طراحی وب سایت مناسب برای کسب و کار کوچک

طراحی وب سایت مناسب برای کسب و کار کوچک

چهارشنبه 27 اسفند 1399
| 3694
:امتیاز دهید


امروزه آنلاین بودن امری مهم و ضروری برای هر بیزینسی است. مردم در کشورهای مختلف بیشتر وقت خود را در دنیای آنلاین میگذرانند، پس طراحی سایت مناسب برای کسب و کار جدیدتان یا آنلاین سازی کسب و کار سنتی امری ضروری و بسیار مهم است. ولی اگر شما تا به حال وب سایتی طراحی نکرده اید و خود را یک طراح وب سایت نمی دانید در این مقاله راهنمایی هایی برای دید بهتر درباره طراحی سایت شما گذاشته ایم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم برای دریافت بهترین قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال روی بنر زیر کلیک کنید.

ساخت صرافی ارز دیجیتال

از یک طراح وب سایت استفاده کنید


طراحی تخصصی وب سایت
 

این گزینه ای است که به احتمال زیاد از قبل با آن آشنا شده اید. تعداد زیادی از طراحان وب سایت معتبر وجود دارد که فقط منتظر ایجاد سایت ایده آل شما هستند. اگر می خواهید یک وب سایت بزرگ و قدرتمند همراه با ویژگی ها مختلف و بدون نیاز به انجام کاری از سمت شما ایجاد کنید، احتمالاً این گزینه مورد نظر شما خواهد بود.
ولی اگر کسب و کار شما جدید است و از سودهی آن مطمئن نیستید نیاز به گزینه های ارزان تری دارید تا فقط نیازهای لحظه ای شما را برآورده کند.
همچنین شما باید مطمئن باشید که یک طراح سایت معتبر را استخدام می کنید، که توانایی ارائه آنچه شما برای قیمتی که می توانید بپردازید را دارد. به نمونه کارهای قبلی یک طراح نگاه کنید، و همه طراحان معتبر مشتاق هستند که شما را با مشتریان گذشته در تماس قرار دهند تا بتوانید ایده واقعی توانایی آنها را بدست آورید.
در کنار هزینه بالای استخدام یک طراح سایت، شما همچنین باید به فکر به روزرسانی های آینده وب سایت خود باشید. اگر می خواهید سایت خود را به طور منظم به روز کنید، مطمئن شوید که طراح هنگام ایجاد سایت، این مورد را در نظر می گیرد. شما نمی خواهید در شرایطی قرار بگیرید که مجبور شوید با طراح وب خود تماس بگیرید تا حتی کمترین تغییرات را در سایت خود ایجاد کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان برای طراحی وب سایت شما با بهترین قیمت و کمترین زمان با مشاورین آرتاراکس تماس بگیرید.
 

استفاده از سایت ساز


استفاده از website builder
 

اگر می خواهید با هزینه کم و پرداخت مبلغ ماهیانه کم به سرعت وب سایت خود را ایجاد کنید، انتخاب یک پکیج طراحی سایت ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

با استفاده از این روش قادر به ساخت یک وب سایت پیشرفته نخواهید بود اما خب باید به این نکته توجه کرد که تمام مشاغل آنلاین نیازی به وب سایت های پیچیده ندارند و باید ببینید چه چیزی پاسخ مناسبی به نیاز های شما است. بنابراین اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت متمرکز بر ارائه اطلاعات به مشتریان هستید. مانند نمونه کارها یا وب سایت رستوران ها، یا وب سایتی با هدف تولید و معرفی محصول، این گزینه برای شما بسیار مناسب است. یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از website builders این است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون نیاز به یادگیری کدنویسی ایجاد کنید. با استفاده از الگوها و رابط کشیدن و رها کردن، می توانید سایتی متناسب با کسب و کار خود ایجاد کنید و سپس هر زمان که بخواهید به راحتی آن را به روز کنید.

