چگونه بیت کوین بخریم

چگونه بیت کوین بخریم

چهارشنبه 9 آبان 1397
| 5503
:امتیاز دهید

از روش های متعددی می توان بیت کوین بدست آورد که هرکدام کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. باید توجه داشته باشید که بیت کوین ها فوق العاده راحت ارسال می شوند، بنابراین به عنوان کالایی که قابلیت انتقال و جابجایی بالایی دارند معروف اند. اگرچه در این مقاله راه های متداول کسب بیت کوین ارائه می شود، اما چون امروزه در معاملات بسیاری از بیت کوین استفاده می شود روش های بیشماری برای دریافت آن وجود دارد. اگر به سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی علاقه مندید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی با آرتاراکس تماس بگیرید.

آیا بیتکوین واقعا واقعا "خیلی گران قیمت" است؟

بیت کوین تا 9 رقم اعشار قابل تقسیم است. به عنوان یک ارز دیجیتال، یکی از بزرگترین ویژگی های بیتکوین، امکان ارسال آن با واحدهای کوچکی به نام ساتوشی است. در نتیجه، بیتکوین را می توان در مقادیر بسیار کوچکتری از کل بیت کوین خرید و فروش و یا مبادله کرد. به عنوان مثال، اگر یک بیت کوین کامل 10000 دلار باشد، مقدار کمی از بیت کوین - به عنوان مثال یک صدم آن - فقط 100 دلار قیمت دارد.
در روزهای اولیه پیدایش بیت کوین روش عملی دستیابی به آن از طریق استخراج کردن بود. منظور از استخراج کردن فرآیندی است که از طریق آن بیت کوین های تاره و جدید رمزگشایی شده منتشر می شود. در آن زمان، شبکه بیت کوین چندان پیچیده نبود و کامپیوترهایی با پردازنده و گرافیک معمولی می توانستند با هزینه اندک کار استخراج بیت کوین را انجام دهند. اما امروزه چشم انداز صنعت بیت کوین بالغ بر میلیاردها دلار برآورد شده است. بنابراین، روش های دستیابی به ارز دیجیتال نیز تغییر و تحول زیادی پیدا کرده است. با این وجود، استخراج کردن همچنان یکی از روش های ممکن است.
 
طراحی سایت خرید و فروش بیت کوین

استخراج بیت کوین

دوره فوق العاده ای که هزینه استخراج بیت کوین به اندازه ای ارزان بود که از لحاظ مالی استخراج آن بسیار به صرفه تر از خرید آن بود تنها یکی دو سال بیشتر طول نکشید. در این دوره بیت کوین  فناوری جدید در دنیای اینترنت به شمار می رفت که می شد با استفاده از یک کامپیوتر متوسط و معمولی مقادیر زیادی بیت کوین استخراج کرد. امروزه استخراج بیت کوین هنوز یک گزینه قابل قبول است، ولی با سطح فعلی پیچیدگی که این روزها شبکه بیت کوین دارد برای استخراج آن باید اقدامات مختلفی انجام داد.
استخراج بیت کوین به سخت افزار ویژه ای نیاز دارد که محاسبات بسیار سریع لازم برای استخراج بیت کوین ها را انجام دهد. در این فرآیند نرخ هش یا همان توان کلی تمامی ماینرها به قدری مهم است که سخت افزارهای موجود در کامپیوترهای معمولی یا هر کامپیوتری قادر نیست تا محاسبات پیچیده استخراج کردن را به اندازه کافی سریع انجام دهد و نتیجه مطلوب حاصل شود. این کار فقط با تراشه‌های مخصوصی به نام‌ ای‌سیک (ASIC) (مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) امکان پذیر است.

