ویژگی های سایت صرافی ارز دیجیتال در آرتاراکس

ویژگی های سایت صرافی ارز دیجیتال در آرتاراکس

دوشنبه 27 بهمن 1399
| 5207
:امتیاز دهید

بزرگترین چالش راه اندازی وب سایت صرافی ارز دیجیتال، انتخاب سازنده مناسب برای توافق و قرارداد شما است که می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. باید بسیار محتاط باشید و طراح سایتی را انتخاب کنید که برای انجام کار، خوب به آن اعتماد داشته باشید.
 

طراحی تخصصی سایت صرافی ارز دیجیتال با ارتاراکس چگونه است؟

تیم آرتاراکس با بیش از 8 سال فعالیت در زمینه تخصصی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، تمام چیزی است که شما نیاز دارید تا طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال خود را با خیال راحت بسازید. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نیازمند تخصص و دانش زیادی است زیرا قرار است در این سایت مانند یک بانک یا یک صرافی پول شما و کاربران شما ذخیره و جا به جا شود. 
در این مقاله مراحل ساخت، امکانات و چگونی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را به صورت مفهومی ساده و قابل درک مورد برسی قرار می دهیم.
 

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال یک سرویس آنلاین است که کاربران از طریق آن دارایی های مانند ارز دیجیتال را به فروش می رسانند. کاربران می توانند در این صرافی ها یک حساب کاربری باز کرده و پول نقد یا ارز دیجیتال خود را در تراز حساب خود ذخیره کنند. با استفاده از این حساب، کاربران می توانند با سایر کاربران سفارشات خرید و فروش ارزی که سیستم پشتیبانی می کند را انجام دهند، که با خریداران و فروشندگان مطابقت می کنند، زمانی که شرایط و قیمت های مورد نظر خریدار و فروشنده مطابقت داشته باشد، می توانتد از طریق این صرافی ها با یکدیگر معامله کنند.

با توجه به نوسانات زیاد ارزهای دیجیتال، توجه زیادی به ارزهای دیجیتال جلب شده است. تعداد زیادی از معامله گران مراکز دیگر را رها کردند و تمرکز خود را به بازار ارزهای دیجیتال منعطف کرده اند. جذابیت این بازار در سوددهی ناگهانی و بالای ارزهای دیجیتال به کاربران است. از این رو کاربران برای خرید فروش ارزهای دیجیتال نیاز به یک مکان امن و قابل اعتماد دارند تا بتوانند با خیال راحت تمرکزشان را روی پیشبینی بازار ارز بگذارند. ارزهای دیجیتال با داشتن ارزهای متنوع برای سودهای روزانه تا سودهای بالند مدت سالانه، گزینه های مختلفی دارد. 
نحوه کار صرافی ها ارز دیجیتال شبیه معاملات بورس اوراق بهادار با خریداران و فروشندگان در قیمت ثابت است، اما اکثر معاملات انجام شده در صرافی ها در واقع معامله بین سهامداران ارز دیجیتال نیستند؛ در این نوع تجارت صرافی ها بسته های رمز گذاری شده ای به نام بلاکچین را ردیابی می کنند. آن ها به صورت دوره ای معاملات غیر زنجیره ای بلاکچین ها را پیوند می دهند و حساب های خود را با معاملات درون زنجیره ای بلاکچین ها تنظیم می کنند.

برخی صرافی ها به عنوان واسطه بین معامله گران عمل نمی کنند و به جای آن فقط کاربران می توانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با قیمت ثابت از خود صرافی خریداری کرده یا به آن بفروشند. کاربران می توانند بعداً مانده حساب خود را به صورت ارز دیجیتال یا پول نقد مورد پشتیبانی صرافی برداشت کنند.
 

