بایننس کوین قیمت + روش خرید BNB و آینده سرمایه گذاری

بایننس کوین قیمت + روش خرید BNB و آینده سرمایه گذاری

سه شنبه 26 اسفند 1399
| 4222
:امتیاز دهید

بایننس کوین چیست؟ 

بایننس کوین (BNB) سکه رسمی شبکه بلاک چین Binance است. این کوین اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. زیرا بایننس اکنون بزرگترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است. Binance از کلمات "Binary" و "Finance" استفاده کرده است. سکه BNB یک ارز دیجیتالی است که می تواند هنگام مبادله پول از یک سکه دیجیتال به سکه دیگر به عنوان واسطه مورد استفاده قرار گیرد. در سال 2017، ChangPeng Zhao یک شرکت چینی به نام BEIJIE Technology تاسیس کرد. Beijie شرکت هلدینگ است که سایت Binance را اداره می کند. دفتر مرکزی این شرکت در حال حاضر در هنگ کنگ است. ژائو، همراه با تیم Binance، تلاش کرده است تا این سیستم عامل را به یکی از موفق ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان تبدیل کند. قبل از ادامه مقاله، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها را دارید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید.

طراح صرافی ارز دیجیتال

Bnb smart chain چیست؟

Bnb ارز دیجیتال شبکه هوشمند بایننس یا Binance samrt chain است. 

عرضه اولیه ICO بایننس کوین

برای تأمین بودجه ایجاد بستر صرافی ارز دیجیتال، ژائو و تیمش یک توکن جدید ساختند و به جذب سرمایه گذار از طریق عرضه اولیه ارز دیجیتال پرداختند. این ICO در حدود یک ماه، مبلغی معادل 15 میلیون دلار درآمد داشت. این مقدار برای پرداخت هزینه های راه اندازی از جمله استخدام طراحان سایت، بازاریابی و تقویت امنیت سرورهای صرافی ارز دیجیتال کافی بود.

کاربرد بایننس کوین چیست؟

از رمز ارز BNB می توان برای پرداخت هزینه های معاملاتی که هنگام مبادله سکه های دیجیتال مورد نیاز است، استفاده نمود. به عنوان مثال، اگر می خواهید رمز ارز لایت کوین خود را به بیت کوین تبدیل کنید، باید رقمی را برای پوشش هزینه معامله پرداخت کنید. این کسر کارمزد در این مثال، از برداشت بیت کوین حاصل می شد. اما توکن بایننس ابتکاری جدید به خرج داد. این پروژه به کاربرانی که این ارز دیجیتال را خریداری کرده و از آن به عنوان ابزاری برای پرداخت هزینه های معامله استفاده می کردند، 50٪ تخفیف اهدا می کردد. در نتیجه خیل کثیری از کاربران برای انجام معاملات خود در این بستر تشویق شدند و به رشد پلتفرم بایننس کمک کردند. مدیریت عالی سیستم صرافی ارز دیجیتال میلیون ها کاربر را جذب کرده است. فضای مبادله سکه رقابتی بود، اما Binance رشد کرد و در میان 5 ارز دیجیتال برتر بازار قرار گرفته است. 

به خاطر بستر مناسب و ابتکار مدیران، بایننس کوین توانست در یک فضای رقابتی رشد نموده و جزو ارزهای برتر شود.

چطور BNB بخریم؟

اگر می خواهید توکن Binance (BNB) بخرید، با دو حالت ممکن است مواجه شوید:

حالت اول: یک رمز ارز مثل بیت کوین یا اتریوم دارم، چطور آن را به BNB تبدیل کنم؟

برای این کار کافیست تا در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی ثبت نام کنید. در ادامه ما نحوه ثبت نام در بایننس را به شما آموزش می دهیم. روال کار در بقیه صرافی ها هم تقریباً مشابه است.

مرحله 1 - ایجاد یک حساب کاربری در Binance

برای ایجاد حساب کاربری باید از نرم افزار تغییر رفع تحریم استفاده کنید، پس از اطمینان از وصل بودن نرم افزار، وارد سایت بایننس شوید و به صفحه ثبت نام بروید. در اینجا آدرس ایمیل خودتان را وارد نموده و یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. سپس فرم ثبت نام را پر کرده و یک معمای آسان ضدربات (برای تأیید اینکه انسان هستید) را حل می کنید!. پس از آن، تأییدیه ثبت نام برای شما ایمیل می شود. به صندوق ورودی Inbox ایمیل خود بروید. پس از کلیک روی ایمیل دریافتی از بایننس، روی دکمه Verify در متن ایمیل کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

ثبت نام در بایننس
مهم است که ایمیل تأیید را با دقت بخوانید زیرا به شما نکات اساسی امنیتی را آموزش می دهد (مانند این که رمز عبور خود را به کسی ندهید). مرحله بعدی ورود به سیستم و شروع کار با حساب کاربری تان است. 
آموزش ثبت نام در بایننس

