اجازه دادن به Coinbase برای عمومی شدن یک "تایید نهایی" از سوی  SEC نبود

اجازه دادن به Coinbase برای عمومی شدن یک "تایید نهایی" از سوی SEC نبود

شنبه 24 تیر 1402
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دادگاه استدلال کرده است که تأیید درخواست S-1 یک شرکت برای عرضه عمومی به منزله تایید همه جانبه از سوی آژانس نیست، و همچنین تأیید نمی کنیم که کسب و کار مطابق با مقررات باشد.
طبق اسناد دادگاه 13 ژوئیه پیش از ارائه پرونده SEC علیه کوین‌بیس، SEC اظهار داشت که ساختار تجاری کوین‌بیس را تایید نکرده است، فقط اجازه داد تا در آوریل 2021 عمومی شود.

پیتر مانکوسو، مشاور دادگاه SEC گفت:
"عزیزان، من می گویم که صرفاً به این دلیل که SEC به یک شرکت اجازه می دهد تا سهامی عام شود، به این معنی نیست که SEC به کسب و کار اصلی یا ساختار تجاری زیربنایی تاییدیه می دهد یا می گوید که ساختار کسب و کار زیربنایی کاملا مطابق قانون است.
هیچ راهی وجود ندارد که تایید S-1، تاییدیه کل تجارت یک شرکت باشد. در واقع، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دارایی‌های خاص نگاه کرده و تصمیمات خاصی را اتخاذ کرده و سپس به کوین‌بیس آرامش داده است که بعداً به عنوان یک اوراق بهادار شناخته نمی‌شود."

در کریپتو توییتر، چندین نفر، از جمله کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران جمینی، پیامدهای چنین اظهاراتی را برجسته کردند و این سوال را مطرح کردند که چرا SEC در وهله اول اجازه می دهد یک تجارت ظاهراً مطابق با قوانین عمومی نباشد، با توجه به اینکه هدف آن محافظت از مصرف کنندگان ایالات متحده است.

پس از اظهارات مانکوسو، کاترین پولک فایلیا، قاضی منطقه ای ایالات متحده گفت: "بیایید کمی مکث کنیم تا بتوانم با شنیدن پاسخ، به نوعی از شک و تردیدی که در حال حاضر دارم خلاص شوم."
او ادامه داد: «من نمی گویم که کمیسیون در زمان ارزیابی بیانیه ثبت نام باید دانای کل باشد و باید همه چیز را بداند اما واقعاً نباید این کار را انجام دهید. این ناقض قوانین اوراق بهادار است. ما در اینجا به نوعی در قلمروی غیرمجاز جالبی هستیم که آیا دارایی‌های موجود در پلتفرم شما اوراق بهادار هستند؟
بنابراین از قبل هشدار دهید که شاید روزی مشکلی پیش بیاید.»

در پاسخ، Mancuso استدلال SEC را تکرار کرد که پرونده‌های S-1 بیشتر بر تأیید افشای شرکت‌ها متمرکز است تا اینکه خود آژانس از طریق تأیید ساختار تجاری را تایید کند.

قاضی Failia نیز پاسخ داد: آیا SEC نمی توانست به Coinbase بگوید باید به عنوان بورس اوراق بهادار ثبت نام کند؟ این در اختیار کمیسیون SEC بود، اینطور نیست؟

مانکوزو پاسخ داد: «واقعاً نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.»


با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، این روز ها یکی از بهترین روش های کسب درآمد، ساخت صرافی ارز دیجیتال است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت سایت مشابه بایننس می تواند به شما برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کمک کند. برای دریافت مشاوره ی رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002