آموزش نصب و راه اندازی اتمیک ولت + ویدیو

آموزش نصب و راه اندازی اتمیک ولت + ویدیو

چهارشنبه 6 مرداد 1400
| 5686
:امتیاز دهید

آموزش جامع اتمیک ولت 

کیف پول ارز دیجیتال اتمیک ولت یکی از پرکاربرد ترین و معتبرترین کیف پول های دیجیتالی است. این ولت صرافی داخلی نیز دارد. در این نرم افزار، کاربران با استفاده از کلیدهای خصوصی و نسخه پشتیبان به صورت کامل روی سرمایه خود کنترل خواهند داشت. در کیف اتمیک والت از امکانات جدید بلاک چین استفاده شده است. در این مقاله در بلاگ آرتاراکس به معرفی این کیف پول، بررسی امکانات آن و نحوه ایجاد حساب کاربری در این نرم افزار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال را دارید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.

طراح سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

ویژگی های کیف پول اتمیک ولت

کیف پول اتمیک ولت ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارد، از جمله موارد ذیل:

  • از تمام سیستم عامل ها پشتیبانی می کند ( اندروید، ویندوز، IOS ، اوبونتو لینوکس ، مک ، دبین و فدورا )
  • اکثر ارزهای دیجیتال رایج را می توانید در اتمیک ولت نگهداری کنید.
  • این کیف پول با نام همه چیز در یک چیز نیز معرفی می شود. زیرا تمامی قابلیت های مربوط به ارز دیجیتال را می توانید در این کیف پول پیدا کنید.
  • به هیچ واسطه ای برای استفاده از این کیف پول نیاز ندارید.
  • به آسانی و با امنیت بالا می توانید مدیریت سپرده خود را به عهده داشته باشید.
  • با استفاده از مبادلات اتمی (Atomic Swap) می توانید فعالیت های ارز دیجیتال خود را انجام دهید.

کیف پول اتمیک

نحوه عملکرد کیف پول اتمیک

یکی از قوی ترین و معتبرترین صرافی های آنلاین متعلق به این کیف پول ارز دیجیتال است. این صرافی به صورت داخلی فعالیت می کند و قابلیت استفاده آسان در مبادلات ارزهای دیجیتال را ایجاد کرده است. یعنی نیازی نیست ارز دیجیتال خود را از این کیف پول خارج کنید و به جایی دیگر انتقال دهید. سایت رسمی (AtomicWallet.io) اعلام کرده است در هر ماه بیش از دو میلیون کاربر در کیف پول اتمیک به فعالیت می پردازند. گردش مالی این کیف پول بیش از نیم میلیارد دلار در ماه است. ناشناخته ماندن صاحب کیف پول اتمیک بر اساس عملکرد آن به صورت غیر متمرکز است. این مورد می تواند ویژگی های امنیتی خاصی ایجاد نماید. پیش بینی شده است این کیف پول در آینده ای نزدیک به مهم ترین کیف پول دیجیتالی تبدیل شود.

یک مقاله جذاب و کاربردی دیگر بخوانید: آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت 

مشخصات کیف پول Atomic

این کیف پول قابلیت ذخیره و پشتیبانی بیش از 300 ارز دیجیتال مختلف را دارد. شما به راحتی می توانید تمام ارزهای دیجیتال مهم مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XPR) و غیره را در این کیف پول نگهداری نمایید. اتمیک ولت، یک پلتفرم منبع باز یا (Open Source) است و کاربران می توانند به راحتی به کد های آن دسترسی داشته باشند. واریز یا برداشت از این کیف پول هزینه ای نخواهد داشت. بهتر است همیشه از کیف پول دیجیتالی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در مکانی امن نگهداری نمایید. شما می توانید اتمیک را با یک کیف پول سخت افزاری مرتبط کنید تا امنیت آن را بسیار بالا ببرید. این کیف پول از ارزهای فیات (Fiat) پشتیبانی می کند و کار را برای شما آسان می سازد. اتمیک از تکنولوژی بیت تورنت یا (BitTorrent) استفاده می کند. همچنین قرارداد هوشمند این پلتفرم مبادله اتمی یا (Atomic Swap) نام دارد.

