خرید و فروش ارز دیجیتال یا استخراج ارز دیجیتال - کدامیک سودآورتر است؟

خرید و فروش ارز دیجیتال یا استخراج ارز دیجیتال - کدامیک سودآورتر است؟

پنجشنبه 1 اسفند 1398
| 2689
:امتیاز دهید

در سال های اخیر ارزهای دیجیتال یکی از گزینه های پرسود در بازار بوده و توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کند. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال لازم است که حتماً استراتژی مناسبی داشته باشید و بهترین روش را برای بدست آوردن سود و سهم این بازار انتخاب کنید. این روزها سؤالات بسیاری در ذهن طرفداران ارزهای دیجیتال و هر کسی که به نوعی به این بازار علاقه مند است و در آن فعالیت می کند وجود دارد.

یکی از این سؤالات مهمی که در زمینه ارزهای دیجیتال با آن مواجه ایم این است که کدام گزینه مناسب تر و پر سودتری است؟ خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا استخراج ارزهای دیجیتال. در این مقاله قصد داریم که به این سؤال مهم و اساسی پاسخ دهیم. اما قبل از هر چیز اجازه بدهید تا مختصری در مورد اینکه اصلاً چرا ارزهای دیجیتال تا این اندازه مهم و ارزشمند هستند و چه مزیت هایی دارند با شما صحبت کنیم و سپس مفهوم استخراج ارز دیجیتال و خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما بیان کنیم و در نهایت بگوییم که کدامیک از دو گزینه برای کسب سود بیشتر که قطعاً هدف اصلی انتخاب هر فرد از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است مناسب می باشد. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.
 

طراحی سایت صرافی
 

آزادی در پرداخت و دسترسی بین المللی با استفاده از ارزهای دیجیتال

در ارزهای دیجیتال پرداخت ها نظیر به نظیر صورت می گیرد و هیچ واسطه ای در پرداخت وجود ندارد. به همین دلیل با این پول می توان به هر کسی در هر جای دنیا بدون وجود کارمزد نهاد واسط و با سرعت، وجه دلخواه خود را پرداخت نمود. این قابلیت در کشوری مثل ایران به دلیل وجود تحریم ها و دخالت های کشورهای بیگانه در تعاملات مالی در سطح بین الملل، می تواند مزیت منحصر به فردی به حساب آید و تحولی در نظام مالی یک کشور ایجاد نماید.

هزینه عملیاتی و کارمزد پایین و سرعت بالای ارزهای دیجیتال در نقل و انتقالات بین المللی و جهانی

یکی از معایب نظام های متعارف پرداخت در سطح بین المللی، هزینه های معاملاتی بالایی است که توسط نهادهای واسط دریافت می گردد؛ اما در نظام های نوین پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال همانند بیت کوین، به دلیل فقدان نهادهای واسط هزینه های معاملاتی بسیار اندکی وجود دارد و هر فردی بدون نیاز به پرداخت اضافه ای می تواند وجه خود را انتقال دهد.

انتقالات در این سیستم به صورت فرد به فرد صورت می پذیرد و به طور میانگین در کمتر از ده دقیقه وجه از حساب فردی به فرد دیگر منتقل می گردد. در صورت نیاز به سرعت بالاتر، هر فرد می تواند با تعریف کارمزدی برای تراکنش خود سرعت انتقال وجه خود را افزایش دهد. در حالی که در سیستم کنونی، سرعت انتقال وجه به دلیل وجود واسطه های مالی متعدد بالاتر است.

عدم خلق پول بی رویه در اقتصاد و کنترل تورم با استفاده از ارزهای دیجیتال

با توجه به اینکه خلق پول بر اساس ساز و کار تعریف شده در بیت کوین، بیش از ۲۱ میلیون واحد امکان پذیر نیست و نیز این نوع پول به صورت غیر متمرکز بوده و در اختیار بانک مرکزی نیست، لذا امکان خلق بی رویه پول و در نتیجه کاهش ارزش شدید پول و یا تورم افسارگسیخته برای آن متصور نیست. به علاوه در کشورهایی که بانک مرکزی از استقلال لازم برخوردار نبوده و سلطه مالی دولت وجود دارد امکان گسترش حجم پول به واسطه کسری بودجه دولت در اقتصاد هست که این مشکل در رابطه با ارزهای مجازی مشاهده نمی گردد. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.
 

