آموزش طراحی سایت به زبان ساده

آموزش طراحی سایت به زبان ساده

چهارشنبه 8 بهمن 1399
| 2066
:امتیاز دهید

مراحل طراحی سایت 

آنلاین سازی کسب کار در این زمان از هر زمان دیگری آسان تر است. اکنون بیش از 200 میلیون وب سایت فعال وجود دارد و بسیاری از این وب سایت ها نیاز به دانش خاصی برای طراحی ندارند. امروزه هرکسی می تواند بدون توجه به سطح مهارت فنی، وب سایت ایجاد کند. با توجه به توسعه ابزارهایی برای این منظور روند انجام کار را آسان می کند. اما در اینجا می خواهیم مراحل درخواست طراحی وب سایت از یک تیم حرفه ای را به شما قدم به قدم توضیح دهیم. شما عزیزان می توانید طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را به کمک آرتاراکس انجام دهید.
طراح سایت بیت کوین

ساخت سایت در 8 مرحله 

برای اینکه یک وبسایت حرفه ای و ایده آل داشته باشید لازم است که مراحل زیر را انجام دهید:
  1. با توجه به زمینه فعالیت تان، یک طراح سایت حرفه ای انتخاب کنید 
  2. با توجه به نیاز و توان مالی خود قرارداد ببندید   
  3. یک نام دامنه منحصر به فرد، مرتبط و مناسب برای سئو انتخاب کنید 
  4. الگو طراحی مورد علاقه خود را انتخاب کنید   
  5. الگو طراحی شده را شخصی سازی کنید    
  6. محتوای خود را قالب بندی کنید                    
  7. نسخه پیش نمایش وب سایت را تست و برسی کنید
  8. وب سایت خود را منتشر کنید
انتخاب_درست_طراح_سایت

1- انتخاب طراح سایت مناسب

انتخاب طراح مناسب سایت بسیار مهم است و نیازمند گذاشتن وقت زیادی است. زیرا اگر شما طراح مناسب و آشنا با کسب و کارتان را پیدا کنید، دیگر نگران قسمت فنی سایت خود نیستید و می توانید تمرکز خود را روی طراحی و محتوا خود بگذارید. سازندگان مختلف وب سایت، هر کدام در قسمت خاص خود فعالیت می کنند. این به این معنی است که برای کسب و کار شما طراح سایت خاص شما با تجربه فعالیت در آن زمینه وجود دارد. پس وقت خود را نباید برای طراحان بی تجربه در آن زمینه تلف نکنید.
برای علاقمندان به سرمایه گذاری ارز دیجیتال: آشنایی با آینده ارز کیشو 
برای انتخاب بهترین طراح وب سایت برای شما باید این سوالات در ذهن شما باشد، بهترین روش ساخت وب سایت چیست؟ کدام طراح وب سایت امکانات بیشتری به من ارائه می دهد؟ آسان ترین راه ایجاد وب سایت چیست؟ این دسته سوالات، سوالاتی هستند که باید دائمأ در ذهن شما تکرار شود.

انتخاب زبان سایت

قسمت مهم دیگر که در انتخاب طراح سایت باید انتخاب کنید این است که شرکت مورد نظر در سایت های قبلی از چه زبانی برای توسعه استفاده کرده است؟ آیا برای شما کارآمد است؟ آیا می تواند نیاز های شما را برآورده کند؟  به طور مثال شما هیچگاه نمی توانید طراحانی که از وردپرس استفاده می کنند برای توسعه وب سایت، در زمینه تجارت الکترونیک استفاده کنید، زیرا توسعه وردپرس بیشتر برای وبلاگ نویسی است. در آخر شما باید همچنان به کوتاه کردن لیست طراحان سایت ادامه بدید و 3 طراح باقی مانده را امتحان کنید، با مشاورانشان تماس بگیرید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

2- تعیین بودجه طراحی سایت

پس از این که طراح وب سایت خود را انتخاب کردید، نیاز به قراردای مناسب دارید. معمولا طراحان وب سایت طرح ها و برنامه های مختلفی را به شما ارائه می دهند زیرا کسب و کارهای مختلف نیازهای مختلف دارند. شما باید مطمئن شوید برای امکاناتی که نیاز ندارید هزینه پرداخت نکنید. این که ما در بالاتر گفتیم باید برای طراح سایت خود دقت زیادی به خرج بدید برای این لحظه بود، اگر انتخاب درستی کرده باشید طراحی که انتخاب کردید از قبل الگوهای مورد نیاز شما را دارد و شما دیگر نیاز نیست هزینه ساخت الگو مورد نیازتان را بپردازید شما فقط هزینه شخصی سازی آن برای کسب و کار خود را می پردازید.

