ارتباط ارز دیجیتال و طراحی سایت

ارتباط ارز دیجیتال و طراحی سایت

چهارشنبه 13 اسفند 1399
| 1755
:امتیاز دهید

چه رابطه ای بین ارزهای دیجیتال و طراحی سایت است؟

ارز دیجیتال و بلاک چین فناوری ای برای آینده است. اگر شما یک طراح سایت هستید و علاقمند به تحقیق در مورد این فناوری هستید، بهترین راه این است که با خریداری مبلغ کمی ارز بیت کوین یا رمزارزهای دیگر، شروع به معامله کنید. کافیست به اندازه 500 هزار تومان در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و شروع به معامله کنید تا به درک کلی از چگونگی کارکرد آن برسید. هدف از این تمرین آشنایی با آینده ای است که هم اکنون در اطراف ما در حال رخ دادن است. شما باید بدانید که معاملات چگونه کار می کنند، هزینه ها چقدر است، چگونه می توانید یک ارز دیجیتال را به ارز دیگر تبدیل کنید. این مانند یادگیری استفاده از آیفون برای اولین بار در سال 2007 است. همزمان هیجان انگیز و کمی ترسناک. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات در زمینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.

ساخت بهترین صرافی ارز دیجیتال

چرا ارز دیجیتال؟

داشتن دانش درباره ارز دیجیتال در سال 2021 در حالی که شرکت های بیشتری از این فناوری استقبال می کنند ضروری است. تسلا اخیراً 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است، PayPal و سایر درگاه های پرداخت نیز به این بازار وارد شده اند. حتی موسسات مالی بزرگی که در سال 2017 به ما در مورد ارزهای دیجیتال هشدار می دادند، اکنون به طور دسته جمعی آنها را خریداری می کنند.

جهان در حال تغییر است

ارزهای دیجیتال تا به این لحظه امن ترین و سریع ترین روش برای انتقال پول هستند. اگر شما بخواهید مبلغ 1 بیت کوین را از بانکی به بانک دیگر انتقال دهید وارد چالش های برزگی می شوید. ولی اگر بخواهید این پول را از طریق ارزهای دیجیتال انتقال دهید کاری که شما نیاز به انجام دارید به 1 دقیقه هم نمی رسد و پس از چند دقیقه از درخواست انتقال شما، مبلغ انتقال پیدا می کند.
مزیت ارزهای دیجیتال
البته بدیهی است هنوز بیت کوین را نمی توان برای پرداخت روزمره استفاده کرد و بیشتر شبیه به طلای ذخیره شده است. ولی با اتفاقاتی که از آغاز سال 2021 برای ارز دیجیتال افتاده است آینده دوری نیست که شما بتوانید پول پیتزای خود را با بیت کوین پرداخت کنید! این نکته هم وجود دارد که ارزهای دیجیتال کوچک دیگری نیز وجود دارند که می توانند در زندگی روزمره ما تاثیر بگذارند و این ها همش به انتخاب شما برای آینده خود باز می گردد.

چرا این مسئله برای طراحان سایت مهم است؟

در سال 2017 بود که با کاهش ارزش ارزهای دیجیتال خیلی از سرمایه گذاران آن متحمل ضرری بزرگ شدند. دولت ها و شرکت های بزرگ با احتیاط سعی بر کنار گذاشتن ارزهای دیجیتال کردند و آن را سرمایه گذاری ای نامناسب می دانستند. اما اکنون این در حال تغییر است. برخی از دولت ها در حال ساخت پول مبتنی بر بلاکچین خود هستند، در حالی که اکثر شرکت های بزرگ یا قبلاً ارز دیجیتال خریداری کرده اند یا قصد دارند این کار را انجام دهند. بسیاری نیز ارز دیجیتال را برای کالاها و خدمات  می پذیرند. تا به این لحظه، به ندرت طراحان واقعی در زمینه ارزهای دیجیتال وجود داشتند. جدا از تعداد انگشت شماری از محصولات خوش ساخت 99% از وب سایت ها، کیف پول ها، برنامه ها ارزان ترین و زشت ترین و غیر خلاقانه ترین الگوهای طراحی را دارند.

سرعت اجرا و کیفیت کار طراحی سایت

عملا هیچ چشم انداز بازاریابی ای وجود ندارد برای این سایت ها، خلاقیت در طراحی برای ایجاد حس امنیت دیده نمی شود. برخی از فرم ها برای انتقال ارز دیجیتال بدون هیچ راهنمایی حتی تایید انجام می شود. بنابراین اگر هنگام وارد کردن 16 حرف کیف پول خود اشتباه تایپی داشته باشید، پول شما برای همیشه از بین می رود.