مرحله 2 - ورود دو مرحله ای را فعال کنید (2FA)

ورود دو مرحله ای روشی است برای کسب اطمینان از اینکه فقط یک نفر یعنی صاحب حساب، به پنل کاربردی دسترسی دارد. این قابلیت امنیتی، به شما کمک می کند تا از حساب خود در برابر هکرها یا افراد آنلاین و کلاهبرداران محافظت کنید. Binance بودجه ای را برای شما و میلیون ها کاربر نگهداری می کند و امنیت را بسیار جدی می گیرد. خوشبختانه فعال کردن 2FA در بایننس بسیار آسان است. زیرا فقط باید برنامه ای را روی تلفن همراه خود نصب کنید که هنگام ورود به حساب کاربری همیشه کدی منحصر به فرد و موقت برای شما ایجاد کند.

هرگز از شماره های مجازی برای تعیین ورود دو مرحله ای استفاده نکنید!

شما می توانید از این مرحله بدون انجام فرآیند های بالا عبور کنید ولی این بدین معنی است شما هنوز تایید نشدید و محدودیت در برداشت از حساب خود را خواهید داشت. اگر در خصوص کارکردن با بایننس مشکل دارید، این مقاله جایگزین های خوبی را به شما معرفی می کند:

بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

مرحله 3 - واریز ارز دیجیتال های خود به Binance

فرض کنید که شما قبلاً سکه های Cardano (ADA) یا Ripple (XRP) دارید و قصد خرید بایننس کوین دارید. توجه داشته باشید که روند کار با هر رمز ارز دیگر مشابه است. بیایید کاردانو Cardano را مثال بزنیم. برای این کار ابتدا به تب "Funds" و سپس گزینه Deposit بروید.

آموزش واریز پول در بایننس

حال نماد کاردانو یعنی ADA را در کادر جستجو وارد کنید:
چگونه از بایننس ارز بخریم

سپس، روی copy address  کلیک کنید. این آدرس کیف پول کاردانو شما در صرافی بایننس است. حال به کیف پول ارز دیجیتال خود بروید. جاییکه توکن های ADA شما در آن قرار دارد. در کیف پولتان، با انتخاب کاردانو، گزینه withdraw یا برداشت را بزنید. حال آدرسی که کپی کرده اید را در آن قسمت وارد کنید. در اینجا باید خیلی مراقب باشید که فرآیند انتقال به درستی انجام گیرد. ممکن است درباره بستر انتقال ارز دیجیتال یعنی ERC20 یا TRC20 و BEP20 از شما سوال شود. پس با بررسی گزینه مناسب برای رمز ارز خود، مراحل را دنبال کنید. هرگونه اشتباه در اینجا می تواند منجر به از دست رفتن دارایی شما شود.

آیا می دانید: شما می توانید با سفارش طراحی سایت صرافی به آرتاراکس، به درامد عالی برسید

مرحله 4 - مبادله توکن ها

اکنون که سکه کاردانو خود را با موفقیت واریز کرده اید ، وقت آن است که آن به BNB تغییر دهید. در سایت صرافی بایننس، به صفحه "Exchange" بروید و به دنبال جفت ارز بایننس کوین / کاردانو برای معامله باشید.


واریز پول به بایننس

BNB را انتخاب کنید و به معامله خود را انجام دهید. در این حالت، شما ADA خود را به قیمت BNB خواهید فروخت. هنگام خرید BNB، برای محاسبه میزان پول، ارز را به BNB تغییر دهید. برای فروش باید از درصد استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید همه وجوهی که سپرده گذاری کرده اید به سکه های Binance تبدیل شود، 100٪ فروش را انتخاب می کنید.


حالت دوم: ریال یا دلار دارم، چطور با آن بایننس کوین بخرم؟

برخی از صرافی های ایرانی، امکان خرید مستقیم بایننس کوین با ریال را به شما می دهند. بدین منظور شما با شارژ کیف پول ریالی تان در حساب صرافی، می توانید از بخش بازارهای اصلی که جفت ارز ریال را پوشش می دهند اقدام کنید. شما با ثبت سفارش خرید BNB ، با دادن ریال از کیف پولتان، Binance coin  دریافت خواهید کرد. مدنظر داشته باشید که اگر حجم خریدتان بالاست، رمز ارز خود را به کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری تان منتقل کنید. همچنین برای خرید BNB از صرافی خارجی می توانید با خرید تتر از ایران و انتقال به حساب Exchange مقصد، اقدام نمایید. با تایید دریافت Tether در آن صرافی، می توانید نسبت به خرید رمز ارز موردنظرتان در بخش اسپات Sopt اقدام کنید. 

در راه اندازی تراست ولت مشکل دارید؟ این مقاله را ببینید: آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت

سرمایه گذاری روی بایننس کوین

با افزایش تقاضا برای این سکه محبوب، ارزش آن افزایش می یابد. با پشتیبانی Binance مطمئناً BNB رشد می کند، زیرا تبادل میلیون ها کاربر خود را به همراه دارد. Binance Coin دارای برخی ویژگی های جذاب است که موارد استفاده چندگانه فقط یکی از آن هاست. 

