طراحی سایت فروشگاهی - بخش دوم

طراحی سایت فروشگاهی - بخش دوم

پنجشنبه 30 خرداد 1398
| 2842
:امتیاز دهید

امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال، نیاز هر کسب و کاری که کالا یا خدمتی را می فروشد، به فروشگاه اینترنتی واضح و مبرهن است. اما چگونه می توان در فروشگاه اینترنتی، فروش بیشتری داشت. در بخش دوم مقاله طراحی سایت فروشگاهی چندین راهکار و مزیت دیگر راه اندازی سایت فروشگاهی برای فروش بیشتر محصولات در فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی با مزایای فروشگاه اینترنتی می توانید بخش اول مقاله طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و بازاریابی محصولات  

امروزه با توجه به رقابت شدیدی که در عرصه فروش محصولات مختلف وجود دارد موضوع بازاریابی محصولات و فروش بیشتر از جمله کلیدی ترین مباحث در طراحی سایت های فروشگاهی می باشد. راهکارهای طراحی سایت فروشگاهی در زمینه بازاریابی این می تواند بسیار مفید واقع شود. بهترین بازاریاب برای وب سایت های فروشگاهی موتورهای جستجو هستند . شما باید دقت کنید که در اگر وب سایت فروشگاهی شما دارای بهینه سازی برای موتور جستجو به اصطاح سئو( سئو سایت فروشگاهی) باشد، به سرعت خواهید توانست به درآمد زایی بالایی دست پیدا کنید.

دیگر نیازی نیست برای معرفی محصولات خود بازاریاب استخدام کنید. در نهایت بازاریاب ها طی مدت زمان کوتاهی می توانند موثر واقع شوند و در مواردی مانند بیشتر شدن مشریان، جذب مشتریان از شهر های مختلف و ... ممکن است موثر واقع نشوند و یا هزینه زیادی داشته باشند . در وب سایت هایی که بهینه باشند بهترین بازاریاب گوگل، یاهو و دیگر موتورهای جستجو هستند و لذا باز هم هزینه های شما کاهش خواهد یافت. برای آشنایی با روش های تبلیغات در سایت فروشگاه اینترنتی می توانید بخش اول مقاله طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.

از طرف دیگر با طراحی سایت فروشگاهی چند زبانه می توانید در بازارهای بین المللی کار کنید و محصولات خود را به بازار جهانی معرفی کنید. این روند با روش هایی نظیر ایجاد نمایندگی در کشور های دگیر میسر نخواهد بود که هم هزینه بر است و هم سختی های خود را دارد. اما با داشتن یک وب سایت فروشگاهی می توانید محصولات خود را از طریق سایت در سراسر جهان بدون هیچ محدودیتی در معرض نمایش قرار بدهید و همه روزه میلیون ها نفر از سراسر دنیا امکان بازدید از سایت شما را دارند و ممکن است از تجارت های بین المللی و جهانی نیز بی بهره نمانید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و امکان خرید و پرداخت آنلاین

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مردم زمان لازم جهت رفتن به بازار و انتخاب کالای مورد نیازشان را ندارند لذا سعی می کنند تا از وب سایت های فروشگاهی اینترنتی معتبر خریدشان را انجام دهند. بهترین راهکار جهت جذب اینگونه افراد فروش محصولات با کیفیت از طریق اینترنت می باشد . اگر شما وب سایت فروشگاهی داشته باشید افرادی که امکان رفتن به بازار را ندارند تمایل دارند از وب سایت های اینترنتی خرید کنند، چه بسا این اشخاص وب سایت شما را انتخاب کنند.

بخش پرداخت آنلاین از مهمترین ویژگی های وب سایت فروشگاهی به شمار می روند. از مزایای آن می توان به قابلیت رزرو، سفارش و خرید قطعی اشاره نمود. وب سایت های فروشگاهی قابلیت بسیار خوبی و مطمئنی دارد که به کاربران اجازه می دهد پرداخت های خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از درگاه های مختلف توسط کارت های عضو شبکه شتاب انجام دهند.

