نکات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

نکات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

یکشنبه 5 بهمن 1399
| 1956
:امتیاز دهید

در سایت صرافی ارز دیجیتال، خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا ذخیره پول رمزنگاری شده انجام می شود. اینگونه سایت ها نیاز به بیشترین سطح امنیت و امکانات پرداختی دارند. سایت های طراحی شده باید قادر باشند تمامی فعالیت های مورد نیاز کاربران را به صورت خودکار و در امنیت کامل انجام دهند.
 

چگونه میتوانید وب سایت صرافی ارز دیجیتال خودتان بسازید

توسعه وب سایت تبادل ارز دیجیتال یک چالش بزرگ است که نیاز به دانش فنی بالایی دارد. تیم آرتاراکس با توجه به تجربه بالا در  0 تا 100 راه اندازی و آنلاین سازی کسب و کار اینترنتی، تمام چیزی است که شما نیاز دارید. با این حال نیاز است اطلاعاتی در این مورد داشته باشید.
 

مخاطبان خود را مشخص کنید

نه تنها در وب سایت های صرافی ارز دیجیتال بلکه در تمام زمینه های تجارت اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، شناخت مخاطبان است. باید در نظر داشته باشید مخاطبان شما بیشتر در چه رده سنی ای هستند، اگر وارد سایت شما شدند چه هدفی دارند، در صفحه اول وب سایت شما چه چیزی باید به چشم مخاطب بخورد. در این زمینه فاکتور های زیادی وجود دارد که نیاز به برسی دارد.
 

به نرم افزار توجه ویژه کنید

بازار آماده است، برای کارآفرینانی که قصد راه اندازی وب سایت خود را دارند. باید در نظر داشته باشید اولین قدم برای این کار تهیه نرم افزار مناسب و قابل اطمینان برای وب سایت شما است. جدا از وب سایت نباید تاثیر فوق العاده توسعه برنامه گوشی را نیز فراموش کنید.
 

4 عنصر اصلی ساخت وب سایت صرافی ارز دیجیتال

موتور معاملاتی:

اصلی ترین قسمت وب سایت شما موتور معاملاتی شما است، یک موتور معاملاتی خوب باید بتواند به صورت خودکار سفارشات را ثبت، پردازش و مانده را محاصبه کند.

ظاهر سایت:

رابط کاربری شما باید برای انجام معاملات سریع و روان باشد. کاربران نباید در نگاه اول با انبوهی از اطلاعات مواجه بشوند. وب سایت شما برای خرید و فروش و انجام معاملات است، پس باید اولیوت شما این باشد که ساده ترین و سریع ترین روش را داشته باشید.

کیف پول:

کیف پول الکترونیکی ارزهای دیجیتالی که در وب سایت خود ارائه می کنید، باید یک عملیات راه اندازی سریع و آسان و در عین حال امن برای برداشت پول مجازی شما و تبدیل آنها را امکان پذیر کند.

پنل مدیریت:

داشبورد قدرتمند باید به مدیر کمک کند تا عملیات نظارت معاملاتی و همچنین تأیید فرآیندها، ایجاد نقدینگی و پشتیبانی مشتری مفید و حرفه ای را انجام دهد.

 

مطمئن شوید وب سایتتان امنیت کافی دارد

پول دیجیتال فقط در مورد امنیت است. ما به شما توصیه می کنیم این اصل را جدی بیگیرید، بیشتر صرافی های ساخته شده با همکاری سایت های بی تجربه یا غیر حرفه ای با هک شدن ورشکسته شده اند. ما اطمینان حاصل می کنیم وب سایت شما یک پایگاه کاملا ایمن برای کلیه معاملات، نگهداری و برداشت پول باشد. شما می توانید در بخش محصولات  ماژول های امنیتی ما را مشاهده کنید.
 

با پشتیبانی قوی مشتریان را سازماندهی کنید

پس از راه اندازی سایت، باید در نظر داشته باشید که بخش پشتیبانی بسیار مهم است. باید حداقل بتوانید در ساعات کاری پاسخگو کاربران باشید، راهنمایی های لازم را انجام دهید و به کاربرانتان حس نظارت همیشگی را داشته باشد.
 

نتیجه گیری 

در این مقاله فاکتور های مهم طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را مورد برسی قرار دادیم. امیدواریم شما از راهنمایی های ما الهام بگیرید و وب سایت خود را با امکانات و امنیت مناسب راه اندازی کنید. اگر از متخصصان این زمینه کمک بیشتری می خواهید، تیم باتجربه و دوستانه ما همشه آماده است تا خواسته های شما را برآورده کند.
به طور خاص، ما در توسعه همه موارد مربوط به صرافی آنلاین ارز دیجیتال تخصص دارم. بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید راه حل ارائه شده با توجه به تجربه بالای ما بهترین خواهد بود.
ما همچنین در زمینه ایجاد مشاغل شخصی شما در زمینه ارزهای دیجیتال خدمات مشاوره ای ارائه می دهیم. در صورت تمایل به موفقیت در این راه، برای توسعه یک برنامه تجاری کارآمد، با کارشناسان ما تماس بگیرید.




 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002