صرافی اتمیک چیست؟

این صرافی به صورت غیر متمرکز فعالیت می کند و نیاز به هیچ واسطه ای ندارد. یعنی به هیچ سازمان یا ارگانی وابسته نیست. در حال حاضر مبادله اتمی فقط برای سه ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)، اتریوم (ٍETH) و (QTUM) امکان پذیر است. اتمیک مدعی است که مورد اعتماد بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان است. 

آموزش نصب کیف پول اتمیک و ایجاد حساب کاربری

اگر قصد نصب اتمیک روی گوشی موبایل خود را دارید، باید نسخه اندروید یا آی او اس را از وبسایت این کمپانی دریافت کنید. برای این کار، اپلیکیشن این کیف پول را از سایت های معتبر (گوگل پلی یا اپ استور) و یا از سایت رسمی (Atomicwallet.io) دانلود و نصب کنید. یکی از ویژگی های جذاب اتمیک والت این است که اکثر سیستم عامل ها و نرم افزارها را پوشش داده است. بعد از نصب، برنامه را اجرا کنید. با انتخاب گزینه (Create New Wallet) می توانید یک حساب کاربری جدید در این کیف پول ایجاد نمایید. گزینه (Restore from backup) برای بازیابی حساب موجود در این کیف است.

ساخت حساب اتمیک

در این مرحله نیاز است برای کیف پول خود رمز عبور یا (Password) انتخاب کنید. این رمز عبور بهتر است شامل حروف و عدد باشد و تعداد کاراکتر آن بالا باشد. رمز عبور خود را یادداشت نمایید و در جایی امن نگهداری کنید.

پسورد اتمیک

در مرحله بعد یک کد که شامل 12 کلمه است به شما ارائه می شود (Seed). این کد را نیز یادداشت نمایید و در جایی امن نگهداری کنید. اگر زمانی رمز عبور خود را فراموش کردید می توانید از این کد برای بازیابی پسورد استفاه نمایید. اگر رمز عبور و این کد را فراموش کنید، به هیچ وجه دیگر نمی توانید به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. 

کلمات بازیابی اتمیک

هم اکنون شما صاحب یک حساب کاربری در اتمیک ولت شده اید که میتوانید برای دریافت / برداشت انواع رمز ارزها از آن استفاده کنید.

اتمیک ولت

آموزش بخش های مختلف اتمیک ولت

اتمیک ولت منوهای مختلفی دارد که در اینجا به معرفی هر کدام می پردازیم. 
  • Wallet

با انتخاب این گزینه صفحه کیف پول و لیست ارزهای دیجیتالی را مشاهده خواهید کرد.

  • Atomic Swap

این گزینه برای انجام معاملات مورد استفاده قرار می گیرد.

  • Exchange

برای مبادلات ارزهای دیجیتال به یکدیگر از این گزینه استفاده می شود.

  • Buy Crypto

این گزینه برای خرید ارزهای دیجیتال از طریق کارت های اعتباری بانکی، ویزا کارت و مستر کارت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • History

برای مشاهده لیست معاملات و خرید های خود این این منو می توانید استفاده کنید.

  • Tools

برای دسترسی به ابزارهای مختلف و تنظیمات کیف پول می توانید این منو را انتخاب نمایید.

  • Airdrop

این گزینه برای شرکت در کمپین تبلیغاتی کیف اتمیک است. اگر به دعوت کسی حساب کاربری ایجاد کرده ایدف می توانید ایمیل یا کد معرف خود را در این قسمت وارد نمایید.

 
کیف پول دیجیتال اتمیک
 
در همین رابطه می توانید از مقاله آموزش استیک کاردانو در اتمیک ولت بازدید نمایید.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را آغاز کنید

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت صرافی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت ارزی ، طراحی سایت بازار معاملاتی، طراحی سایت پرفکت مانی ، ساخت توکن، سایت فروش NFT و طراحی سایت صرافی بیت کوین به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما عزیزان می توانید نمونه سایت های صرافی ارز دیجیتال را در از منوی اصلی وبسایت مشاهده نمایید. برای سفارش طراحی انواع وبسایت صرافی ارز دیجیتال، با ما تماس بگیرید:

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002