگی های این کیف پول دیجیتال کمی زمان بر است، اما کیف پول آرموری برای افراد حرفه ای که به دنبال ابزار مطمئن و پیشرفته ای برای نگه داری و تجارت بیت کوین هستند گزینه ایده آلی خواهد بود.

مزایا
  • حفظ حریم خصوصی کاربران به نحو احسن
  • ویژگی های امنیتی فوق العاده
  • پشتیبانی از معملات چندین امضائی
  • گزینه های ذخیره سازی اطلاعات به صورت آفلاین
  • استفاده رایگان
معایب
  • دسترسی کاربر به این کیف پول تنها از طریق دسکتاپ میسر است.
  • نامناسب برای افراد مبتدی در زمینه ارزهای دیجیتال
طراحی سایت صرافی

کیف پول ترزور (Trezor Wallet)

ترزور یکی از کیف پول های سخت افزاری بیت کوین است می تواند حجم قابل توجهی بیت کوین را در خود ذخیره کند. این کیف پول کاملاً ضد ویروس بوده و هیچگاه کلیدهای خصوصی کاربران را افشا نمی کند، بنابراین می توان به اندازه وجه نقد موجود در کیف پول فیزیکی تان روی امنیت آن حساب کنید. ساختار ترزور متن باز بوده و با داشتن صفحه نمایش داخلی محتویات آن شفاف و با جزئیات فنی کامل است. با رابط کاربری جذابی که دارد استفاده از آن خیلی آسان است و با سیستم عامل های ویندوز، آی او اس و لینوکس کاملاً سازگار است. یکی از نقاط ضعف این کیف پول لزوم همراه داشتن آن توسط کاربر برای ارسال و انتقال بیت کوین به کاربران دیگر است. با این همه، این کیف پول برای کاربرانی که تمایلی زیادی برای فروش بیت کوین های خود ندارند و می خواهند حجم زیادی از بیت کوین های خود را در جای امنی نگه داری کنند انتخاب بسیار مناسبی است. 

مزایا
  • توجه ویژه به حریم خصوصی کاربران و امنیت بالا
  • امکان ذخیره سازی آفلاین
  • پشتیبانی از رابط کاربری ساده در محیط وب
  • نمایشگر داخلی
  • منبع باز
  • مناسب برای افراد مبتدی در زمینه خرید و فروش بیت کوین
معایب
  • قیمت بالا
  • لزوم همراه بودن دستگاه با کاربر برای ارسال بیت کوین
طراحی سایت صرافی

کیف پول لجر نانو (Ledger Nano Wallet)

لجر نانو یک کیف پول سخت افزاری چند منظوره با قابلیت چندین امضا است که با داشتن لایه های امنیتی مختلف از سرمایه کاربران بیت کوین در برابر حملات سارقان به خوبی محافظت می کند. باید گفت که این کیف پول برای کاربران عادی طراحی نشده است و به دلیل پیچیدگی هایی که دارد تنها کاربران حرفه ای ارز دیجیتال می توانند از قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته آن استفاده کنند. از لحاظ سخت افزاری لجر نانو یک دستگاه یو اس بی به اندازه یک فلش مموری کوچک با ابعاد 39 در 13 در 4 میلیمتر و وزنی حدود 6 گرم است که یک کارت حافظه درون آن طراحی شده است.

مزایا
  • دستگاه نمایشگر که به وسیله محافظ های فولادی محافظت می شود
  • پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال
  • برنامه های 3rd Party می توانند از دستگاه اجرا شوند
  • پشتیبانی U2F   
  • هنگام بازیابی اطلاعات کیف پول نیازی نیست که دستگاه به کامپیوتر وصل باشد
  • قیمت نسبتاً پایین
معایب
  • نرم افزار این کیف پول چندان پیشرفته نیست
  • نداشتن قابلیت ایجاد حساب‌های کاربری مخفی
  • عدم امکان مدیریت رمزهای عبور
طراحی سایت صرافی

کیف پول گرین آدرس (Green Address Wallet)

