بهترین راه خرید بیت کوین

بهترین راه خرید بیت کوین

چهارشنبه 5 شهریور 1399
| 3121
:امتیاز دهید

روش خرید بیت کوین

بعد از کسب اطلاع کامل از ماهیت ارز های دیجیتال و بیت کوین نوبت به می رسد به اینکه چگونه بیت کوین بخریم و چگونه از قیمت آن ها مطلع شویم.  آیا با توجه به تحریم ها امکان خریدن بیت کوین وجود دارد؟ ما به همه این سوال ها در این مقاله پاسخ خواهیم داد. همان طور که در مقالات قبلی مانند هر آنچه باید در مورد ارز های دیجیتال بدانید و بیت کوین چیست و چگونه کار می کند اشاره کرده ایم، بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتالی منتقل می شود. بنابراین برای خریدن بیت کوین لازم نیست به صورت حضوری به مکانی مراجعه کنید و به راحتی می توانید با استفاده از اینترنت این کار را انجام دهید. امروزه با توجه به رشد سریع استفاده از ارزهای دیجیتال در میان مردم، یکی از ابزارهای مفیدی که با آن می توانید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشنه باشید طراحی سایت صرافی است. برای اینکه با جزئیات طراحی سایت ارز دیجیتال آشنا شوید پیشنهاد می کنیم روی بنر زیر کلیک نموده و استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال را دریافت کنید.
طراح سایت صرافی
اولین مرحله برای خرید بیت کوین این است که یک سایت صرافی معتبر پیدا کنید .  امروزه با توجه به تحریم ها، ساکنین ایران می توانند با پیدا کردن یک سایت صرافی داخلی به راحتی با کارت بانکی خود به ریال خرید کنند و ساکنین خارج از ایران به راحتی می توانند با استفاده از کارت های اعتباری خود از سایت های صرافی خارجی ارز دیجیتال خریداری کنند، یکی از معتبر ترین سایت های صرافی  که هم برای ساکنین داخل ایران و خارج از ایران در دسترس است صرافی localbitcoin.com است که می توانید در آنجا بیت کوین خریداری کنید.
روش خرید بیت کوین

مراحل خرید بیت کوین

1.در سایت صرافی مورد نظر خود (ایرانی یا خارجی) احراز هویت کنید.

2. یک کیف پول الکترونیکی نصب کنید.

3. انتقال پول، خرید و دریافت بیت کوین را انجام دهید.

1.حراز هویت در سایت صرافی مورد نظر:

بالاتر اشاره کردیم که اولین مرحله برای خرید بیت کوین، پیدا کردن یک سایت صرافی معتبر است. binance.com یکی از معتبرترین سایت های صرافی است که این دلیل که گزینه های زیادی را در اختیار کاربران می گذارد . در برخی کشور ها مانند ایران این سایت صرافی گزینه اصلی برای خرید بیت کوین است. یکی از مزیت هایی که بایننس را از بقیه سایت های صرافی متمایز می کند این است که برای احراز هویت فقط به ایمیل شما نیاز دارد. البته امکان این وجود دارد که برخی از فروشندگان از شما درخواست مدارک شناسایی برای تایید هویت شما بکنند. 

2. یک کیف پول الکترونیکی نصب کنید:

قبل از خرید ارز دیجیتال ممکن است از خودتان بپرسید که کجا باید آن را نگاه داری کنید. کیف پول الکترونیکی مانند یک حساب بانکی است که می توان برای انتقال می توان برای انتقال و یا دریافت ارز های دیجیتال استفاده کرد. کیف پول های الکترونیکی انواع مختلفی دارند. حتما به یاد داشته باشید که حتما کیف پول های الکترونیکی را از سایت های معتبر و رسمی دریافت کنید. برای بیشتر آشنا شدن بیشتر با کیف پول های الکترونیکی مقاله کیف پول ارز دیجیتال را در آرتاراکس مطالعه فرمایید.
خرید و فروش بیت کوین

3. انتقال پول، خرید و دریافت بیت کوین:

در تعدادی از صرافی ها داخل کشور، خریداران و فروشندگان حقیقی هستند و سایت صرافی صرفاً یک واسطه است و به ازا خدماتی که ارائه می دهند مقداری کمی از هر تراکنش کارمزد دریافت می کنند. اما تعدادی دیگر کاربران به طور مستقیم  با صرافی معامله می کنند و بعد از خرید بیت کوین سایت به طور خودکار بیت کوین خریداری شده را به کیف پول شما در سایت انتقال می دهد. اما برای امنیت بیشتر توصیه می شود که بیت کوین خریداری شده را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید.سفارش طراحی چهره
طراحی سایت صرافی بیت کوین

ارزهای دیجیتال یک روند بسیار بزرگ و در حال رشد در سطح بین المللی است که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و شرکت های بزرگ و مشهوری در دنیا از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده و در معاملات و تراکنش های روزمره خود از آن استفاده می کنند. در میان همه ارزهای دیجیتال، بیت کوین، به عنوان اولین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال با فناوری پیشرفته خود به خوبی توانسته با سایر ارزهای دیجیتال و سنتی در بازارهای مالی دنیا رقابت کند و این درحالی است که سایر همتایان بیت کوین همچنان تلاش می کنند تا با رقابت با یکدیگر سهم بازار و خرید و فروش بیشتری را به خود اختصاص داده و هرکدام تلاش می کنند تا با کنار گذاشتن ارزهای دیجیتال دیگر در صدر بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار بگیرند.

سرمایه گذاری موفق و پرسود 

همان طور که می دانید، یکی از تجربه های موفق برای سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال طراحی سایت صرافی است. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ارز دیجیتال هستید گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه در زمینه اجرای پروژه ارزهای دیجیتال آمادگی دارد تا انواع خدمات طراحی سایت صرافی، طراحی سایت ارزی و طراحی سایت صرافی بیت کوین، طراحی سایت پرفکت مانی و طراحی سایت صرافی وبمانی را در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات آرتاراکس در این زمینه می توانید از نمونه کارهای ما بازدید نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره و اجرای پروژه های مربوطه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002