وب سایت خود را از ابتدا بسازید


یادگیری طراحی سایت
 

این امر قدم بزرگی است. طراحی وب سایت از پایه و با استفاده از دانش خود امری سخت و زمانبر است و اگر هیچ اطلاعاتی  در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت ندارید باید زمانی طولانی را برای این کار در نظر بگیرید.
طراحان وب سایت، سال ها به یادگیری پرداخته اند در کنار این سال ها تجربه کاری برای طراحی سایت دارند. بنابراین انتظار نداشته باشید با فقط چند دوره هفتگی آنلاین طراحی سایت شما قادر به طراحی یک وب سایت پیچیده و بزرگ هستید.
با پشتکار و صرف زمان، هیچ مانعی بر سر راه شما وجود ندارد که شما را از طراحی وب سایت شما بازدارد. با این حال، اگر به سرعت به سایتی نیاز دارید، احتمالاً این گزینه برای شما مناسب نیست، مگر اینکه فقط به یک سایت ساده و کوچک برای مشاغل خود نیاز داشته باشید.

 

از CMS مانند وردپرس استفاده کنید


استفاده از وردپرس در طراحی سایت
 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را که نیاز دارید ایجاد کنید.
از برخی جهات به یک سازنده وب سایت شباهت دارد - شما می توانید تعداد زیادی از مضامین را انتخاب کنید که شکل وب سایت شما را مشخص می کند. همچنین افزودن محتوای جدید به وب سایت خود نسبتاً ساده است.
با این حال، وردپرس نیز نیاز به دانشی در این زمینه دارد، بنابراین اگر می خواهید از آن استفاده بهینه کنید، به برخی مهارت های فنی نیاز خواهید داشت. با انتخاب بسته میزبانی وردپرس مدیریت ، می توانید میزان دانش فنی لازم برای ایجاد و نگهداری سایت وردپرس را کاهش دهید. 
با صرف وقت کمی در آموزش های آنلاین شما می توانید وب سایت خود را با استفاده از وردپرس ایجاد کنید. وردپرس انتخاب مناسبی برای ساخت وب سایت های کوچک و بزرگ است ولی در کنار این راحتی معایبی نیز دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

به روز رسانی ها

نصب به روزرسانی برای سلامت سایت وردپرس شما مهم است، اما اگر با تدبر انجام نشود می تواند آزار دهنده باشد. تم های برتر WordPress اغلب به روز می شوند و بهبود می یابند. این بروزرسانی ها برای حفظ امنیت مناسب در وب سایت های وردپرس مهم هستند. به روزرسانی ها ممکن است مشکلات کوچکی را برای یک وب سایت به وجود بیاورند که در این صورت ممکن است مجبور شوید به یک بکاپ قدیمی وردپرس برگردید.

آسیب پذیری

وردپرس که یک پلتفرم منبع باز و برای هکرها جذاب است. برای کاهش این خطر، همیشه خوب است که در انتخاب پلاگین ها و تم ها برای سایت وردپرس دقت کافی داشته باشید.

سرعت

برخی از مضامین شامل بسیاری از کدهای عمومی غیرضروری هستند. این می تواند سرعت سایت را کاهش دهد و باعث کندی زمان بارگذاری شود. بدون تجربه قبلی وردپرس، درک اینکه به چه کدی نیاز دارید و چه کدی را می توانید حذف کنید دشوار است.
با در نظر گرفتن تمام این فاکتورها، ما همیشه توصیه می کنیم حداقل در هنگام ایجاد یک وب سایت وردپرس با یک متخصص وردپرس مشورت کنید. بسیاری از موارد منفی ذکر شده در بالا می تواند با شخص و یا آژانس مدیریت کننده وب سایت شما رفع شود که البته اگر دوباره به قسمت هزینه اشاره کنیم ممکن است همان قیمت استفاده از یک طراح سایت برای شما تمام شود.

 

نتیجه گیری

اگر به دنبال طراحی یک سایت پیشرفته و پر از امکانات هستید و امنیت برای شما مهم است می توانید از یک طراح وب سایت مانند آرتارکس استفاده کنید.
ولی اگه فعلا شما با یک وب سایت ساده و بدون نیاز امکانات خاصی و با امنیت نسبی می توانید کسب و کار خود راه اندازی کنید وردپرس پیشنهاد خوبی است.



آرتاراکس، طراحی سایت صرافی با ده سال سابقه درخشان، آماده همکاری با شماست. برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید.



 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002