گرین آدرس یک کیف پول بیت کوین با رابط کاربری ساده است که بهترین گزینه برای استفاده کاربران تازه کار در زمینه خرید و فروش بیت کوین است. این برنامه در سیستم های دسکتاپ، سیستم های تحت وب و گوشی های اندروید و آی او اس و کروم قابل دسترس است. برخی از قابلیت ها و امکانات این کیف پول پشتیبانی از چند امضا، احراز هویت دو مرحله ای با هدف افزایش امنیت، امکان تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول های کاغذی و امکان تأیید لحظه ای تراکنش ها هستند. یکی از مشکلات کیف پول گرین آدرس لزوم تأیید تمامی تراکنش های انجام شده می باشد که باعث می شود کاربر نتواند هزینه ها و مخارج خود را به خوبی مدیریت و کنترل نماید.

مزایا
  • سیستم امنیتی فوق العاده
  • قابلیت اجرا روی دستگاه ها و پلت فرم های مختلف
  • پشتیبانی از قابلیت چند امضائی
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند
  • نرم افزار متن باز
  • استفاده رایگان
معایب
  • ذخیره اطلاعات به صورت آنلاین
  • عدم توجه کافی به حریم خصوصی کاربران
  • لزوم تأیید تراکنش ها به وسیله شخص ثالث
طراحی سایت صرافی

کیف پول بلاک چین دات اینفو (Blockchain. info Wallet)

بلاک چین یکی از معروف ترین و محبوب ترین کیف پول های بیت کوین در میان کاربران ارز دیجیتال است. کاربر از طریق هر مرورگر یا تلفن همراه هوشمندی به این کیف پول دسترسی داشته باشد. کیف پول بلاک چین دات اینفو دو لایه اضافی امنیتی هم در اختیار کاربران قرار می دهد؛ در نسخه مرورگر این برنامه کاربران می توانند از سیستم احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنند و کاربران تلفن همراه هم می توانند هر زمان که برنامه ی کیف پول اجرا می شود، یک پین کد را فعال کنند. اگرچه در این برنامه اطلاعات کیف پول شما به صورت آنلاین ذخیره می شود و تمام تراکنش ها برای تأیید باید از طریق سرورهای شرکت انجام شود، هیچ کس به کلید های خصوصی کیف پول شما دسترسی نخواهد داشت. به طور کلی، کیف پول بلاک چین توسط شرکت مشهوری اداره و پشتیبانی می شود که کاملاً مورد اعتماد کاربران بیت کوین است و می تواند گزینه مناسبی برای حفظ و نگه داری سرمایه شما در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشد. 

مزایا
  • امنیت خوب و مناسب
  • رابط کاربری ساده در مرورگرهای وب و تلفن های همراه
  • ارائه شده توسط شرکت شناخته شده و قابل اعتماد در زمینه ارزهای دیجیتال
  • مناسب برای افراد مبتدی
  • استفاده رایگان
معایب
  • آنلاین بودن اطلاعات کیف پول
  • لزوم توجه بیشتر به حریم خصوصی کاربران
  • مشکل تأیید دسترسی شخص ثالث به اطلاعات کیف پول
  • تجربه قطع شدن سرویس
طراحی سایت صرافی
 

طراحی سایت صرافی

اگر شما هم علاقمند به دنیای زیبای ارزهای دیجیتال هستید، این پیام مخصوص شماست! یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، سفارش طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال است. در این راه، آرتاراکس به پشتوانه سال ها تجربه و ده ها مشتری راضی، آماده ارائه راهکارهای حرفه ای خود به شما کاربران عزیز است. ما توانایی طراحی و پیاده سازی انواع پلتفرم خرید و فروش رمز ارز را به صورت امن و سریع داریم. انواع سایت خرید و فروش اتوماتیک ارزهای دیجیتال در آرتاراکس طراحی و اجرا شده است. به منظور مشاهده نمونه کارهای ما اینجا کلیک کنید: نمونه کار سایت صرافی ارز دیجیتال و همچنین برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی سایت صرافی با کارشناسان آرتاراکس، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002