ارز دیجیتال هولو Holo | ارزش خرید HOT | آینده سرمایه گذاری

ارز دیجیتال هولو Holo | ارزش خرید HOT | آینده سرمایه گذاری

شنبه 23 مرداد 1400
| 3287
:امتیاز دهید

آشنایی با بلاکچین هولو Holochain

شبکه ارز دیجیتال هولو یا (Holochain) شبکه ای توزیع شده است که برای ایجاد و اجرای برنامه های غیرمتمرکز (DApps) و دیفای (Defi) به وجود آمده است. این بستر برای ایجاد یک پل ارتباطی میان کاربران هولو و اینترنت سنتی، پلتفرمی خاص ایجاد کرده است. همچنین این سیستم روش های کارآمد و کم هزینه تری به توسعه دهندگان ارائه می دهد. همچنین هزینه کارمزدها در هولوچین بسیار پایین است. تائید تراکنش ها نیز در آن با سرعت زیادی انجام می گیرد. هدف اصلی شبکه HOLO ایجاد فضایی است که برنامه های مختلف بر روی یک سیستم نصب شوند و نیازی به برنامه های جانبی یا سخت افزاری دیگر نباشد. جالب است بدانید ارز دیجیتال هولو در سال 2021 حدود 5000 درصد رشد در قیمت را تجربه کرده است. در ادامه به معرفی کامل شبکه (Holochain)، ارز دیجیتال (Holo) و کاربردها و ویژگی های خاص آن می پردازیم. قبل از دیدن ادامه مقاله، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال را دارید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با آرتاراکس تماس بگیرید.

طراحی صرافی بیت کوین

تاریخچه ارز دیجیتال Holo

در سال 2018 اریک هریس براون (Eric Harris Braun) و آرتور براک (Arthur Brock) این شبکه را ایجاد کردند. شبکه هولو چین در سال 2016 بخشی از پروژه (MetaCurrency) بود. اریک یکی از متخصصان کامپیوتری است و در چندین پروژه ارز دیجیتال شرکت داشته است. براک نیز متخصص کامپیوتر است و در بخش هوش مصنوعی شرکت های هیوز (Hughes)، جنرال موتورز (GM) و کرایسلر (Chrysler) فعالیت کرده است. شبکه هولو ارز دیجیتالی مخصوص خود را دارد، این توکن هات (HOT) نام دارد.

بلاک چین هلو holo

ارز دیجیتال هولو (HOT)

شبکه هولو با این هدف ایجاد شده است که واسطه و پلی بین کاربران بستر هولو و اینترنت باشد. همچنین این شبکه راه ها و روش هایی کارآمد با کمترین هزینه را توسعه دهندگان ارائه می کند. همچنین بلاکچین HOLO امکان تائید تراکنش ها با سرعت بسیار بالا و هزینه کم را فراهم نموده است. این کار بدون کمک گرفتن از الگوریتم اجماع یا دیگر الگوریتم ها می باشد. به جای آن، از جدول هش توزیع شده یا (DHT) استفاده می شود. بعد از اینکه این Holo به رسمیت شناخته شد، توکن ارز دیجیتال هات (HOT) رشد بسیار بالایی پیدا کرد. این Token را با نام هولو (Holo) نیز می شناسند.

توکن هات هولو

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شبکه بلاک چین هولو استفاده از فناوری (Post-blockchain) است که برای یکپارچه کردن اطلاعات و امنیت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شبکه هولو بستری مناسب برای توسعه دهندگان است که با استفاده از آن برنامه های غیر متمرکز (DApp) را که به وسیله زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (JavaScript) کد نویسی می شوند، ایجاد نمایند.

در همین رابطه این مقاله جذاب را از دست ندهید: شیبا چیست و چقدر ارزش سرمایه گذاری دارد؟

عملکرد شبکه هولو چگونه است؟

مهم ترین ویژگی که باعث تفاوت شبکه بلاک چین هولو با سایر بلاکچین ها می گردد، روش تائید تراکنش ها در آن است. مهم ترین الگوریتم مورد استفاده در اکثر زنجیره های بلوکی، الگوریتم اثبات کار یا (PoW) می باشد. در این سیستم تمام نودهای در تائید تراکنش نقش دارند. همچنین یکی دیگر از الگوریتم های کاربردی، الگوریتم  اثبات سهام یا (PoS) می باشد. در الگوریتم اثبات سهام تمام اعضا در تائید تراکنش نقش نخواهند داشت و گره های خاصی این کار را انجام خواهند داد.

