تکنیک مذاکره با تیم طراحی سایت

تکنیک مذاکره با تیم طراحی سایت

پنجشنبه 14 اسفند 1399
| 1798
:امتیاز دهید

چطور برای طراحی سایت مذاکره کنیم؟

تکنیک مذاکره زمانی به کمک شما می آید که شما در حال ارائه طرح خود به تیم طراحی هستید و آن ها این جمله را به کار می برند ما "نمی توانیم این کار را انجام دهیم". برای هر مدیر پروژه یا طراحان هر تیمی خواندن این مقاله ضروری است. در این مقاله به بیان نکات و تکنیک هایی برای به نتیجه رسیدن با تیم خود برای ارائه بهترین طرح در پروژه می پردازیم. قبل از ادامه پیشنهاد می کنیم برای دریافت استعلام هزینه طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید.
طراح بهترین صرافی ارز دیجیتال

وارد بحث بی پایان نشوید

وقتی زمان جلسه طولانی شود به جای رسیدن به راه حل، ناخودآگاه ذهن شما به طرف بحثی طولانی بی فایده و بی پایان میل می کند تا بتواند استراحت کند. اولین کاری نیاز هست انجام دهید، نفسی عمیق بکشید، استراحتی برای جلسه در نظر بگیرید و از این بحث بیهوده خارج شوید. حتی اگر مدیر عامل از شما بخواهد عکسی مناسب را در صفحه اصلی قرار دهید، به عصبانیت و واکنش سریع نپردازید. قبل از هر کاری که میخواهید انجام دهید نفس عمیق بکشید، مکث کنید و اگر ممکن است سعی کنید مسئله را در ذهن خود نگه دارید و بعداً به آن بازگردید. به شما فرصتی می دهد تا فکر کنید  خود را آرام کنید و دیدگاهی کسب کنید. نکته این است که شما هیچگاه نسنجیده و از روی خستگی پاسخ ندهید. پس داشتن ذهنی آسوده، روشن و مثبت گرایانه کلید این کار است. 

نمی شود یا نمی خواهد

تفاوتی وجود دارد بین نمی توانیم این کار را انجام دهیم و یا این کار را  نمی خواهیم کنیم. شما باید بفهمید که با کدام یک از اینها مواجه هستید. گاهی اوقات ممکن است کاری را پیشنهاد می کنید که به معنای واقعی کلمه قابل انجام نیست. 
مذاکره طراحی سایت
بیشتر اوقات، منظور مردم وقتی می گویند ما نمی توانیم چنین کاری کنیم این است که نمی خواهند آن کار را انجام دهند. اگر مدیر شما چنین چیزی به شما می گوید ممکن است دلیل بازاریابی، زمان، منابع مورد نیاز و یا بودجه آن باشد. اگر یکی از افراد تیم شما چنین حرفی را میزند ممکن است مواردی مانند زمان، دانش خود و توانایی های خود و موارد دیگر را در نظر بگیرد.

دلیل پشت "نه" را درک کنید

درک دلیل نه گفتن به شما چیست، به شما امکان می دهد تعیین کنید که پاسخ مناسب شما به این نه چیست. شما باید اول ببینید که این نه به کل طرح شما است یا فقط مربوط به قسمتی از آن می شود. مردم اغلب در بیان اینکه چرا چیزی را دوست ندارند با مشکل روبرو می شوند و برای کشف دلیل آن اغلب به کمک در گفتار نیاز دارند. اغلب اوقات، ریشه این مسئله بیش از هر چیز با اولویت شخصی ارتباط دارد. این امر به ویژه در هنگام صحبت با جنبه های سطحی یک طرح سایت - انتخاب رنگ، اندازه قلم، محل قرارگیری یک عنصر و غیره بیشتر صادق است. در صورت عدم موفقیت، سعی کنید تعیین کنید که اگر تصمیم به نتیجه نرسد چه تاثیری خواهد داشت.
در همین رابطه بخوانید: خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با کمترین هزینه

