کسب درآمد میلیاردی ارز دیجیتال با طراحی سایت صرافی

کسب درآمد میلیاردی ارز دیجیتال با طراحی سایت صرافی

سه شنبه 29 تیر 1400
| 5940
:امتیاز دهید

کسب درآمد میلیاردی با ارزهای دیجیتال

سایت صرافی ارز دیجیتال در واقع یک نوع پلتفرم برای خرید و فروش ارز دیجیتال با استفاده از ریال و یا تبدیل به دیگر ارزهای دیجیتال است. این حوزه می تواند برای شما درامد میلیاردی با ارزهای دیجیتال به ارمغان بیاورد. این نوع پلتفرم امروزه بسیار محبوب است و بسیاری از شرکت ها / کارآفرینان در حوزه ارز دیجیتال به دنبال طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال خود هستند. در طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال، یک کاربر با ثبت نام می تواند ارز دیجیتال بخرد و بفروشد، نرخ ارز دیجیتال را ردیابی کند و برخی از دارایی های ارز دیجیتال خود را در کیف پول صرافی ارز دیجیتال ذخیره کند. اینگونه سایتها معمولاً بیشترین توجه را به سطح امنیت و میزان زمان برای انتقال ارز دیجیتال و اتوماتیک بودن مراحل انجام دارند. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک کسب و کار پرسود، با استعلام قیمت طراحی سایت صرافی آرتاراکس آغاز کنید.

طراح صرافی آنلاین

در این مقاله به توضیح انوع طراحی صرافی ارز دیجیتال توسط آرتاراکس و بعد از آن چگونگی طراحی سایت امکانات و اصلا معنای صرافی ارز دیجیتال چیست می پردازیم.

انواع صرافی های ارز دیجیتال طراحی شده در آرتاراکس

طراحی سایت ارز دیجیتال
در وب سایت آرتاراکس 3 نوع صرافی ارز دیجیتال متناسب با نیازهای کاربران و کارآفرینان و قرار دادن قشرهای مختلف جامعه طراحی شده است.
  • صرافی بازار معاملاتی ارز دیجیتال (همانند بایننس)

  • صرافی ارز دیجیتال

  • صرافی ارز به ارز

در ادامه توضیح مختصری درباره هر یک از این محصولات داده می شود:

طراحی صرافی بازار معاملاتی ارز دیجیتال (همانند بایننس)

طراحی بازار معاملاتی آرتاراکس p2p
این نوع صرافی همانطور که گفته شده است دقیقا همانند صرافی ارز دیجیتال بایننس است، تمامی امکانات این صرافی ارز دیجیتال از جمله روش های معامله مانند Stop Limit را دارد که با طراحی یک محیط با کاربری آسان بدون هیچ گونه پیچیدگی و آموزش هر قسمت طراحی این صرافی ارز دیجیتال به گونه ای است که هم کاربران مبتدی و هم کاربران پیشرفته که نیاز به یک بازار معاملاتی بزرگ ارز دیجیتال برای انجام ترید حرفه هستند را پوشش دهد. در طراحی صرافی بازار معاملاتی مهم ترین نکته استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا برای امنیت بیشتر و امکانات مورد نیاز کاربران است. در طراحی این نوع صرافی ارز دیجیتال هم کاربران و هم کارآفرینان می توانند با خیال راحت از امنیت و سرعت استفاده لذت ببرند.

طراحی صرافی ارز دیجیتال

طراحی این صرافی ارز دیجیتال بیشتر مناسب کارآفرینان با تجربه کمتر در دنیای ارز دیجیتال است. با استفاده از این نوع صرافی می توانید سطح مدیریت خود را قبل از خریداری صرافی بازار معاملاتی بسنجید چرا که طراحی صرافی ارز دیجیتال با قیمت بسیار کمتری انجام می شود و شما می توانید تمامی چالش های پیش روی خود را با خریداری این نوع سایت صرافی تجربه کنید. طراحی صرافی ارز دیجیتال کاربری آسان هم برای کاربران و هم برای کارآفرینان دارد و استفاده از آن نیاز به دانش خاصی ندارد.

