صفر تا صد وینک لینک + روش های خرید

صفر تا صد وینک لینک + روش های خرید

دوشنبه 14 تیر 1400
| 3334
:امتیاز دهید

وینک لینک چیست؟

وینک لینک یکی از توکن های مهم است که به تازگی توانسته جایگاه بالایی در بازارهای معاملاتی پیدا نموده و بسیار معروف شود. پلتفرم این توکن، وینک (WINK) نام دارد و یک پلت فرم بازی (Gaming) غیر متمرکز بر بستر بلاک چین ترون (Tron) است. این پروژه قصد دارد از با معرفی و گسترش برنامه های غیرمتمرکز یا (DApp) موقعیت خود را بهبود ببخشد. در اصل وینک یک شبکه ارز دیجیتال است که برای اجرای برنامه های غیرمتمرکز (DApp) و ساخت بازی می توان از آن استفاده نمود. در این مقاله در آرتاراکس به معرفی کامل شبکه وینک، ارز دیجیتال آن و کاربردهایش می پردازیم. با ما همراه باشید و در پایان حتما به این مقاله امتیاز دهید! همچنین برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید.
طراح صرافی ارزهای دیجیتال

تاریخچه وینک لینک

پلتفرم WinkLink برای تعاملات اجتماعی و حوزه بازی ها (Gaming) ایجاد شده است. کاربران با استفاده از این سیستم می توانند برنامه های غیر متمرکز ( DApp ) جدید را نیز ایجاد نمایند. توکن این شبکه وینک نام دارد و با علامت اختصاری ( Win ) نمایش داده می شود. این پلت فرم بر بستر بلاک چین بایننس لانچ پد (Binance LaunchPad) با استاندارد ( BEP2 ) ایجاد شده است. همچنین این Token با استاندارد (TRC20) ترون نیز به وجود آمده است. وینک با استفاده از عرضه اولیه صرافی ( IEO ) وارد بازار شد. جالب است بدانید این عرضه اولیه با یک قرعه کشی انجام شد و در تاریخ 31 ژانویه سال 2019 برندگان اعلام شدند.

ارز دیجیتال وینک

همکاری ترون و وینک لینک

در ابتدا وینک، ترون بت (TRONbet) نام داشت و بعد از گذشت مدتی نام آن تغییر پیدا کرد. سیستم وینک لینک اولین برنامه غیرمتمرکزی بود که بر بستر شبکه بلاک چین ترون (Tron) ایجاد گردید. بعد از تغییر نام آن، wink روز به روز گسترش زیادی پیدا کرد. تا جایی که هم اکنون پلتفرم وینک لینک بزرگ ترین برنامه (DApp) است و تعداد زیادی کاربر در این شبکه فعالیت می کنند. همچنین حجم معاملاتی این شبکه نیز بسیار بالاست.

همکاری وینک لینک با ترون، مزایای زیادی را برای Platform ایجاد کرده است. WINKLink به توسعه دهندگان اجازه می دهد که با استفاده از ابزار رابط کاربردی برنامه نویسی ای پی آی (API) پروژه های خود را در این سیستم ایجاد نموده و آن را اجرا کنند. تیم توسعه دهنده وینک در آینده برنامه دارد که خدمات کاربردی مانند وام دهی با بهره کم، ایجاد استیبل کوین (Stablecoin)، ایجاد توکن های اوراق بهادار و سیستم های پرداختی جدید را ایجاد نماید. در کل وینک لینک قصد دارد به مهم ترین و کاربردی ترین بستر برای برنامه های (DApp) تبدیل شود. کاربران می توانند با استفاده از مقیاس پذیری 2000 تراکنش در ثانیه از سرعت بالای این پلتفرم بهره مند شوند.
وینک لینک

مزایای وینک لینک چیست؟

تیم توسعه دهنده وینک لینک کاربران را مهم ترین هسته فعالیت های سیستم خود می داند. تمام برنامه های غیر متمرکز (DApp) که به این پلتفرم متصل هستند با استفاده از مکانیسم رین دراپ ( RainDrop ) پاداش هایی را به کاربران خود پرداخت می نمایند. در این مکانیسم، پاداش ها به صورت روزانه به صورت ترون (TRX) پرداخت می شود. این پاداش بسته به این است که کاربران چه میزان توکن وینک (WIN) در شبکه استیک (Stake) کرده اند.

در همین رابطه یک مقاله مفید و جذاب بخوانید: آموزش کیف پول تراست ولت به صورت ویدئویی

برای شرکت در مدیریت و کنترل این شبکه استیک کردن (Stake) توکن وینک لازم است، با این سیستم، کاربران تنها بازیکنان بازی ها نیستند بلکه جزو فعالان شبکه نیز حساب می شوند. این شبکه در نظر دارد در آینده ای نزدیک برای کاربران مزایای بیشتری نیز ایجاد نماید، به طور مثال افزایش میزان پاداش، افزایش سود استیک کردن توکن، تخفیف در بازی ها و...

