طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

پنجشنبه 23 خرداد 1398
| 2592
:امتیاز دهید

سایت فروشگاهی برای فروش کالا، خدمات و تبلیغ و معرفی آن ها در اینترنت بسیار موثر می باشد. در این مقاله قصد داریم که درباره وب سایت های فروشگاهی ( فروشگاه اینترنتی ، کسب و کار اینترنتی ، سایت فروشگاهی ) و طراحی سایت فروشگاهی بحث کنیم و صرفاً به بررسی همه جانبه مزایای داشتن سایت های فروشگاهی خواهیم پرداخت و دلیل متمایز بودن آنها از یک سایت معمولی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع طراحی سایت فروشگاهی به صفحه محصولات آرتاراکس مراجعه فرمایید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و توسعه کسب و کار

یک وب سایت می تواند در جهت توسعه کسب و کار شما به گونه ای عمل کند تا بتوانید خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید. وب سایت ها برای شما هویت دوم شما هستند با توجه به اینکه افراد امکان شناختن شما را ندارند داشتن یک سایت اینترنتی می تواند به درستی هویت شما را به مشتریان معرفی نماید. در واقع مشتریان از طریق سایت شما می توانند شما را بشناسند و از کیفیت کار و خدمات شما آگاهی یابند. هر چه این هویت قالب بندی و ساختار با کیفیت تری داشته باشد در جذب اطمینان کاربران مثبت تر اقدام خواهد کرد.

در مورد سایت های فروشگاهی نکته قابل تأمل این است که هر چند برخی از وب سایت ها فروشگاهی با اینکه زیبایی و ساختاری بسیار عالی از خود دارند اما ممکن است با بررسی کیفیت کالاهایشان متوجه شوید که از کیفیت مناسب برخوردار نیستند. عکس این حالت هم صادق است، ممکن است یک سایت فروشگاهی کالاهای بسیار مرغوب و باکیفیتی داشته باشد اما به دلیل عدم ساختار زیبای وب سایت مشتریان تصور کنند که ممکن است کالاهای آن سایت هم در رده کالاهای بی کیفیت قرار داشته باشد . لذا توصیه می شود که تا حد امکان سعی کنید کیفیت و زیبایی سایت خود را حفظ کنید. برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صفحه طراحی سایت فروشگاه ساز محصولات آرتاراکس مراجعه کنید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و از میان برداشتن محدودیت های مکانی و جغرافیایی

داشتن یک وب سایت در وهله اول محدودیت جغرافیایی و فیزیکی را از بین خواهد برد. به این معنا که دیگر نیاز نیست مشتریان صرفاً به محل دفتر، کارخانه یا نمایندگی شما مراجعه کنند تا بتوانند از خدمات شما بهره مند بشوند ، آنها می توانند با مراجعه به وب سایت شما هم از خدمات شما بهره مند بشوند. در این صورت شما می توانید به راحتی مشتریان بسیاری را از سایر شهرها و مناطق پذیرش کرده و به سمت کسب و کار خود دعوت نمایید.

راهکار سایت فروشگاهی در این زمینه گسترش دامنه ارائه خدمات شما به افراد مختلف و به طبع آن افزایش میزان درآمد زایی خواهد بود . به این صورت که اشخاص در مناطق و شهرهای مختلف هم به وب سایت شما از طریق اینترنت دسترسی دارند و می توانند با مراجعه به وب سایت شما محصولات خاصی را سفارش بدهند و به منزله تایید سفارش خود رسید دریافت کنند و سپس در موعد خاصی سفارش خود را در منزل یا آدرس مورد نظرشان توسط پست دریافت کنند.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و افزایش راه های تبلیغات

با طراحی یک سایت فروشگاهی شما می توانید در وب سایت خود انواع تخفیفات روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالیانه  را به صورت بنر ها و پوستر ها و اسلاید های مختلف و با انواع رنگ های متنوع قرار دهید. کاربران نیز می توانند در مورد آنها نظر بدهند یا آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و به دوستان خود معرفی کنند. حتماً به این نکته توجه کنید که تبلیغات در اینترنت بسیار کم هزینه تر از تبلیغات در دیگر رسانه ها است.