طراحی صرافی ارز به ارز

طراحی صرافی ارز به ارز
همانطور که از اسم این نوع صرافی معلوم است در طراحی صرافی ارز به ارز تمام تمرکز بر مبادله ارز دیجیتال با ارز دیجیتال دیگر است به طوری که این کار با نهایت سرعت بدون هیچ گونه از دست دادن زمان و از همه مهم تر بدون احراز هویت است. با توجه از تحلیل رفتار کاربران، زمانی که کاربران به مرحله احراز هویت می رسند سایت را ترک می کنند، این نوع وب سایت بدون نیاز به احراز هویت است و کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را در کمترین زمان به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنند و یا به پول های فیات مانند تتر و پرفکت مانی تبدیل کنند.

انواع صرافی ارز دیجیتال چیست؟

انواع صرافی ارز دیجیتال
ما می توانیم صرافی ارز دیجیتال را به دو نوع عمده تعریف کنیم:
  • آفلاین: اینها یک روش کارآمد برای برداشتن ارز دیجیتال شما در معادل پول واقعی (ریال) ارائه می دهند. برای این منظور، یک کاربر اطلاعات فروش ارز دیجیتال را به این نوع صرافی ثبت می کند. مدتی بعد، آنها می توانند پول نقد خود را در حساب بانکی دریافت کنند. طراحی چنین صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر کم است، زیرا در بین کاربران محبوبیت چندانی ندارد.
  • آنلاین: صرافی هایی که به صورت آنلاین کار می کنند، پلتفرم های تجارت دیجیتال کاملاً معکوس هستند که به شما امکان می دهند تا با نرخ های خاص در وب سایت، یا نرم افزار ارز دیجیتال را خریداری یا بفروشند. در واقع، این ها معمول ترین صرافی های ارز دیجیتال هستند که به غیر از ارز فیات، می توانید بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین ها را مبادله کنید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نیاز به چه پیش زمینه هایی دارد؟

نیاز های صرافی ارز دیجیتال
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یک چالش بزرگ است که با انتخاب طراح سایت مناسب تقریبا بیشتر این بار از دوش شما برداشته می شود. در ادامه نکات بسیار مهمی که قبل از تصمیم به طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال خود باید بگیرید را به شما می گوییم.

1-بازار هدف خود را بشناسید

شما نیاز دارید قبل از ورود به این بازار تریدرها، سرمایه گذاران، تحلیل گران و... که در دنیای دیجیتال فعالیت می کنند را بشناسید. همانند هر بیزینس دیگری قبل از ورود باید شناخت کافی از نحوه رفتار، علایق، تم رنگی مورد پسند، نیازها و کلی عوامل تاثیر گذار بر جذب کاربران در دنیای ارز دیجیتال بشناسید.

2-حساب بانکی مناسب ایجاد کنید

با توجه به حجم جا به جایی پول زیاد، گسترش بیزینس شما و سود میلیاردی در طراحی صرافی ارز دیجیتال خود باید پیشبینی جا به جایی های بزرگ بانکی را بکنید.

3-پلتفرم مناسب انتخاب کنید

همانطور که بالاتر طراحی 3 نوع سایت صرافی ارز دیجیتال را توضیح دادیم شما باید با توجه به نیازهای خود، بازار هدف انتخابی بین این 3 پلتفرم صرافی ارز دیجیتال انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

نرم افزار موبایل صرافی ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین نیازهای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال، ساخت نرم افزار موبایل آن است. زیرا تجربه نشان داده است بیشتر کاربران در این حوزه با انجام معاملات خود در گوشی راحت تر هستند و همیشه جویای پلتفرم صرافی با نرم افزار قدرتمند برای موبایل هستند. 
طراحی نرم افزار موبایل صرافی ارز دیجیتال

بخش های اصلی در طراحی سایت صرافی 

موتور معاملاتی صرافی ارز دیجیتال

همانطور که از اسم آن مشخص است بدون این قسمت سایت صرافی ارز دیجیتال شما اصلا کار نمی کند. اصلی ترین بخش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هموتور معاملاتی است. شما با انتخاب آرتاراکس در اصل دارید بهترین موتور معاملاتی صرافی ارز دیجیتال ایرانی را برای وب سایت صرافی ارز دیجیتال خود انتخاب می کنید. موتور معاملاتی باید توانای پردازش بالای میلیون ها کاربر در ثانیه را داشته باشد که این شامل: دفترچه سفارشات، ثبت سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال، پردازش مانده حساب، انجام معامله و کلی پردازش دیگر است که تمام این ها باید در ثانیه، روان و بدون خطا انجام شود.

