استیکینگ ارز دیجیتال

استیکینگ ارز دیجیتال

چهارشنبه 4 مرداد 1402
| 3446
:امتیاز دهید

در دنیای امروز کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به یکی از پرسود ترین کسب و کار ها تبدیل شده است که روش های متفاوتی دارد. بعضی از این روش ها نیازمند سرمایه گذاری زیاد هستند و در بعضی دیگر شما بدون سرمایه و یا با سرمایه خیلی کم می توانید به درآمد های زیاد برسید. زمانی که شما سرمایه نقدی کمی دارید می توانید از سرمایه اجتماعی استفاده کنید و به سود برسید.
در ابتدا باید بدانید سرمایه اجتماعی چیست که می تواند شمارا به درآمد برساند.

در این مقاله می خوانید:
سرمایه اجتماعی چیست؟
استیکینگ به چه معناست؟
کسب درآمد ثابت از ارز دیجیتال بدون سرمایه
سود Staking ارزدیجیتال چقدر است ؟
چه ارزهایی می توان در صرافی ارزدیجیتال Stake کرد؟
سایت آماده نصب صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس همراه با امکان سرمایه گذاری (staking)

استیکینگ ارزدیجیتال

سرمایه اجتماعی چیست؟

سرمایه اجتماعی یعنی دستاورد هایی که شما از تعاملات مثبت با انسان ها بدست می آورید. این سرمایه گاهی اوقات قابل لمس هست مثل درآمدی که از این طریق بدست می آورید و بعضی وقت ها ناملموس هست، مثل تعامل شما با دوستانتان که در حال حاضر شاید نتیجه ی خاصی نداشته باشد اما شما می دانید در آینده اگر به کمک آنها نیاز داشته باشید دریغ نخواهند کرد.

اصل مهم در سرمایه گذاری اجتماعی ایجاد ارتباط موثر است. شما هرچقدر بتوانید با انسان ها ارتباط بیشتری داشته باشید و این ارتباط موثر و مفید باشد، سرمایه اجتماعی بیشتری خواهید داشت.

در دنیای امروز فضای مجازی بستری عالی برای ایجاد ارتباط فراهم کرده است که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی ارتباط برقرار کنید و تعاملات مثبت داشته باشید.

شما خودتان نیز می توانید پلتفرمی طراحی کنید که در آن از تعاملات مثبت کاربران هم بتوانید درآمد کسب کنید. برای مثال طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال می تواند بستری باشد که در نتیجه انجام معامله کاربران شما سود بدست آورید.
 

استیکینگ به چه معناست؟

در حوزه ی ارز دیجیتال سرمایه گذاری اجتماعی، staking معنی می شود و به معنای نگهداری ارز و قفل شدن آن در یک کیف پول برای دریافت سود است.
فرایند استیک کردن نیازی به ابزار خاصی ندارد و با سرمایه کم می توان سود زیادی بدست آورد.
برای استیک کردن شما نیاز دارید یکی از ارزهایی که با الگوریتم اثبات سهام کار می کنند را انتخاب کنید و مقداری از آن را در یک کیف پول به مدت مشخص قفل کنید. در این مدت شما نمی توانید سرمایه خود را برداشت کنید و در پایان زمان مشخص بسته به این که چه مقدار پول را چه مدت استیک کرده اید سود دریافت می کنید.

استیکینگ ارزدیجیتال

کسب درآمد ثابت از ارز دیجیتال بدون سرمایه

شاید شما جز افرادی هستید که دوست دارید وارد بازار پر رونق خرید و فروش ارزهای دیجیتال شوید ولی سرمایه لازم برای راه اندازی سایت صرافی ارزدیجیتال را ندارید، باید به شما بگوییم که برای ساخت سایت صرافی ارزدیجیتال نیاز به سرمایه زیادی ندارید!
فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت صرافی ارز دیجیتالی خریداری نمایید که بخش سرمایه گذاری (Staking) داشته باشد، بدین معنی که مشتریان سایت بتوانند در سود سایت سهیم شوند. در این نوع از صرافی های ارز دیجیتال مشتریان می توانند مقداری ارز دیجیتال خود را به مالک سایت بدهند تا مالک سایت با سرمایه شان کار کند و بصورت ماهانه درصدی سود به آنها پرداخت کند. این روش تقریبا می تواند گفت که مشابه کاری است بانک ها انجام می دهند. بانک ها نیز در ازای پولی که نزد آنها به امانت می گذارید،به شما بصورت سالانه سود می دهند.

