ارز دیجیتال بیبی دوج + آینده ارز Baby Doge

ارز دیجیتال بیبی دوج + آینده ارز Baby Doge

چهارشنبه 3 شهریور 1400
| 8384
:امتیاز دهید

بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین Baby Doge Coin ارز دیجیتالی است که خود را فرزند ارز دیجیتال دوج کوین اصلی می داند. Dogecoin به طور غیرمستقیم انواع مختلفی از رمز ارزهای دیجیتال را ایجاد کرده است. بیبی Doge Coin و بسیاری از پروژه های دیگر مانند ارز شیبا به دنبال گسترش ویژگی های جدید و در عین حال راهی برای سوددهی بالا به سرمایه گذارن خود می باشند. ارز بیبی دوج می خواهد جهش های یکسانی را در ضمن سرعت بخشیدن به زمان معاملات انجام دهد و درصدی از هر هزینه تراکنش را به کاربرانش پاداش دهد. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، طراحی سایت صرافی توسط آرتاراکس را امتحان کنید! برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید.
سایت فروش پرفکت مانی و بیت کوین

Baby Doge Coin از یک نقشه راه Roadmap شش مرحله ای پیروی می کند تا ارزش این توکن را تا حد ممکن افزایش دهد. این پروژه همچنین به دنبال ایجاد ایمنی بیشتر برای دارندگان نقدینگی قفل شده است و ارزش های شفافیت، اعتماد و طول عمر پروژه را ارتقا می بخشد. دست اندرکاران پروژه می خواهند تا جایی که ممکن است جامعه را درگیر کنند تا این ارز دیجیتال جایگاه ویژه ای را بین کاربران به دست بیاورد. مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، اعضای پروژه تمایل نداشتند خود را در کانون توجه قرار دهند. با این حال، نفر اصلی، خود را به عنوان کریستین کامپیسی، موسس Pawz.com و معتقد به امور خیریه برای سگ ها و حیوانات خانگی نیازمند، معرفی کرده است. به گفته کریستین، هنگامی که پروژه در در حال رشد است، اسامی اعضای بیشتری از تیم اصلی را فاش خواهند کرد.
یک مقاله مفید و جذاب دیگر در همین رابطه بخوانید: روش طراحی سایت فروش گیفت کارت 

مزیت بیبی دوج چیست؟

در صورت بررسی دقیق، به این نکته پی خواهید برد که Baby Doge کاربرد عملی ندارد. ارزهای دیجیتال برتر و رو به رشد در حال مدیریت دنیای دیجیتال هستند. زیرا به یک هدف اساسی خدمت می کنند. از این رو، بیبی دوج خدمت خاصی به هدف اصلی ارزهای دیجیتال نمی کند. قیمت بیبی دوج به دلیل یک توییت از ایلان ماسک افزایش یافت. با این حال، در دراز مدت، پیش بینی عملکرد این سکه که صرفاً پشتش به تعداد توئیت هایش گرم است کمی دشوار است. از طرف دیگر، Dogecoin از نظر ارزش بازار یکی از 10 ارز برتر است. در ماه های اولیه سال 2021، دوج coin از نظر محبوبیت و حجم معاملات نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. البته ایلان ماسک نیز در برخی توییت های خود سیگنال های واضحی برای خرید و سرمایه گذاری این رمز ارز صادر کرده است.
بیبی دوج ایلان ماسک

شیبا یا بیبی دوج؟ کدام برای خرید بهتر است؟

ارز شیبا Shiba Inu از Dogecoin الهام گرفته و در بلاک چین اتریوم میزبانی می شود. با این حال، این شت کوین را به عنوان یک شوخی تلقی نکنید. زیرا تیم توسعه دهنده به دنبال ایجاد امکانات بیشتری برای پلتفرم هستند. توکن اصلی شیبا Shiba Inu token در صرافی یونی سواپ لیست شد که سپس به لطف توییت ایلان ماسک بیش از 300 درصد افزایش قیمت یافت. کارشناسان معتقدند شیبا اینو رشد خواهد کرد. زیرا بر اساس اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان ساخته شده است.
هنوز کسب و کار ارز دیجیتال خود را شروع نکرده اید؟ هم اکنون با آرتاراکس تماس گرفته و سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال خود را ثبت کنید!

