لایت کوین چیست؟

لایت کوین چیست؟

چهارشنبه 1 بهمن 1399
| 2529
:امتیاز دهید

همه چیز درباره لایت کوین

امروزه 180 ارز معتبر بین المللی در گردش هستند. درست مثل ارزهای معمولی، ارزهای رمزپایه متعددی نیز وجود دارد. از آنجا که اولین آن ها بیت کوین است، همه ی توجهات به سمت آن است ولی می توان در یکی از 10 ارز رقیب بیت کوین، لایت کوین را نام برد. لایت کوین با مقدار ارز موجود در بازار اندازه گیری می شود و یکی از محبوب ترین ارزهای رمزگذاری شده در کنار بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل است. لایت کوین از یک جهت به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین عمل می کند و کاربران می توانند از آن برای انتقال ارز استفاده کنند. اما تفاوت لایت کوین این است که به جای استفاده از دلار آمریکا از واحدهای لایت کوین برای معاملات استفاده می کند. قبل از ادامه مقاله، پیشنهاد می کنیم برای شروع یک سرمایه گذاری پرسود، با استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال آرتاراکس قدم محکمی بردارید.

طراحی صرافی ارز دیجیتال

لایت کوین چگونه تولید می شود؟

مانند تمام ارزهای رمزپابه دیگر، لایت کوین نیز از طرف هیچ دولت یا بانکی صادر یا پشتیبانی نمی شود. مانند تمام ارزهای رمز پایه دیگر استخراج می شود. عرضه لایت کوین ثابت است، در کل 84 میلیون لایت کوین در گردش خواهد بود. زمان ساخت یک بلوک در لایت کوین 2.5 دقیقه که همین مقدار در بیت کوین معادل 10 دقیقه است. این بلوک توسط نرم افزار استخراج تأیید می شود و برای هر "ماینر" که می خواهد آن را ببیند قابل مشاهده است.

استخراج لایت کوین

یکی از محبوبیت های استخراج لایت کوین این است که اولین ماینری که یک بلاک را با موفقیت تایید کند، 50 لایت کوین جایزه می گیرد. البته تعداد لایت کوین اعطا شده در گذشت زمان در حال کاهش است. استخراج ارز رمزنگاری شده با سرعت و قدرتی که برای استخراج کنندگان ارزشمند باشد نیازمند یک سیستم و پردازنده بسیار قوی است. لایت کوین ولی ارز بیشتری را به استخراج کنندگان خانگی داده ولی هنوز هم ماینرهای قوی سود بیشتری دارند.
لایت کوین چیست

ارزش لایت کوین در چیست؟

هر ارزی حتی دلار آمریکا یا شمش طلا بسته به تفکری که مردم دارند ارزش دارد. اگر دولت بیش از حد گردش اسکناس را زیاد کند، ارزش دلار سقوط می کند. این پدیده فقط مختص ارز نیست، هر کالا یا خدمتی هرچه زودتر و ارزان تر در دسترس باشد از ارزش آن کاسته می شود. سازندگان لایت کوین از همان ابتدا فهمیدند ایجاد اعتبار در بازار برای ارز جدید دشوار است اما با محدود کردن تعداد لایت کوین در گردش، حداقل می توانند ترش مردم از تولید بیش از حد این ارز را برطرف کنند.

مزایای لایت کوین نسبت به بیت کوین

لایت کوین نسبت به بیت کوین مزایایی دارد. با توجه به زمان تولید بلوک کوتاه تر، لایت کوین می تواند معاملات بیشتری را انجام دهد. همچنین در لایت کوین کارمزد معاملات به سختی قابل درک است زیرا کارمزد پردازش یک معامله در لایت کوین بدون در نظر گرفتن مقدار آن است.

لایت کوین و بیت کوین

سخن پایانی

وقتی انبوهی از کاربران یک ارز به ثبات آن ارز اطمینان دارند، ارز هیچ وقت ارزش خودش را از دست نمی دهد. لایت کوین می تواند انتخابی مطمئن برای حقظ ارزش پول شما باشد. اگرچه سازندگان لایت کوین می گویند که کاربران آن ها کمتر از 100000 نفر است که در مقایسه با بیت کوین، که نیم میلیون کاربر دارد عدد کمی به نظر برسد ولی هدف اصلی لایت کوین به عنوان روش پرداخت بوده و تا به اینجا موفق عمل کرده است.


سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال

شرکت آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت صرافی، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. می توانید نمونه کارهای آرتاراکس را در از منوی بالای صفحه مشاهده نمایید.  همچنین برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002