به طور کلی پلتفرم بازی های متمرکز مانند وینک لینک نسبت به باز های سنتی مزایای زیر را دارد:

  • بازی های متمرکز با استفاده از قرارداد هوشمند کار می کنند و امکان حسابرسی برای آن ها وجود دارد.
  • کنترل و مدیریت دارایی  ها توسط خود کاربر (Custody) انجام می گیرد.
  • تمام بازی ها با استفاده از ارزهای دیجیتال کار می کنند.
  • مزایا و قابلیت های زیاد باعث تشویق کاربران برای تهیه توکن (WIN) می شود.
  • مشارکت با شبکه های بلاک چین بزرگ مانند ترون (Tron) و بیت تورنت (BitTorrent) کاربران شبکه را به صورت دائمی افزایش خواهد داد.

تیم توسعه دهنده WIN

همانگونه که توضیح داده شد پلتفرم وینک لینک غیر متمرکز است، یعنی کنترل و مدیریت آن به عهده فرد خاصی نیست. بنابراین اعضای این شبکه نیز به صورت غیر متمرکز از افراد مختلف در سراسر دنیا تشکیل شده است. این تیم تجربه ای چندین ساله در صنعت بازی و فناوری بلاک چین دارد.

در ابتدا پروژه با نام ترون بت (Tron bet) با 3 بنیانگذار کار خود را آغاز کرد، اما با گسترش و تغییر نام به وینک لینک تیمی 13 نفره را تشکیل داد. سرمایه گذاری این پروژه به عهده صندوق (Tron Arcade) بوده است.

بی وانگ (B Wong) کارشناس ارشد رسانه مدیریت این پروژه را به عهده دارد. مدیریت اجرا پلتفرم وینک به عهده الکس یی (Alex Ye) است. الکس یی در کارنامه خود سابقه مدیریت صندوق سرمایه گذاری بازی را دارد. و در آخر برنامه ریزی وینک لینک، اس تانگ (S Tang) است که از قبل بنیانگذار تعداد زیادی از بازی های مبتنی بر وب و موبایلی است.

ارز دیجیتال wink

توکن وینک WIN

توکن وینک (WIN) ارز دیجیتال اختصاصی شبکه وینک لینک است که با استفاده از استاندارد (TRC20) ایجاد شده است.

توکن (WIN) کاربردهای زیادی دارد، از جمله: دریافت پاداش از استیک کردن وینک، پرداخت هزینه ها مانند کارمزد تراکنش ها یا هزینه بازی ها، امکان شرکت در مدیریت شبکه و...

توکن وینک عرضه ای محدود دارد و تعداد مشخصی از آن موجود است. در کل تعداد 999 میلیارد واحد از این توکن موجود است. از روش های مختلفی می توان توکن وینک به دست آورد، از جمله عرضه اولیه صرافی (IEO)، بازارهای ثانویه، ایردراپ (Airdrop)، رویدادهای تبلیغاتی و...

تقسیم بندی توکن وینک به صورت زیر است:

  • 27 درصد برای اکوسیستم وینک لینک
  • 15 درصد برای فروش
  • 12 درصد برای جامعه اولیه
  • 10 درصد برای تیم بنیانگذار
  • 9 درصد برای بازی ها
  • 7 درصد برای توسعه و گسترش شبکه
  • 25/6 درصد برای همکاری با دیگر شبکه ها
  • 5 درصد برای ایردراپ
  • 75/3 درصد برای ذخیره و نگهداری
  • 5 درصد برای فروش عمومی

در کل تعداد 49.950 واحد این توکن برای فروش عمومی اختصاص داده شده است.

خرید توکن WIN

همانگونه که توضیح داده شد، از چند روش مختلف می توانید توکن وینک به دست بیاورید. اما قصد خرید وینک را دارید نیاز است به صرافی های معتبر مراجعه نمایید. اگر سوال شما این است که وینک در کدام صرافی است؟ خوب است بدانید که صرافی های معروف و معتبری مانند بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin)، پولونیکس (Poloniex)، هیت بی تی سی (HitBTC) و... وینک کوین را ارائه می نمایند. در حال حاضر طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در سراسر دنیا انجام می گیرد و صرافی ارز دیجیتال زیادی در دنیا مشغول به فعالیت هستند

کیف پول دیجیتالی WIN

بعد از به دست آوردن یا خرید توکن وینک (WIN) نیاز به کیف پول دیجیتال مناسب برای نگهداری از آن نیاز دارید. از آنجایی که این پلتفرم بر بستر ترون (Tron) قرار دارد، تمام کیف پول های که از ارز دیجیتال ترون (TRX) پشتیبانی می کنند، توانایی ذخیره این ارز را نیز خواهند داشت. از جمله ترون لینک (Tronlink)، لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)، تراست والت (Trust Wallet)، گینکو (Ginco) و بسیاری از کیف پول های دیگر.

سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت صرافی، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. می توانید نمونه کارهای آرتاراکس را در این قسمت مشاهده نمایید. استعلام هزینه طراحی سایت صرافی :




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002