ارزش سرمایه گذاری روی بیبی دوج کوین

سرمایه گذاری روی بیبی دوج می تواند کمی پرریسک و خطرناک باشد. زیرا تنها دلیل رشد قیمت آن یک توییت بوده است و معلوم نیست که قرار است در آینده توییت دیگری درباره این ارز دیجیتال داشته باشیم یا خیر. Dogecoin و Shiba Inu هر دو گزینه بهتری برای سرمایه گذاری هستند زیرا هردو علائم مثبت رشد را در آینده نشان می دهند. بنابراین اگر به دنبال اینده ارز بیبی دوج کوین هستید، خوب است بدانید که نمی توان زیاد روی آن حساب باز کرد.
بیبی دوج کوین

افزایش قیمت بیبی دوج 

به گزارش بیت کوین نیوز، این ارز دیجیتال در عرض 24 ساعت، توانست 228.3 درصد افزایش قیمت را ثبت کند. این سکه تنها ظرف دو هفته 716.9 درصد جهش کرده است. به گفته بنزینگا، یک سکه تکی Baby Doge زمانی حدود 0.0000000003950 دلار ارزش داشت. در ماه مه، یک سکه واحد دارای ارزش 0.0000000000018 دلار بود.
بیبی دوج

Baby Doge چگونه کار می کند؟

Baby Doge Coin بخشی از لبه رو به رشد بازار ارز دیجیتال است که شامل تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال با موضوع سگ است. تصویب این توکن ها بستگی به میزان ارزشی دارد که آنها می توانند برای سرمایه گذاران خود فراهم آورند. به این ترتیب، هر یک در تلاش است تا جذاب ترین مزایا را برای کاربران خود، مانند پاداش، Airdrop و هدایا ارائه دهد. رمز ارز بیبی کوین امیدوار است با توزیع مجدد هزینه های تراکنش به کاربران، افزایش ارزش ناشی از توکن سوزی و ارائه لیست فزاینده ای از پیشنهادات مانند پلتفرم DEX و NFT، کاربران بیشتری را جذب خود کند.
Baby Doge در زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و یک توکن از نوع BEP-20 می باشد. 

بیبی دوج و بایننس اسمارت چین

مانند بسیاری از توکن های جدید، Baby Doge بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. با توجه به وایت پیپر بیبی دوج ، این تصمیم به پروژه اجازه می دهد از هزینه های GAS (کارمزد) کمتر و زمان مسدود کردن 10 برابر سریعتر از دوج کوین بهره مند شود. این بهترین راه برای به حداقل رساندن هزینه ها در شبکه ارز دیجیتال است. این در شرایطی است که پلتفرم درصدی از هزینه را به کاربران پس می دهد. در اینجا برخی دیگر از ویژگی های کلیدی بیبی doge آورده شده است:
  • 5 درصد از هر 10 درصد هزینه به دارندگان BabyDoge بازگردانده می شود.
  • 2.5 درصد از هزینه به عنوان Binance Coin (BNB) به فروش می رسد و به تامین نقدینگی کمک می کند.
  • 2.5 درصد از هزینه با BNB جفت می شود تا یک جفت نقدینگی در PancakeSwap DEX ایجاد شود.
علاوه بر این، تیم Baby Doge Coin قبلاً 30 درصد از منبع اصلی را سوزانده است و 5 درصد از هر توزیع مجدد نیز سوزانده می شود. همه اینها تلاشی است برای بازکردن دری با ارزش که نشان دهنده اتفاقات Dogecoin است. آن ها امیدوارند بتوانند نقطه ضعف پروژه را به حداقل ممکن برسانند. به طوری که در آن سرمایه گذاران بتوانند در صورت تمایل میلیون ها توکن خریداری کنند و زمانی که BabyDoge به نقطه عطفی مانند قیمت 0.01 دلار برسد، از افزایش قیمت جذاب آن سود ببرند.
تمایل دارید صرافی آنلاین خود را راه اندازی کنید؟ این آموزش مخصوص شماست: آموزش طراحی صرافی ارز دیجیتال وردپرس

بنیانگذاران BabyDoge چه کسانی هستند؟

مانند سایر ارزهای دیجیتال در این شاخه، مشخص نیست که سازندگان و تیم اصلی پشت بیبی دوج چه کسانی هستند. این توسعه دهندگان، BabyDoge را با استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین برای ایجاد یک اکوسیستم که هنوز با اتریوم سازگار است، ایجاد کردند. Baby دوج از بدو تأسیس در ژوئن 2021، جامعه ای شامل 250 هزار دارنده توکن، 85 هزار عضو تلگرام، 85 هزار دنبال کننده توییتر و 45000 دنبال کننده اینستاگرام را جمع آوری کرده است.