تایید تراکنش ها با زنجیره هش

اما در بلاک چین هولو، تراکنش ها با استفاده از روشی به نام زنجیره هش تائید می گردند. این کار با استفاده از جدول هش توزیع شده (DHT) انجام می شود. در این روش نود ها می توانند تراکنش ها را بررسی نمایند و آن را تائید نمایند. بعد از تائید شدن تراکنش، نتیجه در بین شبکه پخش خواهد شد تا از صحت آن اطمینان حاصل شود. همچنین بلاکچین هولو با تقسیم جدول های هش توزیع شده (DHT) مشکل مقیاس پذیری بلاک چین را حل کرده است. این کار با کم کردن اندازه شبکه، بار تراکنش هر نود را کاهش خواهد داد. بنابراین ارز دیجیتال هات (HOT) با استفاده از استخراج (Mining) یا استیکینگ ارز دیجیتال (Staking) به دست نمی آید.

holochain

جدول هش توزیع شده (DHT) چیست؟

در واقع جدول هش توزیع شده (DHT) جایگزین دفتر توزیع شده (DLT) است و نیاز به یک دفتر مرکزی غیرمتمرکز را از بین می برد. در این سیستم، تراکنش ها در مقابل یکدیگر تائید می شوند و در برابر نود های همسایه خود مورد بررسی قرار می گیرند. استفاده از جدول هش توزیع شده (DHT) نیاز به استفاده از الگوریتم هایی مانند (PoW)، (PoS) و... را از بین می برد. از سوی دیگر این سیستم بسیار کارآمدتر و آسان تر از شبکه های بلاک چین است و حداقل انرژی را نیاز دارد. همچنین هزینه نیز در این روش بسیار کم است.

هولوچین

توکن هات (HOT) ارز دیجیتال هولو

ارز دیجیتال هولو، توکن هات (HOT) است. این توکن با استفاده از استاندارد پروتکل (ERC-20) ایجاد شده است. اولین بار توکن هات در سال 2018 با عرضه اولیه (ICO) وارد بازار شد. در عرضه اولیه سرمایه ای حدود 20 میلیون دلار جمع آوری شد که برای گسترش و توسعه شبکه هولو استفاده گردید. در تاریخ 2021 تیم بنیان گذار، نقشه راه شبکه هولو را اعلام کرد. بر اساس این اعلامیه قرار است به زودی شبکه اصلی هولو راه اندازی شود.

نقشه راه هولوچین

این شبکه یک توکن دیگر با نام هولو فیول (HoloFuel) دارد که یک توکن اعتباری است و فقط در بلاک چین هولو (Holochain) می توان از آن استفاده نمود. هولو فیول به میزبان ها به عنوان پاداش پرداخت می شود. پشتوانه آن به صورت مجازی و محاسباتی است که ترکیبی از پهنای باند، زمان پردازش، فضای ذخیره سازی اطلاعات و... است.

قیمت ارز دیجیتال هولو 

در حال حاضر توکن هات (HOT) با قیمت $0.008693 در رتبه 71 ارزهای برتر بازار کریپتو است. بیش از 177 میلیارد توکن هات در بازار موجود است. تعداد توکن HOT در گردش در حدود 172 میلیارد است. ابتدا قیمت این ارز 0.0001 دلار بود و در دو هفته بعد به قیمت 0.002 دلار رسید. بالاترین قیمت ارز دیجیتال هولو در تاریخ آپریل 2021 (16 فروردین 1400) ثبت شد که رقم 0.03 دلار بوده است. قیمت فعلی آن 72 درصد کمتر از بییشینه قیمتی فروردین ماه است. هات فقط روی 0.06 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال تسلط دارد!

آینده ارز دیجیتال holo

طبق پیش بینی وبسایت TradingBeasts، چشم انداز قیمت هولو در سال 2022 مثبت است. همچنین Wallet Invester نیز آینده ارز دیجیتال Holo را مناسب می بیند. اکثر تحلیل ها نشان می دهد که قیمت هولو تا پایان سال 2021 میلادی می تواند به 0.025 دلار برسد. قیمت هولو در سال 2025 در محدود 0.1 دلار تخمین زده می شود.
پیش بینی قیمت هولو hot

خرید توکن holo

صرافی های بزرگ دنیا مانند بایننس (Binance) و یونی سواپ (Uniswap) بیشترین حجم معاملات توکن هات را دارند. همچنین شما می توانید از دیگر صرافی های معتبر دنیا این ارز دیجیتال را تهیه نمایید.

در همین رابطه بخوانید: چطور پنکیک سواپ را به تراست ولت وصل کنیم

کیف پول مناسب Holo

برای نگهداری از توکن هات مانند دیگر ارزهای دیجیتالی نیاز به کیف پول دیجیتالی دارید. کیف های معتبری مانند لجر (Ledger)، تراست والت (Trust Wallet) و متاماسک (MetaMask) از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و شما می توانید از آن ها استفاده نمایید.


سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را شروع کنید!

خرید توکن هات به عنوان یک رمز ارز، یکی از راه های سرمایه گذاری در مارکت کریپتوکارنسی است. در عین حال روش های بهتری نیز برای سرمایه گذاری در این بازار برای شما وجود دارد. ما در آرتاراکس به شما گزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را پیشنهاد می کنیم. تیم ما به پشتوانه سال ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی سایت ترید ارز دیجیتال در خدمت شماست. برای استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید:

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002