3- انتخاب نام دامنه مناسب

نام دامنه، همان آدرس سایت شما در نوار جستجوی مرورگر شما است. معمولا ثبت این نام به عهده طراحان سایت است ولی همچنان این شما هستید که باید اسم را انتخاب کنید. نام دامنه یکی از اصلی ترین راه های معرفی وب سایت در دنیای آنلاین است. در اینجا چند نکته کلی برای انتخاب مناسب نام دامنه آورده شده است:
  1. نام دامنه را مرتبط با زمینه فعالیتتان انتخاب کنید

  2. آن را کوتاه و یا حداقل به یاد ماندنی کنید

  3. از استفاده از اعداد خوداری کنید

  4. مطمئن شوید نامی که انتخاب می کنید تکراری و یا شبیه به آن وجود نداشته باشد

وقتی نام مناسب دامنه خود را انتخاب کردید، نام را در اختیار تیم طراحی قرار دهید تا باقی کارهای مورد نیاز را انجام بدهند. برای مثال، اگر قصد راه اندازی سایت صرافی ارزهای دیجیتال را دارید، خوب است عباراتی مثل کوین، چنج، کریپتو و رمز در نام دامنه تان باشد.

انتخاب_طرح_مناسب
 

4- الگو و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید   

یک طراح مناسب انتخاب کردید، قرارداد مناسب بستید و دامنه سایت ثبت شد حال شما آماده وارد شدن به بخش طراحی سایتتان هستید. در ابتدا شما نباید دست خالی به دیدار مشاوران برای طراحی سایت بروید، پیشنهاد می شود با یک طرح پیشنهادی آماده باشید. از این طریق طراحان وب سایت درک بهتری از این که شما چه چیزی در ذهن دارید پیدا می کنند. دقت داشته باشید انتخاب طرح مناسب مانند یک بوم نقاشی است که شما می توانید محتوای سایت خود را روی آن نقاشی کنید، پس سنجیده انتخاب کنید.  اگر طراح مناسبی انتخاب کرده باشید، در اینجا حق انتخاب وسیعی خواهید داشت. الگوهای مختلف را پیش روی شما می گذارند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه انتخاب خود را انجام دهید. الگو ها را به عنوان لباس برای وب سایتتان در نظر بگیرید. اگر از یکی از آن های خوشتان نیامد عوضش کنید تا احساس کاملا متفاوتی به وب سایت خود بدهید. الگوهای مختلفی را مورد برسی قرار بدهید و ببینید آیا مناسب شما و زمینه فعالیت شما هستند یا خیر. انتخاب الگوها را جدی بگیرید و در آن غوطه ور شوید زیرا تغییر آن بعدا کار بسیار سختی است و پیشنهاد نمی شود. 
پیشنهاد ویژه آرتاراکس: طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با بازدهی عالی

5- شخصی سازی طرح انتخابی

الگوها معمولا 2 قسمت دارند، چارچوب های ثابت و قسمت های قابل تغییر. با توجه به این که همه برای ایجاد وب سایت از طراحان سایت شناخته شده استفاده می کنند، احتما اینکه چند سایت با همان چارچوب شما وجود داشته باشد زیاد است. ولی الگوی انتخابی شما با محتوای خاص و سفارشی سازی شما برجسته می شود.
شخصی سازی الگوهای شما مانند پختن غذا است. یک الگو به شما یک دستورالعمل می دهد، می توانید انتخاب کنید که آن را دنبال کنید یا می توانید مواد و سبک خود را انتخاب کنید تا به غذا با طعم خاصی که دوست دارید برسید.

یک مقاله مفید دیگر بخوانید: ازر فگ چیست و چه کاربردی دارد؟

چه عواملی در شخصی سازی یک وب سایت وجود دارد؟

این تا حد زیادی به شما بستگی دارد. امروزه طراحان وب سایت بسیار انعطاف پذیر هستند و شما آزاد هستید هرگونه که دوست دارید شخصی سازی را انجام دهید. شحصی سازی می تواند شامل موارد زیر باشد:
  1. اضافه کردن صفحات جدید به منوی شما

  2. تغییر اندازه، رنگ و فونت دکمه ها و نوشته ها

  3. ویرایش تصاویر در صفحات وب سایت

  4. تغییر رنگ پس زمینه صفحات

طراحان با تجربه در همه این موارد شما را راهنمایی می کنند. بنابراین نترسید، تغییراتی که دوست دارید انجام دهید را به اطلاع طراحان برسانید ولی از جهتی در تغییرات منعطف باشید. اگر مشاور شما به شما می گوید این تغییرات مناسب نیست با کمک مشاورتان به تغییرات مناسب برسید زیرا تجربه در دنیای آنلاین مهم است. 