امکانات سایت صرافی ارز دیجیتال ارتاراکس


امکانات_کمی_صرافی_ارتاراکس



قسمت  خودکار

بروز رسانی قیمت ارزها و دلار
بروزرسانی قیمت ارزها و دلار در تمامی سایت های صرافی ارز دیجیتالی که آرتاراکس طراحی می کند به صورت خودکار انجام می شود. البته این تصمیم به عهده مشتری است می توانند این موارد را به صورت دستی نیز تنظیم کنند ولی ما امکان بروز خودکار تمام قیمت ها را داریم و نیازی نیست وقت خود را صرف بروزرسانی قیمت ها بکنید.

قسمت  تنظیم دستی

داشبورد قدرتمند باید به مدیر کمک کند تا عملیات نظارت معاملاتی و همچنین تأیید فرآیندها، ایجاد نقدینگی و پشتیبانی مشتری مفید و حرفه ای را انجام دهد.

موجودی

مدیر در داشبرد مدیریت سایت، می تواند موجودی نقدی سایت را تنظیم کند. این مبلغ نشان می دهد سایت تا چه سقفی می تواند پذیرای معاملات باشد. بدیهی است که شارژ موجودی هم به صورت دستی انجام می شود و هم بعد از فروش موجودی های سایت، به موجودی اضافه می شود.

تنظیمات ماژول ها

مدیر سایت می تواند تنظیمات ماژول های خود را در صورت نیاز تغییر دهد. در داشبرد مدیریت قابلیت کامل کنترل ماژول ها وجود دارد.


امکانات_کیفی_صرافی_ارتاراکس


امنیت

همانطور که قبلا هم گفتیم، مهمترین موضوع در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال امنیت است. تمام امکانات در سایت های مختلفی طراحی صرافی ارز دیجیتال کم و زیاد می شود ولی نکته ای که در هنگام انتخاب طراح مناسب خود باید داشته باشید این است که آیا می توانند امنیت پول شما و کاربرانتان را در سایت تامین کنند؟
ارز دیجیتال فقط در مورد امنیت است. ما به شما توصیه می کنیم این اصل را جدی بیگیرید، بیشتر صرافی های ساخته شده با همکاری سایت های بی تجربه یا غیر حرفه ای با هک شدن ورشکسته شده اند. ما اطمینان حاصل می کنیم وب سایت شما یک پایگاه کاملا ایمن برای کلیه معاملات، نگهداری و برداشت پول باشد.
در ادامه لیستی از مواردی که در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باید امنیت به شدت مورد توجه قرار بگیرد گفته می شود.

ماژول های واریز و برداشت

یکی از حساس ترین بخش های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال همین قسمت است. شما فکر کنید هکری بتواند به ماژول شما دسترسی پیدا کند و آدرس واریز و برداشت ها را برای حساب خود تغییر دهد! از آنجایی که ارزهای دیجیتال قابل ردیابی نیستند عملا شما هیچ دسترسی ای به کسی ندارید و پول شما و پول کاربرانتان دزدیده می شود. پس حتما باید طراح مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید.

ورود 2 مرحله ای

این قسمت امنیت کاربران شما را تضمین می کند. با این روش دسترسی به حساب کاربران غیر ممکن می شود و کاربران می توانند با خیال راحت از سایت شما برای انجام معاملاتشان استفاده کنند.

رمز گذاری اطلاعات کاربران

شما در سایت خود قسمتی هایی دارید که اطلاعات کاربران مثل عکس اهراز حویت، کارت های بانکی و کارت های شناسایی کاربران را دریافت می کند. این اطلاعات توسط ما رمزگذاری می شود به صورتی که فقط مدیر سایت و کاربر دسترسی به این اطلاعت داشته باشد. این کار از لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری می کند.

دقت در محاسبات مالی

دقت در طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال فاکتور بسیار مهمی است. عوض شدن یک عدد در محاسبات ممکن است ضرر جبران ناپذیری به شما و کاربران شما وارد کند. فرآیند واریز و برداشت باید با نظارت و دقت انجام شود. خوشبختانه ماژول های ما با تجربه بالای تیم تخصصی آرتاراکس در طول 8 سال سابقه کاری در طراحی صرافی ارز دیجیتال عالی عمل کردند و تا به این لحظه مشکلی از نظر محاسبات و فرآیندهای پرداخت نداشته اند.