طراحی UI/UX سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی باید روان، ساده و سریع باشد به طوری که کاربر وقتی وارد سایت می شود به این درک برسد که تنها هدف این سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در سریعترین، ساده ترین و با امنیت کامل است و تمام نیازهای کاربران در قالب یک پلتفرم جامع صرافی پاسخگو باشد.
یک مقاله مفید دیگر بخوانید: روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان

کیف پول صرافی

کیف پولی که در طراحی سایت ارز دیجیتال شما ارائه داده می شود باید رابط کاربری آسان، برداشت و واریز به سرعت و امنیت بالای داشته باشد. کیف پول یکی از بزرگترین نگرانی های کاربران و کارآفرینان در طراحی صرافی ارز دیجیتال است. زیرا تمام دارایی شما و کاربران صرافی ارز دیجیتال شما در آن قرار دارد و ضعف امنیتی در این قسمت خسارات جبران ناپذیری به بار میاورد.

پنل مدیریتی صرافی

یکی از بهترین امکاناتی که یک کار آفرین از طراح سایت ارز دیجیتال خود می تواند دریافت کند پنل مدیریتی قوی و کارآمد است. به صورت که تمامی امکانات مورد نیاز کارآفرین را پوشش دهد، قابل درک باشد و آموزش کافی داشته باشد. با پنل مدیریتی کارآمد، مدیریت صرافی نیز کاری آسوده و راحت می شود و دیگر نیازی به فعالیت اضافه شما نخواد بود.

امکانات صرافی ارز دیجیتال

چرا باید آرتاراکس را انتخاب کنید؟

از نظر فنی تمام مشتریان تقریبا محصولات مشابهی را در نگاه اول می خواهند اما با گذشت و تحلیل تیم فروش به این درک می رسیم که آن ها چیزی کاملاً متفاوت از فرد دیگری را می خواهند. مشتری ها غالباً به راه حل های آماده فکر می کنند اما آنها محدود به شرایط و راه حل هایی هستند که با آنها آشنا هستند. به همین دلیل برای ما مهم است که قبل از شروع طراحی، تجزیه و تحلیل دقیق بازار و ابزارهای پشتیبانی تحقیقاتی داشته باشیم. در طی 10 سال سابقه آرتاراکس در این زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ما راه حل های متفاوتی را برای مشکلات شما ارائه کرده ایم و می توان گفت پلتفرمی که مشتریان دریافت می کنند نتیجه تجربه 10 ساله ما در این زمینه بوده و بدون هیچ مشکل ایرادی با نهایت کیفیت کار می کند.

سوال اصلی در مورد طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

آیا طراحی صرافی ارز دیجیتال شما به اندازه کافی ایمن خواهد بود؟
در آرتاراکس:
  • تمامی داده ها و اطلاعات کاربران به صورت رمزگذاری شده درآمده است.
  • از ورود 2 مرحله ای برای ورود به حساب استفاده می شود.
  • تا به حال در هیچ کدوم از سایت های صرافی ارز دیجیتال طراحی شده نقص امنیتی نداشته ایم.
  • بلاکچین به دلیل داشتن فناوری اصلی دفتر توزیع شده، سطح پیشرفته ای از حفاظت از داده ها را تضمین می کند
درنهایت ما از زمان تصمیم شما بر طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود تا کسب درآمد در کنار شما هستیم. برای کسب مشاوره و استعلام هزینه طراحی سایت صرافی با مشاورین آرتاراکس تماس بگیرید.  

مشاوره طراحی سایت صرافی آرتاراکس

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002