یک مقاله مفید و مرتبط دیگر بخوانید: ETF بیت کوین و تاثیر آن بر قیمت ارز دیجیتال

صرافی بیت کوین

صرافی ها با اختلاف، رایج ترین روش برای دریافت بیت کوین هستند. صرافی ها سیستم عامل هایی هستند که کاربران با استفاده از آن ها می توانند برای مبادلات مختلف رمز ارز خرید کنند، که معمولا پول نقد است. صرافی ها این کار را از طریق یک کتاب سفارشات یا دفتری که سفارشات خرید و فروش در آن ثبت می شود انجام می دهند. این سفارشات "پیشنهادات" و "درخواست ها" یا همان مزایده نامیده می شود. هرگاه به قیمت بیت کوین در مقایسه با پول رایج اشاره می شود قیمت مورد بحث تقریباً میانگین کلی قیمت موجود در دفتر سفارشات صرافی های مختلف است. از آنجا که مزایده ها سفارش هایی هستند که در یک قیمت مشخص انجام می شوند، یک خرید بزرگ تمامی سفارشات با سطوح قیمتی پایین تر را پوشش داده و قیمت بیت کوین را بالا و پایین می برد.

طراحی سایت خرید و فروش بیت کوین

تراکنش بیت کوین در خارج از صرافی (OTC)

یکی از اهداف اصلی استفاده از تراکنش های خارج از صرافی(OTC) این است که از تاثیر بر قیمت بیت کوین جلوگیری شود. در واقع، میز خدمات OTC واسطه ای میان خریداران و فروشندگان بیت کوین است که معاملات معمول بیت کوین را خارج از عملیات ثبت سفارش در صرافی ها انجام می دهد.
به جای استفاده از کتاب ثبت سفارش، میزهای OTC به طور مستقیم بین افراد خرید و فروش می کنند. میزها اغلب برای خرید یا فروش مقادیر بسیار زیاد بیت کوین استفاده می شوند که غالبا بیش از میلیونها دلار ارزش دارند. خرید یا فروش چنین مقادیر زیادی از بیت کوین نیازی به دفاتر ثبت سفارشات ندارد. اگر چنین سفارش بزرگی در کتاب سفارش صرافی ها ثبت شود، قیمت بیت کوین تغییر قابل توجهی خواهد داشت. این است که بعضی اوقات برای کسی که به دنبال خرید یا فروش بیت کوین ها بدون تغییر قیمت بازار است استفاده از صرافی نامطلوب است چرا که دفتر های OTC لازم نیست که به صورت عمومی خرید را افشا کنند و قیمت بالا و پایین برود.

کسب درآمد بیت کوین

کسب درآمد بیت کوین در ازای کالاها و خدمات، به همان اندازه استخراج بیت کوین یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. امروزه کسب و کارهایی هستند که افراد از طریق آن می توانند در ازای ارائه خدمات درآمد بیت کوین به دست آورند، از جمله تعدادی از سایت های ثبت نام شغل آزاد که افراد در آن بیت کوین پرداخت می کنند، و همچنین کسب و کارهایی که از روش پرداخت بیت کوین پشتیبانی می کنند. در بعضی موارد، کسب درآمد بیت کوین گزینه مناسبی برای کسب و کارهای در جریان است، به نحوی که امکان پرداخت با سرویس های نظیر بیت پی برای مشتریان فراهم باشد. کسب درآمد به این شیوه به عوامل زیادی بستگی دارد اینکه آیا یک کسب و کار مستقیماً از بیت کوین پشتیبانی می کند یا اینکه از فناوری پرداخت فوری تراکنش های رمز ارزها که سریع تر و ارزان تر است استفاده می کند. در واقع کسب و کارها برای کسب درآمد بیشتر بیت کوین باید به چنین گزینه های پرداخت فوری اهمیت زیادی بدهند.

اگر شما هم علاقه مند به خرید بیت کوین یا کسب درآمد از طریق بیت کوین هستید گروه فنی مهندسی آرتاراکس با تیمی حرفه ای در زمینه طراحی سایت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال و خدماتی همچون طراحی سایت وب مانی، طراحی سایت پرفکت مانی و طراحی سایت ارز دیجیتال در خدمت شماست.

 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002