توکن سوزی BNB

ویژگی که بسیاری از سرمایه گذاران از آن استقبال می کنند سوختن دوره ای بخشی از BNB است.  به طور خلاصه، هر سه ماهه 20٪ سود صرف خرید و سپس سوزاندن توکن ها می شود. این سازوکاری است که اغلب برای جلوگیری از کاهش ارزش هر سکه با کاهش عرضه آن استفاده می شود. سوزاندن توکن دوره ای و فصلی تا زمان از بین رفتن 100000000000 توکن BNB، که 50٪ کل را در بر می گیرد، اتفاق می افتد. تعداد نشانه های سوزانده شده به حجم معاملات در یک دوره معین بستگی دارد.

تخفیف هزینه Binance

اگر از BNB برای پرداخت هزینه های معامله در سیستم عامل استفاده کنید ، 25٪ تخفیف در هزینه معاملات خود دریافت خواهید کرد. این تعداد در سال های گذشته دو برابر بود(50٪)، و هر سال نصف خواهد شد. تا 6،75٪ و پس از آن هیچ تخفیفی وجود ندارد.

کارت Binance و BNB

در آوریل 2020، Binance یک کارت فیزیکی ارز دیجیتال را معرفی کرد که مانند کارت عادی بانکی کار می کند. در این کارت، پول الکترونیکی حساب بایننس شما قرار می گیرد.شما می توانید وجوه را با استفاده از یک برنامه Binance Card شارژ کنید و از کارت به عنوان یک کارت عابر بانک عادی استفاده کنید. اعلام شده است که این کارت توسط بیش از 46 میلیون بازرگان آفلاین در 200 منطقه پذیرفته می شود. علاوه بر همه این ها، هیچ گونه هزینه شارژ ماهانه و سالانه وجود نخواهد داشت. کارت در حال حاضر در نسخه بتا خود در حال آزمایش است. البته در ایران این کارت قابل استفاده نیست. این کارت در آگوست سال 2020 اولین بار در تعدادی از بازارهای اروپا از جمله اسپانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا آغاز شده است. قرار است به زودی و پس از رسیدگی به الزامات نظارتی، این کارت در ایالات متحده عرضه شود.

کیف پول مناسب BNB

BNB  را کجا می شود ذخیره کرد؟ بایننس کوین شبکه اتریوم ERC20 سازگار است. از دیگر کیف پول های مناسب بایننس کوین می توان به Exodus ، Ellipal Cold Wallet 2.0، Coinfy Wallet ، کوینومی، اج ولت، اتمیک ولت و تراست ولت اشاره نمود. اگر علاقمند به کار با صرافی غیر متمرکز مانند پنکیک سواپ هستید، این مقاله را بخوانید:

آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

آینده ارز دیجیتال بایننس کوین 

تیم بایننس انگیزه زیادی را در مردم برای خرید BNB فراهم کرده و استفاده پیشفرض از این ارز دیجیتال در شبکه صرافی خود باعث می شود کاربران به سمت این ارز دیجیتالی روی بیاورند. در کنار این موضوعات، تشویقات، تخفیف ها و کلی امکانات دیگر سرمایه گذاران زیادی را به سمت بایننس کوین جذب کرده است و همین موضوع است که به سرمایه گذاران BNB نوید رشد در بلند مدت را می دهد. 

ریسک سرمایه گذاری در بایننس کوین چیست؟

علی رغم اینکه BNB توسط یک تیم بسیار قوی پشتیبانی می شود، اما ریسک سیستماتیک کل بازار ارزهای دیجیتال روی آن نیز موثر است. تصمیم دولت ها، خطر حمله 51 درصدی بلاکچین، گم کردن اطلاعات آدرس خصوصی و ...می تواند برخی از این موارد باشند. همچنین محدودیت ارائه آن در صرافی بایننس نیز یک مشکل بالقوه است.

سوالات متداول 

1- bnb bsc چیست؟

BNB توکن رسمی شبکه هوشمند بایننس یا bsc که مخفف binance smart chain است.

2-فرق bnb و smart chain

تفاوت bnb و smart chain در این است که اولی سکه (کوین) رسمی بایننس و دومی شبکه بلاکچین بایننس است. 

3-شبکه bsc چیست؟

شبکه بایننس اسمارت چین که به زنجیره هوشمند بایننس نیز معروف است.

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی صرافی ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، طراحی سایت پرفکت مانی ، ساخت توکن، سایت فروش NFT و غیره به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما عزیزان می توانید نمونه سایت های صرافی ارز دیجیتال را در از منوی اصلی وبسایت مشاهده نمایید. برای استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال و سفارش طراحی انواع وبسایت صرافی، با ما تماس بگیرید:

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002