رشد ریپل در سه ماه دوم سال!

رشد ریپل در سه ماه دوم سال!

دوشنبه 19 تیر 1402
بر اساس گزارشات اخیر علیرغم نگرانی‌ها در مورد دعوی حقوقی ریپل و SEC، ریپل رشد قابل‌توجهی در بخش‌های مختلف پروتکل خود در سه ماهه دوم سال 2023 نشان داده است.

ارزش بازار در گردش XRP نسبت به سال گذشته 42.5 درصد افزایش داشته است. این رشد ناشی از افزایش قیمت دارایی در سه ماهه اول بود. با این حال، در سه ماهه دوم، ارزش بازار با 10.7 درصد کاهش همراه شد.

اگرچه پلتفرم XRP کاهش حجم تراکنش را نسبت به سه ماهه قبل نشان می دهد، اما میانگین تراکنش‌های روزانه توکن غیرقابل تعویض 12.7 درصد افزایش یافت و از 13800 به 15500 رسید. در حالی که XRPL در اکوسیستم های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و NFT حضور قوی دارد، اما رقبای برتر مانند اتریوم و سولانا اغلب آن را تحت الشعاع قرار می دهند. با این حال، نشانه هایی وجود دارد که این روند در حال تغییر است.

پیشرفت قابل توجه دیگر در اکوسیستم XRP گسترش زنجیره‌های جانبی XRPL، با دو پروتکل قابل توجه Coreum و Root Network است که اخیراً معرفی شده‌اند. این پروتکل ها نقش مهمی در ارائه برنامه نویسی مطلوب به توسعه دهندگان و کاربران XRPL دارند. Coreum بر امنیت اکوسیستم تأکید دارد، در حالی که Root Network بر ایجاد نوآوری های متاورس تمرکز دارد.

تعداد کل آدرس های جدید XRPL افزایش قابل توجهی داشته و به 138790 رسید که نشان دهنده رشد 31.8 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال 2022 است. علاوه بر این، درآمد سه ماهه با 220.3 درصد افزایش به 188376 دلار رسید.
علیرغم مواجهه با چالش‌های ناشی از شکایت جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، ریپل شاهد تلاش‌هایی از سوی توسعه‌دهندگان در اکوسیستم خود برای تشویق به پذیرش ابزارهای کاربردی بوده است. رشد مشاهده شده در جنبه های عملیاتی اساسی XRPL نشان دهنده پیشرفت آن به سمت ارائه ارزش و کاربرد پایدار است.
ریپل با تمرکز بر توکن سازی املاک و تحقیقات اختصاصی در فناوری بلاک چین، دارای اصول متمایزی است که پتانسیل رشد و نوآوری بلندمدت قابل توجهی را دارد.

اخباری که این روز ها از دنیای ارز دیجیتال به گوش می رسد نشان می دهد در آینده ای نزدیک بازار ارز دیجیتال رشد قابل توجهی خواهد کرد و در حال حاضر بهترین اقدام شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و ساخت سایت صرافی است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت سایت مشابه بایننس می تواند به شما در ایجاد کسب و کار جدیدتان کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002