دستور به کراکن برای افشای اطلاعات کاربران!

دستور به کراکن برای افشای اطلاعات کاربران!

شنبه 10 تیر 1402
یک دادگاه فدرال به صرافی کریپتو کراکن دستور داد تا اطلاعات حساب ها و تراکنش ها را به سرویس درآمد داخلی (IRS) تحویل دهد، همچنین گفت به این اطلاعات نیاز دارد تا ببیند آیا هر یک از کاربران صرافی مالیات خود را کمتر گزارش کرده اند یا خیر. طبق دستوری که در روز جمعه، 30 ژوئن صادر شد، کراکن موظف است اطلاعات کاربرانی را که در یک سال تقویمی بیش از 20000 دلار تراکنش‌ انجام داده‌اند، که شامل نام آنها (نام مستعار یا واقعی)، تاریخ تولد، شماره شناسایی مالیات دهندگان، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل و اسناد مختلف دیگر می شود را به IRS تحویل دهد.
کمی پس از اینکه کراکن با کمیسیون تبادل امنیت ایالات متحده (SEC) بر سر ادعاهای نقض قوانین اوراق بهادار مربوط به خدمات سهامداری خود به توافق رسید، IRS دادخواست دادگاهی در ناحیه شمالی کالیفرنیا ارائه کرد. IRS ادعا کرد که در سال 2021 احضاریه ای برای Kraken صادر کرده است که صرافی از آن پیروی نکرده است و اکنون به دنبال بررسی تعهدات مالیاتی احتمالی کاربرانی است که بین سال های 2016 تا 2020 تراکنش های ارز دیجیتال انجام داده اند.
به نظر می رسد قاضی جوزف اسپرو، که ریاست این پرونده را بر عهده دارد، تلاش IRS برای به دست آوردن اطلاعات مالی از کراکن را رد کرده است. قاضی صراحتاً چندین درخواست IRS را رد کرد.
در ارزیابی برخی درخواست‌های سازمان امور مالیاتی، قاضی اظهار داشت که دادگاه باید بررسی کند که آیا احضار دولت به درستی متمرکز است یا خیر، به این معنی که نباید فراتر از آن چیزی باشد که برای رسیدن به هدف مورد نظر لازم است.

 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002