طراحی صرافی آنلاین
 

6-قالب بندی محتوا                  

وقتی بازی با طرح و رنگ وب سایتتان تمام شد، وقت آن است که شروع به تولید محتوا کنید. این به معنای ایجاد محتوای خاص در زمینه تصاویر، فیلم ها و متن است.
اگر به نکات در زمینه نوشتن نیاز دارد، حتما پیشنهاد می شود راهنمای مناسب در این زمینه را مطالعه بفرمایید یا اگر وقت انجام این کار را ندارید یک کارشناس سئو برای خود استخدام کنید. زیرا تولید محتوا یک فرآیند مهم و نیازمند دانش است، شما در این مسیر نیاز به نظرات تخصصی پیدا خواهید کرد. در مورد تصاویر، باید دقت کنید تصاویر مناسب و مرتبط انتخاب کنید. کیفیت تصاویر خیلی مهم است، تصاویر تار کلا باید از لیست شما خارج بشوند. بعضی از طراحان سایت، توانایی طراحی عکس های شخصی سازی شما به صورت گرافیکی را دارند. این کمک بزرگی است که یک طراح سایت می تواند در اختیار شما بگذار. در این صورت وب سایت شما به بهترین و خاص ترین شکل ممکن طراحی می شود.

7-تست نسخه پیش نمایش سایت

بعد از شخصی سازی کامل وب سایت و دیدن حس خوب وب سایت به شما، شاید حس انتشار با عجله وب سایت به فکر شما برسد. در اینجا نیاز دارید آرامش خود را حفظ کنید. شما نیاز دارید قبل از انتشار وب سایت، نسخه پیش نمایش آن را تست و برسی کنید. به یاد داشته باشید همیشه قبل از انتشار تغییرات بزرگ آن ها را امتحان کنید. برخی از سوالاتی که نیاز از خود بپرسید به شرح زیر است:
  • آیا املا و دستور زبان صحیح است؟

  • آیا همه دکمه های منو کار می کنند؟

  • آیا قالب بندی شما سازگار است؟

  • آیا روی صفحه نمایش دسک تاپ و تلفن همراه به درستی کار می کند؟

  • آیا سایت سریع بارگیری می شود؟

خب تا به اینجا خوب پیش رفتیم ولی شما چگونه باید وب سایت خود را برسی کنید. شما باید نحوه کار سایت را در صفحه های مختلف برسی کنید. تمام صفحات را از نظر رنگ بندی، بهینه بودن و نکاتی که شما دوست داشتید داشته باشد را برسی کنید. اگر جایی نادرست بود یاداشت کنید و به مشاور خود اطلاع دهید. دقت داشته باشید انتشار وب سایت با مشکل های فراوان به برند شما آسیب می زند.
 

انتشار وبسایت پس از بررسی نهایی

حال که همه ی کارها انجام شده است، شما باید خود را آماده ورود به قسمت سرد دنیا و فضای رقابت با چند میلیون سایت بیرون بکنید. الان نوبت آن است برنامه تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنید. شما در همین لحظه انتشار وب سایتتان چند میلیون کاربر دارید که نیاز دارید وب سایتتان را به آن ها نمایش بدهید. این کار نیازمند یک برنامه مناسب است. پس از همین لحظه به فکر این باشید که چگونه وب سایتتان باید در چشم ها بیافتاد و کاربر جذب کند. شما نیاز دارید گوگل شما را ببیند، به رتبه بالای جستجو برسید تا بتوانید کاربران را جذب کنید.

سفارش طراحی سایت صرافی

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت صرافی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های ساخت صرافی آنلاین ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، طراحی سایت پرفکت مانی ، ساخت توکن، سایت فروش NFT و غیره به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما عزیزان می توانید نمونه سایت های صرافی ارز دیجیتال را در از منوی اصلی وبسایت مشاهده نمایید. برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، با ما تماس بگیرید:

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002