آیا تایید ETF باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین می شود؟

آیا تایید ETF باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین می شود؟

شنبه 17 تیر 1402
بر اساس گزارش نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، مدیر عامل JPMorgan، تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) تغییر دهنده بازی برای بازارهای رمزنگاری نخواهد بود، اگرچه ممکن است به نفع ارزهای دیجیتال پیشرو باشد.
طبق گزارشی که بلومبرگ مشاهده کرده است، ETFهای بیت کوین در دو سال گذشته به طور کلی "علاقه سرمایه گذاران کمی" را در سایر حوزه های قضایی به خود جلب کرده اند.
این استراتژیست همچنین مزایای دریافت چراغ سبز صندوق بیت کوین در آمریکا را می بیند. به گفته پانیگیرتزوگلو، یک تاییدیه می تواند نقدینگی بیشتری را به بازارهای بیت کوین بیاورد اما همچنین می تواند منجر به مهاجرت فعالیت های معاملاتی از محصولات آتی BTC شود.
دیدگاه پانیگیرتزوگلو در جهتی متفاوت از انتظارات بالایی است که پیرامون تایید ETF بیت کوین در ایالات متحده وجود دارد. لری فینک، مدیر عامل بلک راک، طی مصاحبه ای در 6 جولای، پیشنهاد کرد که سرمایه گذاران می توانند به بیت کوین به عنوان پوششی در برابر تورم و کاهش ارزش ارزهای فیات روی آورند. همچنین گفت: «بیایید واضح بگوییم: بیت‌کوین یک دارایی بین‌المللی است»
موفقیت مداوم بلک راک در پر کردن ETFها منجر به خوشبینی شده است که تلاش آن برای ETF بیت کوین نیز ممکن است موفق باشد. بر اساس داده های اریک بالچوناس و جیمز سیفارت در بلومبرگ اینتلیجنس، تنها یکی از 550 صندوق ثبت شده توسط این شرکت تا به امروز رد شده است.

این سرمایه گذاری ها نشان دهنده بیشرفت هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال است. برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بهتر است از همین حالا اقدام کنید. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، متخصص در ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال بهترین انتخاب برای شماست. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002