طراحی سایت صرافی
 

عدم توانایی دولت ها در مصادره و بلوکه کردن ارزهای دیجیتال و امکان استفاده از آن ها در شرایط تحریم

یکی از مزایای ارزهای دیجیتال برای اقتصادهایی نظیر ایران که با تحریم های بین المللی روبرو هستند، استفاده از آن در شرایط تحریم های بانکی است. چرا که همان گونه که بیان شد ارزهای دیجیتال نوعی ارز خصوصی محسوب شده و هیچ نهادی توانایی دخالت در تراکنش های آن را ندارد. همچنین فرستنده و گیرنده در این سیستم غیر قابل شناسایی است و تحریم های بین المللی نمی تواند در تعاملات مالی از این طریق به راحتی اثرگذار باشد.

در بسیاری از کشورها در شرایط خاص سیاسی و اقتصادی، دولت ها اقدام به مصادره اموال و دارایی های اشخاص حقیقی و حقوقی می نمایند و همچنین در وضعیت تخاصم میان کشورها (همانند تنش های میان ایران و آمریکا) بلوکه کردن اموال امری متداول است. این عدم امنیت در ساختار ارز دیجیتال امکان پذیر نبوده و حقوق مالکیت اشخاص و دولت ها مورد تعرض و دخالت دیگران قرار نمی گیرد.

امکان رهگیری و شفافیت معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال

قابلیت رصد و رهگیری مبادلات در بیت کوین به دلیل استفاده از بستر بلاک چین از جمله مزایای آن است که در عین نامشخص بودن فرستنده و گیرنده، رهگیری یک بیت کوین از ابتدا تا انتها میسر خواهد بود.در شبکه بیت کوین اگر چنانچه قسمتی از اعضای شبکه تصمیم بگیرند که پروتکل نوشته شده در بیت کوین را ارتقا دهند، به طور مثال اندازه هر بلوک افزایش یابد، می توان تغییر مد نظر را اعمال نموده و از سیستم موجود جدا شده و ارز دیگری از آن زنجیره به بعد ایجاد نمایند. همانند بیت کوین کش

امکان تأمین اولیه سرمایه و اجرای قراردادهای هوشمند از طریق ارزهای دیجیتال

عرضه اولیه سکه از روش های نوین تأمین مالی کسب و کارهای نو می باشد که از طریق ارزهای دیجیتال صورت می پذیرد و این امکان را برای کارآفرین فراهم می آورد تا به دور از طی مراحل سخت و پیچیده، سرمایه اولیه مورد نظر خود را به راحتی تأمین نماید.

یک قرارداد هوشمند پروتکلی ویژه است که برای مشارکت، تأیید یا اجرای مذاکره که با عملکرد قرارداد طراحی شده است. قراردادهای هوشمند اجازه انجام معاملات قابل اعتماد بدون دخالت اشخاص ثالث را می دهد. این معاملات قابل پیگیری و غیرقابل برگشت هستند. قراردادهای هوشمند شامل تمام اطلاعات مربوط به شرایط قرارداد و اجرای تمام اقدامات پیش بینی شده به طور خودکار هستند. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.
 

طراحی سایت صرافی
 

استخراج ارز دیجیتال به چه معناست

ماینینگ ارز دیجیتال یا همان استخراج ارزهای دیجیتال به فرآیند کشف و تولید و انتشار ارزهای دیجیتال جدید در بازار گفته می شود. استخراج ارزهای دیجیتال دو مرحله اصلی دارد: در مرحله اول ماینینگ ارز دیجیتال ابتدا تراکنش ها و معاملات انجام شده توسط ماینرها در بستر شبکه اصلی بلاک چین تأیید می شوند و پس از تأیید ترکنش های خرید و فروش ارز دیجیتال ماینرها ارزهای دیجیتال جدید مثلاً بیت کوین های جدید را منتشر می کنند.

در طی فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال آخرین تراکنش های خرید و فروش ارز دیجیتال در یک بلوک جمع شده و بعد از آن ماینرها می بایست معمای ایجاد شده را حل کنند. اولین نفری که توانست جواب معما را پیدا کند این شانس را دارد که بلوک بعدی را به شبکه اصلی بلاک چین معرفی کرده و بلافاصله پاداش یا همان مزد کار خود را دریافت کند.

پاداش ماینرها شامل بیت کوین های تازه منتشر شده است. ماینینگ ارز دیجیتال یا همان استخراج ارز دیجیتال به روش غیرمتمرکز انجام می شود و هرکسی که به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته و به سخت افزارهای قدرتمند مجهز باشد می تواند به عنوان ماینر به کار ماینینگ ارزهای دیجیتال مشغول شود. برای اینکه بیشتر با فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال آشنا شوید می توانید به مقاله آموزش ماینینگ ارز دیجیتال رجوع کنید.
 

