نتیجه دادگاه ریپل مشخص شد!

نتیجه دادگاه ریپل مشخص شد!

یکشنبه 25 تیر 1402
در 13 ژوئیه، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، آنالیسا تورس، در پرونده ای که توسط SEC در سال 2020 مطرح شد، تا حدی به نفع ریپل رای داد و حکم داد که XRP وقتی در صرافی‌های دارایی دیجیتال خرده‌فروشی فروخته می‌شود، یک اوراق بهادار ثبت نشده نیست.
با این حال، تورس همچنین حکم داد که XRP هنگامی که به سرمایه گذاران نهادی فروخته می شود، یک اوراق بهادار است، زیرا شرایط تعیین شده در تست Howey را برآورده می کند.

گارلینگ هاوس تصمیم فروش سازمانی را به عنوان "کوچکترین بخش" از شکایت رد کرد. او معتقد است که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار درخواست تجدید نظر علیه حکم خرده‌فروشی کند، تصمیم تورس را بیشتر تقویت می‌کند.
اگرچه گارلینگ هاوس معتقد است ممکن است مدتی طول بکشد تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار این امکان را داشته باشد که درخواست تجدید نظر کند، وی گفت:
"به عنوان یک ماده قانونی، قانون کشور در حال حاضر این است که XRP یک اوراق بهادار نیست. تا زمانی که فرصتی برای SEC برای ارائه درخواست تجدید نظر وجود داشته باشد، که سال ها طول می کشد، صادقانه بگویم، ما بسیار خوش بین هستیم.

گارلینگ هاوس تاکید کرد که این اولین باری است که SEC یک "پرونده رمزنگاری" را از دست می دهد. او SEC را به دلیل "قلدر بودن" و تعقیب بازیکنانی در صنعت کریپتو که نمی توانند "دفاع مناسبی انجام دهند" می خواند.

برنده شدن ریپل در این دادگاه تاثیر بسیار خوبی بر بازار کریپتو دارد و احتمال دارد باعث رشد قیمت ها شود. با شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شما می توانید از این فرصت پیش رو نهایت استفاده را ببرید. با طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال شما می توانید کسب درآمد ثابت از ارز دیجیتال داشته باشید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با سابقه ی درخشان در طراحی فروشگاه ارز دیجیتال و طراحی سایت مشابه بایننس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای دریافت مشاوره ی رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002