ارز دیجیتال پپه (PEPE)

ارز دیجیتال پپه (PEPE)

پنجشنبه 22 تیر 1402
| 3434
:امتیاز دهید

دنیای ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال توسعه و گسترش است و توکن ها و سکه های جدیدی به طور مرتب معرفی می شوند. یکی از این موارد عجیب و غریب در بازار ارزهای دیجیتال، توکن Pepecoin است، یک ارز دیجیتال از گروه میم که به دلیل مفهوم منحصر به فرد و ریشه های بحث برانگیزش توجهات را به خود جلب کرده است.
 

میم کوین ها چه ارزهایی هستند؟

برای شناخت بهتر ارز پپه بهتر است ابتدا با مفهوم میم کوین آشنا شوید. میم کوین ها نوع منحصر به فردی از رمزارزها هستند که از میم های اینترنتی الهام می گیرند و با هدف جلب علاقه کاربران رسانه های اجتماعی و علاقه مندان به میم ها، ایجاد می شوند.
این سکه‌ها به شدت نوسان دارند و ارزش آن بالا و پایین‌های چشمگیری را تجربه می‌کنند. به دلیل ارتباط آنها با رسانه های اجتماعی و فرهنگ اینترنتی، آنها محبوبیت زیادی در دنیای رمزنگاری به دست آورده اند.
اگرچه سرمایه گذاری در این سکه ها دارای ریسک بالایی است، اما با پتانسیل پاداش های بالایی نیز همراه است.
در نتیجه، آنها سرمایه گذاران زیادی را جذب کرده اند که مایل به استفاده از فرصت هستند و غیرقابل پیش بینی بودن بازار را در آغوش می گیرند.
دوج کوین و شیبا اینو  دو مورد از محبوب ترین میم کوین های بازار هستند.

ارز دیجیتال PEPE

PEPECOIN چیست؟

Pepecoin ، یک توکن ERC-20 و از دسته ی Memecoin هاست. در اواخر آوریل 2023 به وجود آمد و پس از گذشت مدت کوتاهی سهم بازارش به 1.5 میلیارد دلار رسید. تیم توسعه‌دهنده‌ی PEPE برای راه‌‌اندازی آن، از شخصیت محبوب قورباغه پپه، الهام گرفته است. حرکت قیمت Pepecoin در روزهای اولیه توسط الگوهای رفتاری با مضمون قورباغه ای انجام شد که تیم موسس و پیروان آن در رسانه های اجتماعی از آنها استفاده کردند.
هدف از ایجاد این ارز سبقت از میم کوین های دیگر و رشد مجدد این بازار است.
 

PEPE کوین چگونه کار می کند؟

Pepecoin یک ارز دیجیتال اثبات سهام (POS) با ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی و فناوری Masternode است. Mastertoad (مسترنود) و استکرها برای پردازش تراکنش ها و تضمین امنیت شبکه به طور جمعی پاداش می گیرند.
PepeCoin یک پروژه کاملاً متن باز، غیرمتمرکز و رمزگذاری شده است که از حفظ تمام آزادی بیان که در محدوده قوانین ایالات متحده است پشتیبانی می کند.
این ارز دیجیتال هر دو فناوری بلاک چین 2.0 و بلاک چین 3.0 را در خود جای داده و در حال توسعه مداوم است.
 

اهداف PEPECOIN چیست؟

در مرحله ی اول پپه قصد دارد سکه ی خود را راه اندازی کند و در لیست پلتفرم های معروف مثل CoinGecko و Coinmarketcap قرار بگیرد.

در مرحله دوم  بر مشارکت های اجتماعی و لیست های مبادله تاکید دارد.

و در نهایت در مرحله ی سوم  می خواهد به کالایی برای خرید و فروش تبدیل شود. همچنین آکادمی پپه را راه اندازی کند.

در کل می توان گفت هدف اصلی پپه تصاحب بازار میم کوین ها با بیش از 100000 هولدر است.

ارز دیجیتال PEPE

تیم موسس PEPE چه کسانی هستند؟

در 16 آوریل 2023، سکه پپه بدون هیچ پیش فروش و به روشی محتاطانه رونمایی شد. جالب است که وب سایت پروژه نشان می دهد که هیچ تیم مستقری در پشت توکن وجود ندارد و سازندگان ترجیح می دهند ناشناس بمانند. اگرچه این ممکن است برای برخی غیرعادی به نظر برسد، اما در دنیای کریپتو که بسیاری از پروژه‌ها توسط افراد ناشناس راه‌اندازی می‌شوند، غیرمعمول نیست.
 

چه مقدار PEPE عرضه شده است؟

این توکن دارای عرضه در گردش 420,690,000,000,000 سکه است.
از این تعداد، 93.1٪ قبلاً به استخر نقدینگی ارسال شده است که توکن های LP سوزانده شده اند و قراردادها لغو شده است.
6.9 درصد از عرضه باقی می ماند که برای استفاده در فهرست صرافی ها و استخرهای نقدینگی در نظر گرفته شده است.
این تخصیص توکن استراتژیک برای اطمینان از استفاده موثر از توکن طراحی شده است و در عین حال ثبات و رشد بلندمدت آن را ارتقا می دهد.
 

آیا سرمایه گذاری روی ارز PEPE سود آور است؟

سکه پپه از زمان عرضه خود شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش بازار خود بوده است و این رقم در حال حاضر تقریباً 550 میلیون دلار است. طی چند ماه گذشته، این توکن شاهد افزایش خیره کننده بیش از 1962 درصد بوده است که به بالاترین حد چشمگیر 0.00000134 دلار رسیده است. علاوه بر این، استخرهای معاملاتی Pepe در Uniswap حجم قابل توجهی از نقدینگی را با حجم معاملات 110.5 میلیون دلاری جذب کرده اند.
سرمایه‌گذاری روی سکه ‌ی پپه، می‌تواند یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز با ریسک بالا و پاداش بالا باشد. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که این سکه ها توسط تبلیغات و رسانه های اجتماعی هدایت می شوند.
در حالی که برخی از سرمایه گذاران با شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و خرید این میم کوین ها به سودهای قابل توجهی دست یافته اند، بسیاری نیز به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی آنها متحمل ضررهای قابل توجهی شده اند.
بنابراین، ضروری است که تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و تنها زمانی سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را شروع کنید که به تصمیم خود اطمینان دارید.

در نظر داشته باشید بسیاری از افراد با طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده توانسته اند به درآمد های کلان برسند.
اگر شما تمایل به سرمایه گذاری روی این میم کوین پرطرفدار را دارید می توانید به جای خرید و فروش این ارز، با ساخت صرافی ارز دیجیتال خودتان این سکه را به کاربران بفروشید و سود بیشتری کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی سایت مشابه بایننس یا دیگر صرافی های بزرگ دنیا با شماره های پایین سایت تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002