شنونده خوبی باشید

گاهی اوقات وقتی با شخصی مسئله را بررسی میکنید، متوجه خواهید شد که وی دلیل بسیار خوبی برای اعتراض به رویکردی که شما اتخاذ کرده اید، دارد. درک این موضوع زمانی برای شما آسان می شود که واقعا به دنبال مثبت کردن جواب باشید. آنچه که باید همیشه مراقب آن باشید این است که اطمینان حاصل کنید که شما مانعی برای رشد محصول نیستید. باید بدانید که شما هیچ گاه بدون خطای مطلق نیستید و همیشه در بهبود فعالیت خود باید قدم بگذارید. مطالعه شما در دنیای تکنولوژی هیچگاه پایان نمی یابد و دائما نیاز دارید اطلاعات و توانایی خود را افزایش دهید. بنابراین، نمی توانید دیکتاتوری عمل کنید و ذهنتان را به همه ایده ها ببندید، راه حل شما تنها راه حل ممکن نیست و شما نباید به شکل یک مشکل برای تیم خود و یا پروژه باشید. باید به راه های دیگر، ایده های دیگر گوش دهید و بی تعصب انتخاب کنید.
حرف_تیم_طراحی_سایت_را_خوب_گوش_دهید
بعضی اوقات رسیدن به بله نیازمند بارها سازش و کار دوباره است. اگر فکر می کنید که مشکلی با یادگیری و تجدید نظر دارید و هیچ سناریو ای برای شما برای تجدید نظر در مورد ایدهای جدید تیمتان وجود ندارد، شما هیچگاه نمی توانید پروژه خود را به درستی به پایان برسانید و در آخر شکست پایانی است که انتظار شما را می کشد. در هر بازبینی طراحی، شما به گروهی از افراد اجازه ارائه خواهید کرد که همان هدف شما را دارند (ساخت بهترین محصول). اگر اینگونه نیست، شما برای یک سازمان اشتباه کار می کنید. ممکن است دیدگاه های مختلفی داشته باشید. قطعاً مشوق های مختلفی خواهید داشت. اما در پایان روز، همه شما می خواهید یک محصول بی نقص بسازید. شما فقط ممکن است در مورد چگونگی انجام این کار توافق نکنید. شما می توانید از این حس یک ارزش مشترک "محصول بی نقص" به نفع خود استفاده کنید. مکالمه را به آنچه در آن توافق دارید برگردانید. انجام این کار به همه این امکان را می دهد که دیدگاه خود را بیان کنند.

آیا واقعاً بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد؟

این سوالی است که تقریباً هر روز باید از خود بپرسید آیا این بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد؟ بسیاری از اوقات، پاسخ "نه" است. لرزش بیش از اندازه یک دکمه یا یک کلیک اضافی معمولاً تأثیر زیادی در تجربه کاربر ندارد.  موضوع روشن است. ساعتها از وقت و انرژی خود را به  بحث و گفتگو درباره موضوعی که قرار نیست سر و صدای زیادی ایجاد کند، تلف نکنید. وقتی مسائل بزرگتری وجود دارد که باید درباره آنها بحث کنید، انرژی خود را در آنجا قرار داده و مسائل کوچکتر را رها کنید.

هزینه واقعی را درک کنید

درک کنید که هزینه واقعی در مقابل سود کل محصول چقدر است. اگر شما فقط زمان توسعه خود را بر روی ویژگی ای دو برابر کنید که تأثیر گسترده ای ندارد، این یک ضرر برای توسعه است و لزوماً یک پیروزی برای شما نیست (حتی اگر مذاکره به روش شما پیش برود). اگر این ویژگی که شما در سایت طراحی  کرده اید باعث جذب کاربران جدید یا بهبود چشمگیر تجربه کاربران فعلی نشود، این برای کسب و کار و محصول… و برای شما ضرر دارد.

مقایسه_هزینه_با_بازده_طراحی_سایت

انجام یک تجزیه و تحلیل معمول هزینه و سود در مورد تصمیمات طراحی خود کاری است که هر طراح باید انجام دهد. از خود بپرسید: آیا کاری که من در حال کار بر روی چیزی هستم که هرکسی با توجه به تلاشی که برای توسعه آن انجام داده مفید خواهد بود؟ آیا این چیزی است که به طور قابل توجهی بر نتیجه تجربه با توجه به هزینه آن تأثیر می گذارد؟ اگر پاسخ منفی است، آن را از طرح کنار بگذارید (با فرض اینکه این یک الزام نیست.

زمین نبرد خود را انتخاب کنید

اگر همه گزینه های بالا را پشت سر گذاشته اید، باید انتخاب کنید که چه زمانی زمین را نگه دارید و چه موقع زمین را واگذار کنید. به روند مذاکره به عنوان یک حساب اعتباری نگاه کنید که در آن فقط اعتبار یا وثیقه ای دارید که می توانید در مقابل آن وام بگیرید. شما نمی خواهید که روابط شخصی آنقدر با هم تیمی های شما آسیب ببیند که در آینده شروع به از دست دادن هرگونه مذاکره طراحی کنید. یکی از مزایای واگذاری یا تسلیم جنبه خاصی از طراحی این است که انجام این کار اغلب باعث می شود همتایان شما احساس کنند که یک پیروزی کوچک کسب کرده اند. این می تواند روابط را بهبود بخشد. رتبه اعتباری شما را بهبود می بخشد.  ممکن است در آینده لازم باشد در مقابل آن رتبه یا حساب وام بگیرید. به طور معمول، شما فقط زمانی مخالفت را حفظ می کنید که بدانید تصمیم منجر به آسیب رساندن به کاربر یا تجربه کاربری شدیداً می شود. اما حتی در این موارد، شما نباید وارد بحثی شوید که در آن پیروز نمی شوید. باید در نظر بگیرید بحثی، ارزش بحث کردن دارد یا نه.

شما نمی توانید جزر و مد را متوقف کنید. بنابراین، فقط باید ساحل دیگری پیدا کنید!

طراحی سایت صرافی

مقاله ای که مطالعه کردید، به طور اختصاصی توسط تیم تولید محتوای شرکت آرتاراکس برای شما آماده شده است. به خاطر داشته باشید که برای سرمایه گذاری در دنیای دیجیتالی جدید، خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها راه نیست. بلکه شما با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال می توانید مالک یک کسب و کار پرسود باشید. برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال با کارشناسان ما تماس بگیرید:

 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002