انواع سفارشات در بایننس (Binance Types Of Orders)

انواع سفارشات در بایننس (Binance Types Of Orders)

سه شنبه 15 تیر 1400
| 4559
:امتیاز دهید

صرافی بایننس (Binance Dex) یا (Binance Exchange) یکی از مهم ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا می باشد. در سال 2017 با عرضه اولیه توکن BNB، سرمایه مورد نیاز برای ایجاد و گسترش صرافی غیر متمرکز بایننس جمع آوری شد. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) موسس و بنیان گذار صرافی بایننس است. این صرافی در حال حاضر معتبر ترین صرافی در دنیا است که روزانه معاملات بسیار زیادی در آن انجام می شود. در حال حاضر طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از جذاب ترین موضوعات در این حوزه می باشد و صرافی های بسیار زیادی در دنیا مشغول به فعالیت می باشند. در ادامه به معرفی و بررسی چند مورد از سفارشات و معاملات بایننس دکس می پردازیم. ضمنا اگر تمایل به راه اندازی سایت صرافی دارید، برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید.

طراح صرافی انلاین

سفارشات Market

یکی از انواع سفارشات قابل استفاده در بایننس دکس، (Market) می باشد. فرض کنید شما قصد دارید سرمایه خود را به یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) تبدیل کنید. قیمت بیت کوین آن لحظه برای شما اهمیتی ندارد و فقط قصد دارید تمام سرمایه خود را بیت کوین تبدیل کنید. سپس نیاز می شود که بیت کوین را با قیمت لحظه ای به دلار تبدیل کنید. گزینه (Market) برای این کار طراحی شده است. با استفاده از این گزینه، سفارش یا (Order) شما با قیمت لحظه ای بیت کوین ثبت می شود. استفاده از این گزینه در صرافی بایننس بسیار آسان و ساده است. فقط کافی است که مقدار مورد نظر ارز دیجیتالی که قرار است خریداری کنید یا به فروش برسانید را در کادر مشخص شده وارد کنید.

market

سفارشات Limit

یکی از ساده ترین و پر استفاده ترین گزینه های بایننس دکس، سفارشات لیمیت (Limit) می باشد. فرض کنید قرار است تعدادی ارز دیجیتال مانند بیت کوین را روی یک قیمت خاص خریداری کنید یا بفروشید و هیچ گونه شرط دیگری برای انجام این سفارش ندارید، در این حالت از گزینه سفارش لیمیت (Limit Order) استفاده می کنید. برای این کار فقط کافی است در کادر (Price) قیمت مورد نظر و در کادر (Amount) مقدار مورد نظر ارز دیجیتال را وارد کنید. در استفاده از این گزینه ممکن است دو حالت پیش آید،

اگر قیمت لحظه ای از قیمت مد نظر شما بالاتر باشد، سفارش در بایننس ثبت می شود. هنگامی که قیمت به رقم مورد نظر شما رسید سفارش شما تکمیل خواهد شد (Maker)

در حالت دوم اگر قیمت کنونی ارز دیجیتال از قیمت مورد نظر شما پایین تر یا برابر باشد، سفارش تکمیل می شود و ارز دیجیتال بلافاصله به حساب شما واریز خواهد شد (Taker)

stop limit

سفارشات Stop Limit

همانگونه که از نام این سفارش مشخص است، سفارشی شرطی است. یعنی شرطی خاص برای آن تعیین می شود. تا هنگامی که شرط شما انجام نشود سفارش در لیست قرار نمی گیرد. این گزینه سفارش برای افراد تریدر (Trader) و کسانی است که از نمودارهای تکنیکال استفاده می کنند و در زمینه ترید حرفه ای تر هستند. برای خرید یک ارز دیجیتال فرض کنید تحلیل کرده اید اگر قیمت مقاومت یک ارز شکسته شود، روند قیمت صعودی خواهد بود. اما هنگامی که مقاومت قیمت شکسته شد، شما مشغول کار دیگری باشید و در بازار ارزهای دیجیتال حضور نداشته باشید،آن وقت تکلیف شما چه خواهد شد؟

گزینه (Stop Limit) برای این کار طراحی شده است. با فعال کردن این گزینه، هنگامی که مقاومت شکسته شود به صورت خودکار خرید ارز دیجیتال شما انجام خواهد شد. شرط فعال شدن سفارش، رسیدن به قیمت مورد نظر است. وقتی سفارش فعال شود از نوع (Limit) در لیست سفارش بایننس ثبت می شود.