مهمترین نکته در این زمینه امن بودن درگاه های پردخت آنلاین و پشتیبانی از روش های مختلف پرداخت است. امنیت بالای درگاه ها و ارائه راه های مختلف پرداخت کمک می کند که کاربران با اطمینان از وب سایت شما خرید نمایند و پرداخت الکترونیکی را در محیط امن و با خیالی آسوده انجام دهند. برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صفحه طراحی سایت فروشگاه ساز محصولات آرتاراکس مراجعه کنید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و امکان آمارگیری پیشرفته از وضعیت محصولات

برای کسب و کارهایی که تنوع محصولات بالایی دارند نظیر دیجی کالا و محصولات و کالاهای نسبتا زیادی برای فروش به مشتریان ارائه می کنند دسترسی به اطلاعات جامع و کامل از وضعیت محصولات و انبارها امری حیاتی است.

مزیتی که وب سایت فروشگاهی در این مورد دارد این است که با استفاده از آن می توان تعداد هر یک از کالاها را مشخص کرد. در وب سایت های فروشگاهی این امکان وجود دارد که موجود بودن یا عدم موجود بودن کالاها ذکر شود. و همچنین اگر کالایی موجود شد از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده شود.

یکی از مهم ترین برترین ها امکان امارگیری تفکیک شده و جامع از تمامی بخش های سایت و انجام کلیه ی محاسبات نظیر کنترل موجودی انبار، درآمد و فروش در بازده های زمانی مختلف و همچنین تحلیل محصولات مورد علاقه ی مشتریان یا ثبت سفارشات است که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها را دارند و اطلاعات کاملی را در جهت بهبود وضعیت کسب و کار در اختیار مدیران سایت قرار می دهد. برای آشنایی با انواع سایت های فروشگاهی از نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی ما بازدید فرمایید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و امکان جستجوی محصولات

یکی از مزیت های مهم طراحی سایت فروشگاهی دسترسی سریع و آسان کاربران به محصول مطلوب و مورد نظر خود است. در یک فروشگاه ممکن است شما ساعتی زمان صرف کنید تا دنبال یک محصول خاص بگردید. اما با توجه به اینکه در وب سایت های فروشگاهی امکان جستجوی محصولات وجود دارد قابلیت جستجوی محصولات مختلف به راحتی و با الگوریتم های مهندسی شده وجود دارد و سایت فروشگاهی این کار بسیار با سرعت تر و در فیلتر های مناسب نظیر بر اساس ارزان ترین، بر اساس گران ترین، بر اساس رنگ، بر اساس پرفروش ترین، بر اساس برند و ... انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با سایر امکانات طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی به مقاله طراحی سایت فروشگاهی بخش اول رجوع کنید.

بنابراین مشتریان به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانند هم محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند و هم محصولات مشابه محصول مورد نظر خود را مشاهده نمایند و با مقایسه آن ها با یکدیگر بهترین گزینه را انتخاب کنند.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و افزایش فروش

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب می توانید به تعداد زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن فروشگاه اینترنتی همواره در هزینه های شما صرفه جویی می کند. با فروشگاه اینترنتی خیلی ساده می توانید محصولات و خدمات خود را همواره برای مشتریان بیشتری ارائه دهید.

با طراحی سایت فروشگاهی می توانید با صرف کمترین سرمایه، یک فروشگاه مجازی تاسیس کنید که روزانه صدها کاربر اینترنتی از آن بازدید خواهند کرد. بدون شک افزایش بازید کننده ی سایت فروشگاهی به معنای افزایش فروش خواهد بود. پس رسیدن به هدف افزایش فروش، با طراحی سایت فروشگاهی ممکن خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی
 
اخیرا کسب و کارهای اینترنتی به ویژه سایت های فروشگاهی و فروشگاه های اینترنتی در اوج خود قرار دارند و همه روزه شاهد خرید های گسترده تر و محبوب شدن این نوع خرید ها و استقبال زیاد مشتریان و کاربران از این نوع وب سایت ها هستیم. در این مقاله نکات کلیدی دیگری از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی که می تواند در زمینه فروش محصولات مختلف به کسب و کار شما کمک کند را بیان کردیم. در مقاله بعدی ویژگی هایی که یک سایت فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد و امکاناتی که برای طراحی وب سایت فروشگاهی مورد نیاز است را به شما خواهیم گفت. اگر شما هم محصولی دارید و به دنبال طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا در این زمینه با ما مشورت کنید. گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاه ساز آمادگی دارد تا خدمات متنوع و منحصر به فردی را در زمینه طراحی و توسعه انواع سایت های فروشگاهی به شما مشتریان محترم ارائه نماید. برای ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی با ما در ارتباط باشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات طراحی سایت فروشگاه ساز آرتاراکس از محصولات و نمونه کارهای سایت ما دیدن فرمایید. 
 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002