همچنین وب سایت فروشگاهی این امکان را می دهد که در وب سایت خود خبرنامه ای ایجاد کنید که توسط آن افراد بتوانند عضو خبرنامه بشوند و انواع رویدادها و تخفیفات و خبرهای مهم در مورد کسب و کار شما برای آنها ایمیل شود که در این قسمت به تبلیغات ایمیلی نیز می توان اشاره کرد.

استفاده از ظرفیت بالای شبکه های اجتماعی نیز در طراحی یک سایت فروشگاهی اهمیت بسیاری دارد. داشتن صفحه اختصاصی در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام، آپارات و ... برای یک وب سایت فروشگاهی می تواند بسیار مفید باشد. شما می توانید اخبار و اطاعیه های مهم کسب و کار خود را در این شبکه های اجتماعی قرار بدهید و برای کسب اطاعات بیشتر افراد را به وب سایت خودتان ارجاع دهید. در نتیجه هم کاربران سایت شما بیشتر شده و هم مشتریان با یک جست و جوی ساده راحت تر و سریع تر به سایت شما درسترسی پیدا خواهند کرد. برای مشاهده نمونه کارهای تبلیغاتی طراحی سایت فروشگاهی ما به صفحه آپارات گروه فنی و مهندسی آراتاراکس مراجعه کنید.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

مورد دیگری که در تبلیغات اینترنتی می توان به آن اشاره کرد این است که شما با لینک سازی می توانید به سایت های مرتبط با محصولات خود سفارش دهید که لینک محصولات جدید شما را در وب سایت خود تبلیغ نمایند و مراجعان آنها بتوانند با یک کلیک بر روی آنها به وب سایت شما انتقال پیدا کنند.

بحث تبلیغات ویدئویی نیز خود مبحث بسیار گسترده ای است که باید به آن اشاره کنیم. تبلیغات ویدئویی به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی و با ساده ترین راه ممکن به معرفی خدمات و محصولات و نحوه استفاده از جدید ترین محصولات بپردازید. تبلیغات ویدئویی اخیرا در وب سایت ها بیشتر از همیشه استفاده می شود و کاربران تمایل به دیدن فیلم ها و کلیپ های کوتاه دارند.  مزیت استفاده از ویدئو این است که کاربران اطمینان بیشتری به محصولات شما خواهند داشت و همواره یک تصویر راحت تر می تواند مفهوم را به کاربران انتقال دهد.

همچنین یکی از مهم ترین تبلیغات موثر یرای یک سایت فروشگاهی ارائه کدهای تخفیف هفتگی، ماهیانه و سالیانه می باشد . به این صورت که مشتریان صرفاً در مقاطع زمانی خاصی با وارد کردن کد تخفیف می توانند محصول را با مثلاً 10 درصد کمتر (یا هر مبلغی که شما مد نظر داشته باشید ) خریداری کنند . کد تخفیف در جذب مخاطبان تا کنون از راهکار های موثر بوده است . شما می توانید با ارائه کد تخفیف در مناسبت های خاصی مثل روز تولد، اعیاد و جشن ها و .. از طریق پیامک یا ایمیل به کاربران آن ها را شگفت زده کنید تا به مشتری وفادار سایت شما تبدیل شوند. برای آشنایی بیشتر با امکانات و مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می توانید مقاله طراحی سایت فروشگاهی - بخش دوم را مطالعه کنید.

طراحی سایت فروشگاهی
 

طراحی سایت فروشگاهی و پشتیبانی سایت و محصولات و سوالات متداول

موضوع پشتیبانی یک سایت فروشگاهی از نیازهای مبرم و مهم کاربران است. که بخش های مختلف آن از جمله نظر سنجی، تماس با ما و کامنت ها هر کدام با اهداف خاصی در وب سایت فروشگاهی قرار می گیرد و کاربردهای منحصر به فردی دارد.