رهگیری اتفاقات (log)

رهگیری سفارشات امکانی است که در زمینه های مختلف در اختیار مدیران سایت قرار میدهیم تا نظارت کامل روی سایت خود داتشه باشند این رهگیری ها به 3 بخش تقسیم می شوند:
رهگیری سفارش ها
رهگیری سفارش ها به مدیر سایت کمک می کند تا سفارشات کاربران را ببیند، در صورت نیاز پیگیری کند و اطلاعات مفیدی راجب نحوه عملکرد سایت خود به دست بیاورد
کارکرد ماژول ها
رهگیری کارکرد ماژول ها، نحوه کارکرد ماژول ها را نشان می دهد و این اطمینان را به مدیر می دهد که ماژول ها در بهترین شکل خود در حال کار هستند و مشکلی ندارند. 
خطاهای سیستمی
اگر مشکلی در سایت پیش بیاید، در هر ساعتی از شبانه روز خطای سیستمی گذارش می شود و قابل رهگیری است.

UI و UX

نه تنها در سایت های صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال بلکه در تمام تجارت های آنلاین رابط کاربری بسیار مهم است. وقتی کاربر وارد سایت شما می شود، شما چند ثانیه طلایی وقت دارید که نظر کاربر را به سمت سایت خود جلب کنید و کاربر تصمیم بگیرد که آیا قصد دارید از سایت شما استفاده کند یا نه.
پس باید در این زمینه از متخصصان این کار کمک گرفت تا بهترین نتیجه را بگیرید. رابط کاربری باید ساده و جذاب باشد. قسمت های پیچیده و نامفهوم نداشته باشید و اطلات مورد نیاز را مرحله به مرحله به کاربر انتقال دهد. تجربه نشان می دهد وقتی اطلاعات به صورت فشرده و یکجا به کاربر منتقل شود، کاربر سایت را برای همیشه ترک می کند. 
سایت برای قسمت های مختلف راهنمای مناسب داشته باشد تا کاربر نیاز به خود یادگیری نداشته باشد. فرآیندها باید واضح و کوتاه باشند و وقت کاربران را نگیرد.
 

سخن پایانی

مسائل فنی سخت ترین قسمت طراحی سایت ارز دیجیتال هستند. در واقع طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کار آسانی نیست. برای رسیدن به هدف شما باید در زمینه برنامه نویسی بلاکچین تجربه گسترده ای داشته باشید. فقط متخصصان دارای دانش و تجربه لازم می توانند شما را در این کار چالش برانگیز همراهی کنند. برای استعلام قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال با کارشناسان ما تماس بگیرید.




 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
مدیر: در پاسخ "محمدیان"
1402/7/4 18:07

بله، احراز هویت کاملا اتوماتیک می باشد. مشخصات کاربر از سازمان ثبت احوال احراز می شود. همچنین صحت اطلاعات حساب بانکی و مالکیت حساب بانکی نیز از بانک مرکزی احراز می شود. لطفا جهت مشاهده لیست کامل امکانات صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس به لینک زیر مراجعه فرمایید: https://artarax.com/product/detail/cryptocurrency-p2p-shop-maker

محمدیان
1402/7/4 18:03

آیا احراز هویت کاربران در صرافی شما اتوماتیک است ؟

مدیر: در پاسخ "محمدیان"
1402/7/4 18:02

بله، برای هر ارز مدیریت می تواند شبکه های دلخواهش را ثبت نماید. محدودیتی در تعداد شبکه های هر ارز ندارد. مدیر فقط لازم است اسم دلخواه و نماد شبکه را ثبت نماید، کلیه تنظیمات بصورت خودکار از بلاک چین توسط سایت دریافت می گردد.

محمدیان
1402/7/4 18:01

آیا می توان برای ارز تتر هم شبکه ERC20 داشت و هم TRC20 که خود کاربر بسته به نیازش بتونه انتخاب کنه ؟




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002