طراحی سایت صرافی
 

منظور از خرید و فروش ارز دیجیتال چیست

اگر بخواهید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را خرید و فروش کنید می بایست به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرده و ارز دیجیتال مورد نظر خود را از آنجا تهیه کنید. در حقیقت یک صرافی ارز دیجیتال به عنوان واسطه میان خریدار و فروشنده ارز دیجیتال عمل می کند. البته در خرید و فروش ارزهای دیجیتال گزینه ای دیگری هم هست و شما می توانید ارز دیجیتال را مستقیماً از بازار ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

هنگامی که یک صرافی ارز دیجیتال را برای خرید و فروش ارز انتخاب می کنید، آنگاه شما به عنوان فروشنده در صرافی ارز دیجیتال شناخته می شوید و به راحتی می توانید پیشنهادات خود را در بورس ارزهای دیجیتال به خریداران عرضه کنید. هر خریداری که پیشنهاد فروش ارز دیجیتال شما را ببیند و آن را قبول کند بلافاصله معامله خرید و فروش ارز دیجیتال به وسیله صرافی ارز دیجیتال انجام خواهد شد. برای اینکه بیشتر با جزئیات ارزهای دیجیتال و تحوه خرید و فروش آن آشنا شوید می توانید مقاله هر آنچه که باید در مورد ارزهای دیجیتال بدانید را مطالعه کنید.

چرا خرید و فروش ارز دیجیتال در مقایسه با ماینینگ ارز دیجیتال گزینه مناسب تر و سودمندتری است

اهمیت و ارزش ارزهای دیجیتال و بازار آن ها چیزی است که امروزه بسیاری از مردم نسبت به آن آگاه اند و به دنبال آن هستند که بیشترین سود را از بازار ارزهای دیجیتال نصیب خود کنند. در این میان سؤالی که مطرح است و ما هم در این مقاله به دنبال جواب آن هستیم این است که بالاخره راه درست و مناسب دستیابی به ارزهای دیجیتال کدام روش است؟ این که به استخراج ارزهای دیجیتال روی بیاوریم و یا به تجارت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال مبادرت بورزیم؟ کدام روش برای ما سود بیشتری دارد؟

برای اینکه بتوانید پاسخ این سؤالات را بدهید می بایست نکات مهمی را که در ادامه اشاره می کنیم با دقت بخوانید و سپس تصمیم خود را بگیرید. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.
 

طراحی سایت صرافی
 

خرید سخت افزارها و سیستم قدرتمند و پیچیده برای استخراج ارزهای دیجیتال هزینه زیادی برای شما دارد می تواند انتخاب گران قیمتی باشد، بدتر از همه این است که ممکن است چندین ماه یا بیشتر زمان ببرد تا در شرایط امروزی بتوانید هزینه ها و سرمایه گذاری های اولیه انجام شده برای تهیه این دستگاه ها را جبران کنید و بعد از آن تازه به سودهی برسید.

به همین دلیل با چنین شرایطی خرید و فروش ارز دیجیتال قطعاً گزینه مطمئن تر و منطقی تری برای شماست. وقتی که تصمیم بگیرید که وارد تجارت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال شوید این فرصت را خواهید داشت که با یک سرمایه خیلی اندک پول زیادی بدست آورید و سود خوبی داشته باشید. به عنوان مثال با سرمایه گذاری 100 دلار در بازار خرید و فروش بیت کوین می توانید ارزش پول خود را تا 10000 دلار یا حتی بیشتر هم افزایش دهید.

البته برای خرید و فروش ارز دیجیتال لازم است تکنیک ها و مهارت های مشخصی را آموزش ببینید. خبر خوب این است که شما به مرور زمان با خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار می توانید این مهارت ها را کسب کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که همواره بازار ارزهای دیجیتال و نرخ ارزهای مختلف و تغییرات آن ها را رصد کنید. به محض اینکه شرایط بازار مساعد بود می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کرده و با این کار به راحتی بدون هیچ هزینه دیگری سود خوبی بدست آورید.
 

طراحی سایت صرافی
 

همچنین به جای استخراج ارز دیجیتال با خرید و فروش ارزهای دیجیتال اولاً، این شانس را دارید تا ریسک سرمایه گذاری خود را تا حدود زیادی کاهش دهید و ثانیاً، تمامی امکانت لازم برای خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال را در اختیار خواهید داشت. امروزه پلت فرم ها و صرافی های ارز دیجیتال بسیاری به صورت آنلاین وجود دارند که از حجم نقدینگی و معاملات بالایی برخورداراند و با انتخاب یکی از آن ها می توانید به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه به صورت اینترنتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام نمایید. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.