ممکن است مشتریان شما سوالات بسیاری پیرامون نحوه سفارش، شرایط بازگشت و تعویض محصول، شرایط نگهداری و پشتیبانی محصول و ... داشته باشند. راهکار وب سایت فروشگاهی در این زمینه این است که شما می توانید بخشی در خصوص پشتیبانی سایت و بخشی برای سوالات متداول داشته باشید. در بخش سوالات متداول کاربران سوالات رایج پیرامون محصول و .. را مشاهده خواهند کرد و تا حدودی از سردرگمی خارج خارج می شوند.

در بخش پشتیبانی هم می توانید یک تالار گفتگو داشته باشید که در آن امکان برقراری چت آنلاین میان کاربران مختلف فراهم شود و کاربران بتوانند پاسخ سوالات خود را به صورت آنلاین از بخش پشتیبانی سایت یا دیگر کاربران دریافت نمایند. سرویس پشتیبانی سایت فروشگاهی در جلب کردن اعتماد مشتری بسیار موثر واقع می شود. برای جزئیات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صفحه محصولات آرتاراکس مراجعه نمایید.
 

طراحی سایت فروشگاهی

همچنین با طراحی سایت فروشگاهی در طول مدت 24 ساعت شبانه روز امکان دسترسی کاربران حتی در زمان تعطیلات هم به محصولات و خدمات شما فراهم خواهد بود و مشتریان می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند و سفارش خود را ثبت نمایند و بعد از چند روز کاری محصول را درب منزل یا محل کاردریافت کنند.

یکی دیگر از امکانات سایت فروشگاهی در زمینه پشتیبانی وجود بخشی به عنوان نظر سنجی یا همان کامنت گذاشتن می باشد که کاربران می توانند به راحتی به بخش کامنت ها مراجعه کنند و نظرات خود را در خصوص هر محصول ذکر کنند و با امتیاز دادن به محصول و یا لایک کردن محصول میزان رضایت خود از یک محصول اعلام کنند. برای آشنایی با روش های بازاریابی در سایت فروشگاه اینترنتی می توانید مقاله طراحی سایت فروشگاهی - بخش دوم را مطالعه کنید.

علاوه بر این، کاربران می توانند در بخش نظر سنجی شرکت کنند و از نظرات دیگر کاربران در مورد محصولات خریداری شده مطلع شوند. مشتریان با مشارکت در بخش نظر سنجی سایت فروشگاهی نقاط قوت و ضعف محصولات را مشخص می کنند و مدیران نیز می توانند با بررسی این نظر سنجی ها و نظرات کاربران نسبت به نوع محصولات آگاهی یافته و نسبت به افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود اقدام نمایند.

در بخش تماس با ما سایت هم معمولاً امکان ارتباط با مدیر سایت و یا بخش فنی وجود دارد و کاربران چنانچه بخواهند به صورت مستقیم با مدیران و یا بخش فنی در تماس باشند می توانند مطلب مورد نظر خود را در آن بخش نوشته و ارسال نمایند.
 

طراحی سایت فروشگاهی
 

اخیرا کسب و کارهای اینترنتی به ویژه سایت های فروشگاهی و فروشگاه های اینترنتی در اوج خود قرار دارند و همه روزه شاهد خرید های گسترده تر و محبوب شدن این نوع خرید ها و استقبال زیاد مشتریان و کاربران از این نوع وب سایت ها هستیم. در این مقاله به برخی از مهمترین مزیت های طراحی سایت فروشگاهی که می تواند در زمینه فروش محصولات مختلف به کسب و کار شما کمک کند اشاره کردیم. در مقالات بعدی تلاش خواهیم کرد تا بخش دیگر از مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی را برای شما بیان کنیم. اگر شما هم محصولی دارید و به دنبال طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات خود هستید می توانید این کار را به تیم طراحی سایت ما بسپارید. گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاه ساز آمادگی دارد تا خدمات متنوع و منحصر به فردی را در زمینه طراحی و توسعه انواع سایت های فروشگاهی به شما مشتریان محترم ارائه نماید. برای ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی با ما در ارتباط باشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات طراحی سایت فروشگاه ساز آرتاراکس از محصولات و نمونه کارهای سایت ما دیدن فرمایید. 
 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002