وب سایت های صرافی

همه صرافی های ارز دیجیتال موجود از وب سایت های خود به عنوان محلی متمایز نسبت به صرافی های دیگر یاد می کنند. با این حال آن وب سایت ها در اکثر قریب به اتفاق کپی های ارزان قیمت وردپرس از یکدیگر هستند، با همان الگوهای کسل کننده و تکراری. در ادامه 3 مورد از محبوب ترین الگوهای طراحی شده در تمام سایت های صرافی ارز دیجیتال را به شما معرفی نشان میدهیم.

گره ها (nodes) در پس زمینه


گره_در_طراحی_سایت_صراقی

این الگوی گره متحرک احتمالاً در بیش از 70٪ وب سایت ها استفاده می شود. و گرچه ایده اصلی احتمالاً در مورد نشان دادن بلاکچین بود، اما به هر حال یک دسته از گره های جدا شده واقعاً ایده را منتقل نمی کند. 

از تصاویر متحرک در همه جا استفاده می کنند

انیمیشن ها جالب و فانتزی به نظر می رسند. به همین دلیل است که اکثر وب سایت های صرافی ارز دیجیتال تقریباً همه چیز را روی صفحه تحریک می کنند، اگرچه زیبایی زیادی دارد ولی مانع دسترس پذیری محتوا می شود.

ایزومتری


ایزومتری_طراحی_سایت_صرافی_ارز_دیجیتال

به احتمال زیاد اکثر طراحان صرافی ارز دیجیتال از مجموعه بازی های ویدیویی Diablo خوششان آمده است. میزان تصاویر ایزومتریک استفاده شده حیرت انگیز است. آنها بیشتر تلفنها (حتی وقتی برنامه تلفن همراه وجود ندارد) و سکه های شناور را نشان می دهند. همچنین اغلب با پس زمینه های گره متحرک ادغام می شوند.
 

خطر کلاهبرداری در صرافی ارز دیجیتال

تمام این عدم خلاقیت و کیفیت در اصل خبر خوبی برای طراحان حرفه ای وب سایت ها بوده است. یک طراح حرفه ای با نگاهی به یک سایت می تواند پروژه های کلاهبرداری صرافی ارز دیجیتال را شناسایی کند. متاسفانه بیشتر کاربران عادی که اطلاعی از این موضوعات نداشتند پول خود را از دست داده اند.

آینده را چگونه ارزیابی می کنید؟

از آنجا که رمزنگاری در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است، به شدت به طراحان UX / UI و محققان UX نیاز دارد تا راه حل های بسیار بهتر و ساده تری را برای استفاده جهانیان ارائه دهند.
این مرحله پذیرش رمزنگاری است و تاکنون ارز دیجیتال عملاً از طراحی صرف نظر کرده و مستقیماً به مرحله توسعه رسیده است. در سال 2017، هیچ کس به مارک تجاری یا وب سایت های این پروژه ها اهمیت نمی داد. مردم برای سرمایه گذاری در چیزهایی عجله داشتند که طراحان حتی 1 روز هم برای آن ها وقت نگذاشته بودند.

فرصت پیشرفت در طراحی سایت ارز دیجیتال

ارز دیجیتال در بخش طراحی هنوز یک قلمرو جدید و ثبت نشده است. مطمئناً، تا کنون نیز محصولات خوبی طراحی شده است، اما هنوز هم در مقایسه با سایر بخشهای بازار، این محصولی است که تجربه کاربری و مارک تجاری در آن نیازمند هزینه بیشتری است. که به همین دلیل ورود طراحان حرفه ای سایت به این بازار می تواند جهشی بزرگ باشد و سطح رقابت و استاندارد های فعلی را افزایش دهد. چه بخواهید و چه نخواهید این یک جریان اصلی رو به رشد است و به شدت به کمک طراحان سایت  نیاز دارد.


طراحی سایت ارز دیجیتال با بهترین کیفیت 

مقاله ای که مطالعه کردید، به طور اختصاصی توسط تیم تولید محتوای شرکت آرتاراکس برای شما آماده شده است. به خاطر داشته باشید که برای سرمایه گذاری در دنیای دیجیتالی جدید، خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها راه نیست. بلکه شما با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال می توانید مالک یک کسب و کار پرسود باشید. برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال با کارشناسان ما تماس بگیرید:


 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002