دلیل رشد بیبی دوج چه بود؟

این همه به لطف ایلان ماسک مدیرعامل تسلا است که بیانیه ای را در توییتر خود منتشر کرد که تا حدودی به سکه Baby Doge اشاره می کرد که توییت اصلی آن را در ادامه می توانید مشاهده کنید.
توییت ایلان ماسک بیبی دوج
 

بیبی دوج را از کجا بخریم؟

بهترین جا برای خرید baby doge صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ است. ولی اگر به دنبال یک صرافی دارنده بیبی دوج از نوع متمرکز هستید، صرافی Gate.io این رمز ارز را لیست کرده است. در نتیجه شما می توانید از این صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید ارز baby doge اقدام کنید. 

قیمت بیبی دوج کوین در آینده 

آیا روی بیبی دوج سرمایه گذاری کنیم؟ جواب این سوال به میزان ریسک پذیری شما باز می گردد. هیچ کس نمی داند که آیا قرار است ایلان ماسک یا هر شخص دیگری درباره این ارز دیجیتال توییت دیگری بزند که قیمت آن را جا به جا کند یا خیر. در خصوص امنیت در سرمایه گذاری شت کوین ها باید گفت به دلیل ناشناس بودن تیم توسعه دهنده و ماهیت آن که به عنوان یک شوخی تلقی می شود. سرمایه گذاری گسترده در آن یک خطر بالقوه است. پس اگر قصد خرید بی بی دوج را دارید باید خطر صفر شدن سرمایه خود را نیز در نظر داشته باشید. در نتیجه آرتاراکس پیشنهاد می کند که با بخش خیلی کمی از سرمایه خود این کار را انجام دهید. 
یکی از واقعیت ها درباره شت کوین ها، ندیدن ضرر تعداد زیادی از افراد و صرفاً تکیه بر سود عده محدودی است که در زمان مناسب آن را خریداری کرده اند.
همانطور که می دانید یکی از جذابیت های این نوع از ارزهای دیجیتال سودهای نجومی آن ها است. در کنار این سودهای نجومی، افرادی بوده اند که سرمایه های زیادی نیز از دست داده اند. برای سرمایه گذاری همیشه انتخاب های بهتر و امن تری مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دیگر ارزهای دیجیتال وجود دارند که می توانید با خیال راحت از امنیت آن ها دارایی های خود را در آن ها سرمایه گذاری کنید. البته این پیشنهاد فقط از نظر امنیتی است چرا که هیچ کسی اطلاع دقیقی از آینده قیمت ارزهای دیجیتال ندارد و خطر بی ثباتی ارزهای دیجیتال را همیشه تهدید نموده است. 

طراحی سایت صرافی بیبی دوج و دیگر رمز ارزها

اگر قصد طراحی سایت ارز دیجیتال برای ارائه بیبی دوج یا سایر ارزها را دارید، کافیست با آرتاراکس تماس بگیرید. تیم ما به صورت حرفه ای آماده ارائه خدمات طراحی سایت صرافی با امنیت و امکانات بالا به شما عزیزان می باشد. برای استعلام قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید. 
طراحی سایت ارز دیجیتال کرج

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
سید محسن
1400/10/27 16:07

سلام دوستان عزیزی که قصد خرید بی بی دوج در صرافی ایرانی دارند کافیست در گوگل سرچ کنن: روش آسان خرید بی بی دوج در صرافی ایرانی. سالم و پرسود و شاد باشید

Reza ag
1400/10/17 01:17

ممنون سپاس از مقاله عالی و خوبتون

علیرضا اوسط نژاد
1400/9/7 16:18

خیلی مقاله مفید و کاملی بود، من معمولا جایی نظر نمیذارم اما انقد خوب نوشته بودید که نتونستم سکوت کنم! دمتون گرم:)




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002