بنابراین در صورتی که شما تمایل به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال دارید ولی سرمایه کافی برای شروع کسب و کارتان ندارید، می توانید با راه اندازی سایت ارز دیجیتالی که ماژول Staking داشته باشد؛ بدون داشتن سرمایه زیاد، کسب و کار ارز دیجیتال خود را راه اندازی نمایید و سرمایه مورد نیاز خود را از مشتریان سایتتان کسب نمایید و عملا با سرمایه دیگران کار کنید و بخشی از سود بدست آمده تان را ماهانه به مشتریانتان بدهید. بدین صورت می توانید از فروش ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه درآمد ثابت کسب نمایید.
 
از طرف دیگر وجود بخش سرمایه گذاری در یک سایت صرافی ارز دیجیتال می تواند برای سایت نیز مزیت رقابتی ایجاد نماید. زیرا تجربه نشان داده مردم ایران همیشه به دنبال راهی برای کسب سود از پس اندازهای خود می باشند. مردم ایران و بالاخص علاقمندان به بازار ارزهای دیجیتال شدیدا مشتاق به سرمایه گذاری ارز و پول خود در این حوزه هستند و وجود بخش سرمایه گذاری در سایت صرافی شما می تواند جذابیت سایت شما را صد چندان نماید، بطوری که به راحتی بتوانید مشتریانی بیشتری به خود جذب نمایید.
بدیهی است امانت گذاشتن پول و  کسب سود ماهانه بسیار هیجان انگیز است و در صورتی که در پرداخت سود مشتریانتان صادق باشید مطمئنا آنان سایت شما را به دوستان دیگرشان معرفی خواهند کرد و طی مدت زمان کمی خواهید توانست روزانه صدها و هزاران مشتری جدید جذب نمایید.


سود Staking ارزدیجیتال چقدر است ؟

میزان سود پرداختی معمولا درصدی از سودی است که مدیر صرافی می تواند از سرمایه بدست آمده اش کسب نماید. این کاملا بستگی به توانایی های مدیر سایت صرافی دارد. همچنین هر ارز میزان سود متفاوتی دارد مثلا میانگین سود فروش پرفکت مانی 1000 تا 1500 تومان به ازای هر دلار است. این مقدار سود برای تتر و سایر ارزهای دیجیتال کمتر می باشد.

استیکینگ ارزدیجیتال

چه ارزهایی می توان در صرافی ارزدیجیتال Stake کرد؟

در سایت های صرافی ارزدیجیتال محدودیتی روی ارزی که شما می توانید stake نمایید وجود ندارد و این کاملا بستگی به توانایی مدیر صرافی دارد که با کدام ارز می تواند سود بیشتری کسب نماید. نکته حائز اهمیت این است که سود Staking بر مبنای همان ارزی که کاربر stake کرده است پرداخت می شود، بنابراین اگر مثلا یک کاربر 1000 دلار تتر بصورت 3 ماهه با سود ماهانه 2 درصد  stake کرده باشد در پایان مدت 3 ماهه، 1060 دلار (60 دلار سود به همراه اصل پول stake شده) دریافت خواهد نمود.
 

سایت آماده نصب صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس همراه با امکان سرمایه گذاری (staking)

ما در آرتاراکس طی سالها اسکریپت کامل سایت صرافی ارز دیجیتال  را ساخته ایم. با استفاده از این اسکریپت (محصول نرم افزاری) می توانید فقط در طول 7 روز سایت صرافی ارز دیجیتال خود را راه اندازی نمایید.
اسکریپت ما دارای امکانات بسیار زیادی است که از جمله این امکانات، بخش سرمایه گذاری اجتماعی (staking) می باشد.
در این پلتفرم شما با سرمایه کاربرانتان فرایند استیکینگ را انجام می دهید و می توانید بدون داشتن سرمایه درآمد ثابت از ارز دیجیتال کسب نمایید.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد اسکریپت صرافی ارزدیجیتال آرتاراکس روی لینک های زیر کلیک نمایید:

توضیحات اسکریپت طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال
 توضیحات اسکریپت طراحی صرافی otc ارز دیجیتال



 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002