برای فروش نیز با تحلیلی که انجام می دهید حد ضرر را انتخاب می کنید، شرط فعال شدن سفارش فروش، رسیدن به حد ضرری است که مشخص کرده اید.

برای استفاده از این گزینه تنها کافی است سه کادر مشخص شده را پر کنید. در کادر (Stop) شرط فعال سازی سفارش قرار می گیرد، یعنی همان قیمتی که بعد از رسیدن به آن سفارش شما فعال می شود. در کادر (Limit) شما قیمتی را معین می کنید که بعد از فعال شدن سفارش، روی چه قیمتی سفارش ثبت شود. در کادر (Amount) مقدار پول است که می خواهید برای انجام معاملات از آن استفاده کنید.

stop limit

سفارشات Stop Market

همانگونه که توضیح داده شد، سفارشات (Market) جزو ساده ترین نوع سفارش در بایننس می باشند. هنگامی که قصد خرید ارز دیجیتالی را داشته باشید و قیمت لحظه ای آن برای شما اهمیتی نداشته باشد از این گزینه استفاده می کنید. ممکن است استفاده از گزینه (Market)  به نفع شما نباشد و زیان به شما وارد کند. گزینه (Stop Market) برای این کار طراحی شده است. به (Stop Market) توقف ضرر نیز گفته میشود. هنگامی که قیمت بازار به قیمت توقف برسد، سفارش در لیست بایننس قرار می گیرد و ثبت می شود.

سفارشات Trailing Stop

خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با قیمت مشخص شده، (Binance Futures) نام دارد. با استفاده از قراردادهای آتی، عملا خرید یا فروش انجام نمی شود و چیزی به کیف پول منتقل نمی شود، بلکه قراردهای آتی خرید یا فروش می شوند. در قرارداهای آتی یک نوع سفارش با نام (Stop Trailing) یا سفارش توقف متحرک را داریم. برای انجام ترید لانگ (Long Trade)، سفارش فروش (Trailing Stop) از ترید ورودی بالاتر قرار می گیرد. قیمت جدید سفارش توقف متحرک (Trailing Stop) وقتی ایجاد می شود که قیمت روند صعودی پیدا کند. در صورت نزولی شدن قیمت، سفارش (Traling Stop) متوقف خواهد شد.

سفارش خرید ( Trailing Stop) مانند سفارش فروش آن می باشد. برای ایجاد سفارش خرید، (Trailing Stop) زیر ترید ورودی قرار می گیرد. قیمت جدید سفارش توقف محرک خرید وقتی ایجاد می شود که قیمت روند نزولی داشته باشد.

trailing stop

سفارشات Stop Loss

یکی دیگر از گزینه های سفارش در بایننس، (Stop Limit) می باشد. با استفاده از این گزینه حد ضرر برای معامله ارزهای دیجیتال خود مشخص می کنیم. فرض کنید ارز دیجیتال مانند بیت کوین را با قیمت 50000 دلار خریداری کرده اید، قیمت بیت کوین سیر نزولی پیدا می کند و تا 45000 دلار می رسد. با استفاده از گزینه (Stop Loss) شما مشخص می کنید اگر قیمت سیر نزولی پیدا کرد، در قیمتی مشخص بیت کوین شما برای فروش قرار بگیرد. مثلا شما حد ضرر را روی 48000 قرار می دهید. با رسیدن قیمت به 48000 دلار بیت کوین شما برای فروش در لیست قرار خواهد گرفت.

stop loss

طراحی سایت ارز دیجیتال

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت صرافی، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. می توانید نمونه کارهای آرتاراکس را در این قسمت مشاهده نمایید. همچنین برای استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002