اگرچه نوسانات و تغییرات نرخ ارز همواره در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما این بازار سودهای کلان و ارزشمند مخصوص خود را دارد. افرادی که دست به معاملات و سرمایه گذاری های با ریسک بالا می زنند با انتخاب تجارت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال می توانند انتظار این را داشته باشند که به سودهای خیلی زیاد و باورنکردنی دست پیدا کنند. اگر شما فردی ریسک پذیر هستید تردید نداشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال به مراتب گزینه پرسودتری نسبت به استخراج ارزهای دیجیتال برای شما می باشد.

به یک دلیل دیگر، خرید و فروش ارزهای دیجیتال نسبت به ماینینگ ارزهای دیجیتال ارجحیت دارد. طی فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال ارزش مالی یک ارز دیجیتال ممکن است نوسانات زیادی داشته باشد و همین بالا و پایین شدن نرخ ارز دیجیتال باعث بی ثباتی ارزهای دیجیتال استخراج شده در طی زمان شود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که استخراج ارز دیجیتال فرآیندی تقریباً وقت گیر و زمان بر است. ممکن است ساعت ها، روزها، هفته ها و شاید ماه ها زمان ببرد تا یک بیت کوین استخراج کنید و در چنین شرایطی نوسانات ترخ ارز دیجیتال قطعاً روی سود شما تأثیرگذار است. اما از آن طرف خرید و فروش ارزهای دیجیتال وقت چندانی از شما نمی گیرد و فرآیند آن سریع تر بوده و نوسانات ارز دیجیتال خیلی روی ارزش دارایی های دیجیتال شما اثر نمی گذارد. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.
 

طراحی سایت صرافی
 

شاید اکنون شما هم بتوانید پاسخ سؤالی را که ابتدا مشخص کردیم را بدهید. اینکه ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال سود بیشتری برای شما دارد یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال. با توجه به همه دلایلی که در بالا اشاره کردیم می توان نتیجه گرفت که در شرایط فعلی، خرید و فروش ارز دیجیتال بر استخراج ارز دیجیتال ارجحیت دارد. البته فراموش نکنید که برای کسب بیشترین سود در بازار ارزهای دیجیتال باید همیشه مزیت ها و معایب هر دو فرآیند کسب ارز دیجیتال را با توجه به وضعیت روز بازار ارزهای دیجیتال بررسی کرده و بهترین استراتژی را انتخاب کنید. یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که امروزه مورد استقبال زیادی از سرمایه گذاران قرار گرفته است طراحی سایت صرافی است. برای آشنایی با امکانات و مزیت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از فروشگاه ساز ارز دیجیتال آرتاراکس دیدن فرمایید.

نکته مهم دیگری که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که وقتی شما مشغول استخراج ارزهای دیجیتال می شوید دیگر فرصت کسب دانش و آگاهی و اطلاعات لازم درباره ارزهای دیجیتال مختلف و تحوه استفاده آن ها و همچنین کنترل و رصد بازار ارزهای دیجیتال را پیدا نمی کنید. در حالی که با خرید و فروش ارزهای دیجیتال هم تکنیک ها و فنون خرید و فروش در بازار را فرا می گیرید، هم با ارزهای دیجیتال گوناگون و مزیت ها و کارکرد هر کدام از آن ها آشنا می شوید و هم با نظارت وضعیت بازار در زمان مناسب ارز دیجیتال خود را خریده یا می فروشید و از این طریق درآمد و سود خوبی برای خود فراهم می کنید. ما به شما توصیه می کنیم که وقت و انرژی و پول خود را در جای درستی سرمایه گذاری کنید و به جای استخراج ارزهای دیجیتال وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده و سود مطمئن تر، بیشتر و ارزشمندتری را با صرف هزینه و وقت بسیار کمتر بدست بیاورید. مطمئن باشید که از این انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.
 

طراحی سایت صرافی
 

علاوه بر دو راه سرمایه گذاری و کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال یعنی استخراج ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ارز دیجیتال که در این مقاله به آن ها اشاره شد طراحی سایت صرافی یک راه سریع و آسان و مطمئن دیگر برای توسعه و گسترش کسب و کار شما در بازار ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ارز دیجیتال هستید گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه در زمینه اجرای پروژه ارزهای دیجیتال آمادگی دارد تا انواع خدمات طراحی سایت صرافی، طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، طراحی سایت صرافی آنلاین، طراحی سایت ارزی و طراحی سایت صرافی بیت کوین طراحی سایت صرافی پرفکت مانی و طراحی سایت صرافی وبمانی را در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات آرتاراکس در زمینه طراحی سایت صرافی می توانید از نمونه کارهای طراحی سایت صرافی ما بازدید نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره و اجرای پروژه های طراحی سایت ارز دیجیتال با مشاور ما تماس حاصل فرمایید. (مهندس جلالی )




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002